Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En venninne av meg ble "busta" av politiet mens hun og kjæresten hadde sex i en stillestående bil. Da politiet så hva som foregikk, sa de unnskyld og trakk seg fort tilbake. Det hadde vært noe narkohandel i området, så det var derfor en parkert bil (med mye dugg på vinduene :!: ) var litt mistenksomt.

Lenke til kommentar
Apropo stønning, jeg stønner ikke :p men puster litt tyngre, heh ;)

Har bedt dama stønne, men hu syns det er unødvendig når hu må gjøre det med vilje :p

5598126[/snapback]

Hehe, har du bedt ho om å stønne? - "Stønn til meg din skitne tøs! JAH! Stønn sier jeg!"

Mnei... Det er bedre å bare få henne til å føle seg trygg og sikker, så stønner hu sikkert av seg selv :)

5601652[/snapback]

Haha...noe av det beste jeg har hørt på lenge.

Så seier jeg bruk hode, bruk kondom. :p Ikke noe "hoppe av i svingen". Så lar jeg dere prate/griseprate i fred :p

Endret av sjur166
Lenke til kommentar
Eller når man kjører :p

6584692[/snapback]

Men å bli sugd mens man kjører da? er det ulovelig? man blir jo litt forstyrret, men kan vel ikke akkurat få bot for det?

6584745[/snapback]

Selvfølgelig kan du få bot for det. Det er jo komplett idioti. Man kan få bot for å ha fiklet med CD-spilleren i bilen dersom det skjer en ulykke.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man klare å kjøre og bli blowjobbet samtidlig? Når man kommer så klarer man vel ikke å holde fokus på veien?  :)

6586649[/snapback]

De fleste mister vel kontroll over kroppen sin under orgasme. Er vel ikke optimalt som bilist å miste kontroll over kroppen sin mens man kjører bil. For meg virker det helt uansvarlig. Sex i parkert bil derimot bør være lov så lenge man ikke gjør det i en "convertible" ( Husker ikke det norske navnet )

Edit: Noen leifs

Endret av Nudle
Lenke til kommentar
Hvordan skal man klare å kjøre og bli blowjobbet samtidlig? Når man kommer så klarer man vel ikke å holde fokus på veien?  :)

6586649[/snapback]

de fleste mister vel kontroll over kroppen sin under orgasme. Er vel ikke optimalt som bilist å miste kontroll over kroppen?

:no:

6586761[/snapback]

Akkurat

Lenke til kommentar
Kjørebj er ytterst nammelig. Sånn rent sikkerhetsmessig er det nok best på mindre trafikerte (rette!) strekninger. Så lenge man beholder bittelitt av fokuset går det fint å holde kursen rett fram. :)

6586787[/snapback]

Erfaring? :cool:

Lenke til kommentar
Kjørebj er ytterst nammelig. Sånn rent sikkerhetsmessig er det nok best på mindre trafikerte (rette!) strekninger. Så lenge man beholder bittelitt av fokuset går det fint å holde kursen rett fram. :)

6586787[/snapback]

Kommer vel helt ann på hvor man kjører/hvor fort man kommer. Norge er vel ikke kjent for sine rette strekninger?

:hmm:

Lenke til kommentar
Erfaring?  :cool:

6586795[/snapback]

Jepp.

Kommer vel helt ann på hvor man kjører/hvor fort man kommer. Norge er vel ikke kjent for sine rette strekninger?

:hmm:

6586804[/snapback]

Ja, mente egentlig at det optimale er cruising. Er ikke så fryktelig ålreit å skulle ratte og kløtsje og gire og bremse med masse rart i fanget. ;)

Lenke til kommentar
Når man kjører , så kjører man.  ;) Ikke noe annet...

6586620[/snapback]

Noen ting til er veldig viktig når man kjører:

-Spise

-Sende SMS

-Ringe

-Skifte CD

-Drikke cola

-Pakke snus

-evt. Røyke

Sorry OT.

Ei venninde fortalte meg her om dagen hun hadde vært å henta typen sin på gardermoen etter han hadde vært borte i 2 uker, så skulle hun suge han når de ikke var så langt fra hjemme (på e18 ned lierbakkene), og bak en tunell der hadde purken stått med laser så når de kom ned til en bensinstasjon (kjellstad) mens hun fortsatt sugde han ble de vinket inn av purken for både å ha kjørt i 120 på motorveien og for uansvarlig kjøring siden han hadde vinglet så fælt :p

Lenke til kommentar

Ei venninde fortalte meg her om dagen hun hadde vært å henta typen sin på gardermoen etter han hadde vært borte i 2 uker, så skulle hun suge han når de ikke var så langt fra hjemme (på e18 ned lierbakkene), og bak en tunell der hadde purken stått med laser så når de kom ned til en bensinstasjon (kjellstad) mens hun fortsatt sugde han ble de vinket inn av purken for både å ha kjørt i 120 på motorveien og for uansvarlig kjøring siden han hadde vinglet så fælt :p

6588836[/snapback]

Hvordan gikk det med lappen til fyren da?

Lenke til kommentar
det finne det ikke noen svar på, er bare slik. løse menn er kvinne-bedårere og yter respekt i samfunnet. mens løse kvinner, ja de er litt horete av seg :yes:

6589743[/snapback]

Trist men sant. Det er desverre sånn samfunnet vårt er oppbygd.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke jenter være glad i sex uten at de blir billige?

6589699[/snapback]

Ha lange forhold eller tilfredstille seg selv :thumbup:

Trenger vel ikke ligge med enormt mange forskjellige for å være glad i sex. Går ann å ha bra sex med en person om og om igjen vettu.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Hvorfor kan ikke jenter være glad i sex uten at de blir billige?

6589699[/snapback]

Jenter skal per definisjon alltid ønske et forhold, og gjerne snarlig forlovelse og giftemål med den hun har sex med. Grunnen til dette er at jenter egentlig ikke liker sex, dette er bare et offer hun gjør for mannen for at han skal være interessert i å fortsette å ha et forhold med henne.

Det er med andre ord ikke greit med tilfeldig sex, men så lenge kjæresten din sier til deg at du er den eneste og at han elsker deg, ha sex. Selv om han kanskje lyver bare for å komme i buksene på deg. Jenter må nemlig alltid ha muligheten til å sitte å hulke og si "han sa han elsket meg" etterpå dersom forholdet går til helvete, for da slipper hun å bli stemplet som billig selv om hun har hatt sexpartnere. Hun trodde jo det kom til å vare for alltid.

Jenter som liker sex er en trussel mot menn fordi erfarne jenter har forventninger og han vil bli sammenliknet med andre. Derfor har han helst lyst at hun aldri har hatt noen sexpartnere før slik at uansett hvor dålig sexen er, blir han det beste hun har hatt.

Jenter er kanskje redd andre jenter som sier ja til sex fort fordi de føler de ikke kan konkurrere med dem om guttene uten å ha sex like enkelt selv, på akkurat samme måte som pene jenter og smarte jenter og flinke jenter rakkes ned på av andre jenter, fordi de føler seg utilstrekkelige. Og siden samfunnet vårt er formet av menn og menn vil ha uskyldige og jomfruelige jenter, blir også jenter formet til å mislike disse "billige jentene".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...