Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var noen som hadde sex i bilen på en rasteplass, og selvfølgelig kom det en buss med japanske turister forbi. Jappsene tok vistnok bilder.

Edit Bussen stoppet faktisk på rasteplassen og jappsene gikk ut av bussen og kikket inn viduet på bilen.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Det eneste kjipe med å ikke ha lappen er at jeg ikke har fått head mens jeg kjører. Må være nice på en langtur

6578270[/snapback]

Stoppa en bil i ett kryss ved meg her om dagen, når jeg og en kompis går forbi så sitter det en kar og dytter dama ned over wiener'n sin... haha, så ut som han kosa seg tett :D

Lenke til kommentar

Cameltoe er bare beskrivelsen på fitta når man klemmer de ytre leppene sammen.. Hvis jenta drar trusa godt opp sånn at den glir mellom leppene så de på en måte legger seg på utsiden av trusa så ser det ut som en kameltå... Litt vanskelig å beskrive egentlig, du må se det :p

Lenke til kommentar

Tror at bil for mange er eneste løsningen hvis man plutselig får lyst når man er tenåring og begge fortsatt bor hjemme hos foreldrene. Ellers kan det være noe med spenningen, minnene fra den gang man var tenåring og begge fortsatt bodde hjemme, samt nødløsning på lengre turer.

Har, for the record, aldri gjort det i en bil (har aldri eid min egen bil heller).

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål :

Når ei dame ringer deg 2 om natta, hu er på byen og ganske godfull, også spør hun om hu kan komme å låne senga i kveld. Vi snakker her om en dame som har hinta i en lengre periode om at det hadde vært ålreit med litt sengekos. Er det for dumt av meg å forvente ett nyp?

Jeg syns faktisk ikke det, damer sender ut helt dølle signaler innimellom ass!

Mvh Skuffet Propaganda :p

Lenke til kommentar
kom hun og lånte seng og du fikk ingen ting? det er litt for dårlig spør du meg... siden det e sønda morgen, regner jeg med hun ligger der enda? så bare gå inn og fortell hvordan ting fungerer i ditt hus :D

6582669[/snapback]

Jeg fikk dama ut litt over 9, syns det var enn nok, trur hu forventa frokost, men det kunne hun bare lengte lenge etter, NO SOUP FOR YOU!

jævla luremus! :mad:

Lenke til kommentar
Tror at bil for mange er eneste løsningen hvis man plutselig får lyst når man er tenåring og begge fortsatt bor hjemme hos foreldrene. Ellers kan det være noe med spenningen, minnene fra den gang man var tenåring og begge fortsatt bodde hjemme, samt nødløsning på lengre turer.

6582617[/snapback]

Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex?

Når ei dame ringer deg 2 om natta, hu er på byen og ganske godfull, også spør hun om hu kan komme å låne senga i kveld. Vi snakker her om en dame som har hinta i en lengre periode om at det hadde vært ålreit med litt sengekos. Er det for dumt av meg å forvente ett nyp?

6582664[/snapback]

Jeg ville også forventet det, men det avhenger også litt av hvem av dere som bor nærmest byen og hvor gode venner dere er da, men jeg ville nok forventet en prøvesmak om ikke annet ;)

Lenke til kommentar
Jeg ville også forventet det, men det avhenger også litt av hvem av dere som bor nærmest byen og hvor gode venner dere er da, men jeg ville nok forventet en prøvesmak om ikke annet ;)

6582768[/snapback]

Hun bor like nærme sentrum som meg, så det var ikke fordi det var for langt hjem til henne for å si det sånn. Værste var at jeg blei skikkelig stoka på no action også...lite skuffende da :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...