Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Propaganda: Lå hun i din seng? (med deg oppi også?)  :D

6582788[/snapback]

 

jepp, men jeg er ikke typen som hinter så jævlig, så jeg fikk bare vite at hun var trøtt og skulle sove... GTFO!

6582795[/snapback]

 

 

Hvorfor gikk hun ikke bare hjem til seg selv da? (hvis det var like langt mener jeg)

Lenke til kommentar
Hvorfor gikk hun ikke bare hjem til seg selv da? (hvis det var like langt mener jeg)

6582812[/snapback]

 

Det lurer jeg på også, var jo ganske åpenlyst at det var en bootycall, men blei ikke no booty her i gården værtfall :hrm:

6582823[/snapback]

 

 

So close...so close. :hrm:

 

 

Jenter er rare.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex?
Har aldri hatt det problemet selv (flyttet tidlig hjemmefra, og begynte ikke med "sånne ting" før det), men kan tenke meg det er litt flaut å ligge å stønne og lage knirkelyder i senga hvis foreldrene er f.eks i et av rommene rundt.
Lenke til kommentar
Tror hun hintet litt der: "Vil du ha meg, så ta meg nå før han andre tar meg" :)

6582959[/snapback]

 

Driter jeg langt i, det er ikke sånn man hinter, det blir for dumt!

 

Tough luck Progpaganda... greier ikke helt å skjønne hva hun er ute etter når hun gir så miksede signaler. virker nesten som hun spiller hard to get men samtidig en total slut. du kunne jo konfrontert henne med det, men om det gjør mer godt enn vondt er umulig å si, det er en dame du snakker med tross alt.

6582965[/snapback]

 

Yea, skjønner hva du mener, men skal jeg være ærlig så gir jeg litt faen, er bare litt furten fordi jeg ikke fikk meg no :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex?
Har aldri hatt det problemet selv (flyttet tidlig hjemmefra, og begynte ikke med "sånne ting" før det), men kan tenke meg det er litt flaut å ligge å stønne og lage knirkelyder i senga hvis foreldrene er f.eks i et av rommene rundt.

6582969[/snapback]

 

 

Må bare be jenta om å være stille da. Kanskje ikke så lett men! :wee:

Lenke til kommentar
Propaganda: Lå hun i din seng? (med deg oppi også?)  :D

6582788[/snapback]

Huff da, ikke tenk sånne tanker ;)

 

Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex?
Har aldri hatt det problemet selv (flyttet tidlig hjemmefra, og begynte ikke med "sånne ting" før det), men kan tenke meg det er litt flaut å ligge å stønne og lage knirkelyder i senga hvis foreldrene er f.eks i et av rommene rundt.

6582969[/snapback]

Man må sørge for at man ikke har knirke seng da, jeg har seng som ikke knirker hjemme, fungerer fint. (i tillegg til at rommet mitt er 2 etasjer under foreldrene mine sitt...)

 

Må bare be jenta om å være stille da. Kanskje ikke så lett men! :wee:

6582983[/snapback]

Det tror jeg på, kan jo finne en jente av den stille typen da, finnes jo noen av de.

 

bare husk og låse døra. det kan være lurt :p

6583026[/snapback]

Og ikke minst trekke for gardiner i tilfelle småsøsken ;)

 

Det er ikke morsomt å være stille. Ikke er det lett heller.

6583112[/snapback]

I hvertfall hvis man ikke er av typen til å være det hehe

Lenke til kommentar
Eller når man kjører :p

6584692[/snapback]

 

Men å bli sugd mens man kjører da? er det ulovelig? man blir jo litt forstyrret, men kan vel ikke akkurat få bot for det?

6584745[/snapback]

Det er vel ikke å anbefale, da du setter deg selv og personen som utfører oralsexen på deg, i fare. Kan umulig være verdt det da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...