Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 kom hun og lånte seng og du fikk ingen ting? det er litt for dårlig spør du meg... siden det e sønda morgen, regner jeg med hun ligger der enda? så bare gå inn og fortell hvordan ting fungerer i ditt hus 6582669[/snapback] Jeg fikk dama ut litt over 9, syns det var enn nok, trur hu forventa frokost, men det kunne hun bare lengte lenge etter, NO SOUP FOR YOU! jævla luremus! 6582676[/snapback] Føler med deg Propaganda. Men jeg har blitt lurt værre enn deg. Situasjonen er slik, jeg er på Roskilde-festivalen og her er vel hverken jentene eller guttene mest kjent for å være prippene. Uansett, jeg kommer i kontakt med ei jente og vi har god kjemi. Til slutt tar jenta intitaivet og inviterer meg inn til teltet sitt for å masere meg med tigerbalsam. Ja, dere hørte riktig, masere meg med tigerbalsam. Jeg tenkte da som gutter flest ville tenkt at da var den kvelden sikret. Men neida, det enste hun ville var faktisk å masere meg. Pokkers luremus. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Men jeg møter svært få gutter som har problemer med "billige" jenter, men møter svært mange jenter... 6590090[/snapback] Blir fort provosert over når en jente klager over en annen jente, er ofte en på jobben som klager over at andre bruker korte skjørt osv. Serriøst hvor missunelig går det ann å være. Det er sommer og varmt, hva kan være galt med kort skjørt da. Og det hjelper ikke at du ser halvveis ut som en hval. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 *snip* 6589962[/snapback] Mye sannhet i det du skriver. Men jeg har blitt stemplet som rundbrenner på grunn av litt for mange feiltagelser. Så det går begge veier. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg mener det er teit at andre stempler en annen som rund brenner, det kan jo hende det ikke har gått så bra for de, så de prøver og finne seg noen de kan tilbringe lang tid med Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvorfor kan ikke jenter være glad i sex uten at de blir billige? 6589699[/snapback] Trudde det bare var 40+ (gammlingær) som fortsatt hadde den holdningen jeg. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Pfft, gutter er like mye "horer" eller "tøser" om de ligger med alt som kan krype og gå av kvinnfolk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Men ikke i en negativ forstand, da vel? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Pfft, gutter er like mye "horer" eller "tøser" om de ligger med alt som kan krype og gå av kvinnfolk. 6592231[/snapback] Blir dog ikke så ofte sett like negativt på av andre av samme kjønn... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 faen nå har ikke dama fått mensen enda :/ hu pleier og få rundt den 25 blir bekymra av sånt jeg da blir jeg hvertfall drept av morra om hu finner det ut... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 faen nå har ikke dama fått mensen enda :/ hu pleier og få rundt den 25 blir bekymra av sånt jeg da blir jeg hvertfall drept av morra om hu finner det ut... 6592635[/snapback] Har dere vært uforsiktige? Hva med å ta en test? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 har egentlig ikke det heller har brukt dong hver gang... men blir bekymra av sånt jeg... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Pfft, gutter er like mye "horer" eller "tøser" om de ligger med alt som kan krype og gå av kvinnfolk. 6592231[/snapback] men hallo...horer får penger for sexen..det får ikke menn! Skjønner ikke hva som er galt med å være glad i sex... Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 har egentlig ikke det heller har brukt dong hver gang... men blir bekymra av sånt jeg... 6592718[/snapback] "Dong" er ikke 100% sikkert. Ta en test for å være sikker.. Ikke unormalt at mensen kan bli forsinket? Grunnet stress og slikt? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 har egentlig ikke det heller har brukt dong hver gang... men blir bekymra av sånt jeg... 6592718[/snapback] Kan være mye som gjør at hun er forsinket. Stress, at hun tror at hun er gravid, eller bare mensen som har forandret seg. Ta en test og slipp å gå og bekymre seg. Testen kan taes fra den dagen man forventer mens! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 okey. men tipper det er stress egenltig har vært veldig tturbulent i forholde i det siste så er nok det men en test er vel sikkert ikke dumt nei, (hva kan man ikke snakke om her på HW) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tråden her er litt rar. Enten så diskuteres det så sidene flyr, ellers er det dønn stille. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 okey. men tipper det er stress egenltig har vært veldig tturbulent i forholde i det siste så er nok det men en test er vel sikkert ikke dumt nei, (hva kan man ikke snakke om her på HW) 6592792[/snapback] Hvis dere ikke har hatt det så bra i forholdet, så kan det gjøre sitt, ja. Hvis dere ikke tør å kjøpe på apoteket (aner ikke hvor der bor, kanskje ikkje så kult om man bor på "bøgda") så kan man i følge mine verpesyke venninner kjøpe tester på nettet. Uten at jeg vet helt hvor. Det finner du sikkert ut ved et raskt søk Lenke til kommentar
Seether Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Pfft, gutter er like mye "horer" eller "tøser" om de ligger med alt som kan krype og gå av kvinnfolk. 6592231[/snapback] men hallo...horer får penger for sexen..det får ikke menn! Skjønner ikke hva som er galt med å være glad i sex... 6592775[/snapback] Ikke noe galt i det. Sier bare at jeg ikke ser noe forskjell mellom menn og kvinner når det gjelder å være "løs". Å ha mange sexpartnere fordi man liker sex osv er ikke noe gale det. Så lenge man ikke bruker eller lurer folk så må man man få ligge med så mange man bare vil for min del. Men jeg tror jeg hadde lurt litt på en fyr som hadde ligget med f.eks. 100 forskjellige damer Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Pfft, gutter er like mye "horer" eller "tøser" om de ligger med alt som kan krype og gå av kvinnfolk. 6592231[/snapback] men hallo...horer får penger for sexen..det får ikke menn! Skjønner ikke hva som er galt med å være glad i sex... 6592775[/snapback] Ikke noe galt i det. Sier bare at jeg ikke ser noe forskjell mellom menn og kvinner når det gjelder å være "løs". Å ha mange sexpartnere fordi man liker sex osv er ikke noe gale det. Så lenge man ikke bruker eller lurer folk så må man man få ligge med så mange man bare vil for min del. Men jeg tror jeg hadde lurt litt på en fyr som hadde ligget med f.eks. 100 forskjellige damer 6592857[/snapback] Men tror det er lettere for jenter å bli stemplet av andre jenter, enn det er for gutter å bli stemplet av andre gutter. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Men tror det er lettere for jenter å bli stemplet av andre jenter, enn det er for gutter å bli stemplet av andre gutter. 6593174[/snapback] Den oppfatningen har jeg også. Personlig så ser ikke jeg på jenter som er glad i sex, som horer. Samme greia gjelder vel gutter, men selvfølgelig får man vel høre det fortere om ei jente har hatt sex med flere personer over en kort periode enn hvis en gutt hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg