Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Propaganda: Lå hun i din seng? (med deg oppi også?) 6582788[/snapback] jepp, men jeg er ikke typen som hinter så jævlig, så jeg fikk bare vite at hun var trøtt og skulle sove... GTFO! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Propaganda: Lå hun i din seng? (med deg oppi også?) 6582788[/snapback] jepp, men jeg er ikke typen som hinter så jævlig, så jeg fikk bare vite at hun var trøtt og skulle sove... GTFO! 6582795[/snapback] Hvorfor gikk hun ikke bare hjem til seg selv da? (hvis det var like langt mener jeg) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvorfor gikk hun ikke bare hjem til seg selv da? (hvis det var like langt mener jeg) 6582812[/snapback] Det lurer jeg på også, var jo ganske åpenlyst at det var en bootycall, men blei ikke no booty her i gården værtfall Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvorfor gikk hun ikke bare hjem til seg selv da? (hvis det var like langt mener jeg) 6582812[/snapback] Det lurer jeg på også, var jo ganske åpenlyst at det var en bootycall, men blei ikke no booty her i gården værtfall 6582823[/snapback] So close...so close. Jenter er rare. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 So close...so close. Jenter er rare. 6582829[/snapback] Yea, beste var at hun brukte de 20 minuttene før hun sovna på å snakke om en type hun dreiv med nå...akkurat som jeg er så jævla hypp på å høre om en eller annen svett kar som hu liker... .. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Yea, beste var at hun brukte de 20 minuttene før hun sovna på å snakke om en type hun dreiv med nå...akkurat som jeg er så jævla hypp på å høre om en eller annen svett kar som hu liker... .. 6582838[/snapback] Tror hun hintet litt der: "Vil du ha meg, så ta meg nå før han andre tar meg" Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tough luck Progpaganda... greier ikke helt å skjønne hva hun er ute etter når hun gir så miksede signaler. virker nesten som hun spiller hard to get men samtidig en total slut. du kunne jo konfrontert henne med det, men om det gjør mer godt enn vondt er umulig å si, det er en dame du snakker med tross alt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex?Har aldri hatt det problemet selv (flyttet tidlig hjemmefra, og begynte ikke med "sånne ting" før det), men kan tenke meg det er litt flaut å ligge å stønne og lage knirkelyder i senga hvis foreldrene er f.eks i et av rommene rundt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tror hun hintet litt der: "Vil du ha meg, så ta meg nå før han andre tar meg" 6582959[/snapback] Driter jeg langt i, det er ikke sånn man hinter, det blir for dumt! Tough luck Progpaganda... greier ikke helt å skjønne hva hun er ute etter når hun gir så miksede signaler. virker nesten som hun spiller hard to get men samtidig en total slut. du kunne jo konfrontert henne med det, men om det gjør mer godt enn vondt er umulig å si, det er en dame du snakker med tross alt. 6582965[/snapback] Yea, skjønner hva du mener, men skal jeg være ærlig så gir jeg litt faen, er bare litt furten fordi jeg ikke fikk meg no Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex?Har aldri hatt det problemet selv (flyttet tidlig hjemmefra, og begynte ikke med "sånne ting" før det), men kan tenke meg det er litt flaut å ligge å stønne og lage knirkelyder i senga hvis foreldrene er f.eks i et av rommene rundt. 6582969[/snapback] Må bare be jenta om å være stille da. Kanskje ikke så lett men! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 bare husk og låse døra. det kan være lurt Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det er ikke morsomt å være stille. Ikke er det lett heller. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Propaganda: Lå hun i din seng? (med deg oppi også?) 6582788[/snapback] Huff da, ikke tenk sånne tanker Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex?Har aldri hatt det problemet selv (flyttet tidlig hjemmefra, og begynte ikke med "sånne ting" før det), men kan tenke meg det er litt flaut å ligge å stønne og lage knirkelyder i senga hvis foreldrene er f.eks i et av rommene rundt. 6582969[/snapback] Man må sørge for at man ikke har knirke seng da, jeg har seng som ikke knirker hjemme, fungerer fint. (i tillegg til at rommet mitt er 2 etasjer under foreldrene mine sitt...) Må bare be jenta om å være stille da. Kanskje ikke så lett men! 6582983[/snapback] Det tror jeg på, kan jo finne en jente av den stille typen da, finnes jo noen av de. bare husk og låse døra. det kan være lurt 6583026[/snapback] Og ikke minst trekke for gardiner i tilfelle småsøsken Det er ikke morsomt å være stille. Ikke er det lett heller. 6583112[/snapback] I hvertfall hvis man ikke er av typen til å være det hehe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det er ikke morsomt å være stille. Ikke er det lett heller. 6583112[/snapback] Men sdet ekke veldig morsomt å få kommentarert som "Du har ei søster på SEKS ÅR! Ta litt hensyn da! Dere trenger ikke bråke så jævlig, vel!?" Da velger jeg å heller prøve være stille. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Men sdet ekke veldig morsomt å få kommentarert som "Du har ei søster på SEKS ÅR! Ta litt hensyn da! Dere trenger ikke bråke så jævlig, vel!?" Da velger jeg å heller prøve være stille. 6584135[/snapback] Småsøsken føler jeg er mer herk når det kommer til kjæresteri enn foreldre.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er det ulovlig å ha sex i bilen? eller er det kun om man er parkert på et offentlig sted eller gjør det mens man kjører.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er det ulovlig å ha sex i bilen? eller er det kun om man er parkert på et offentlig sted eller gjør det mens man kjører.. 6584433[/snapback] Ingen kan nekte deg å ha sex i en bil, men man må jo ikke gjøre det på offentlig område. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Eller når man kjører 6584692[/snapback] Men å bli sugd mens man kjører da? er det ulovelig? man blir jo litt forstyrret, men kan vel ikke akkurat få bot for det? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Eller når man kjører 6584692[/snapback] Men å bli sugd mens man kjører da? er det ulovelig? man blir jo litt forstyrret, men kan vel ikke akkurat få bot for det? 6584745[/snapback] Det er vel ikke å anbefale, da du setter deg selv og personen som utfører oralsexen på deg, i fare. Kan umulig være verdt det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg