Jarmo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det eneste kjipe med å ikke ha lappen er at jeg ikke har fått head mens jeg kjører. Må være nice på en langtur 6578270[/snapback] Politi tok et dansk par på fersken, det var vel ifjor hvis jeg husker riktig.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Var noen som hadde sex i bilen på en rasteplass, og selvfølgelig kom det en buss med japanske turister forbi. Jappsene tok vistnok bilder. Edit Bussen stoppet faktisk på rasteplassen og jappsene gikk ut av bussen og kikket inn viduet på bilen. Endret 29. juli 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det eneste kjipe med å ikke ha lappen er at jeg ikke har fått head mens jeg kjører. Må være nice på en langtur 6578270[/snapback] Stoppa en bil i ett kryss ved meg her om dagen, når jeg og en kompis går forbi så sitter det en kar og dytter dama ned over wiener'n sin... haha, så ut som han kosa seg tett Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 har prøvd, gikk greit å holde seg på veien ei stund:P men endte med neste avkjørsel og action i baksetet. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kanskje et litt dumt spørsmål men; hva menes med præriehund? og Cameltoe? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Cameltoe er bare beskrivelsen på fitta når man klemmer de ytre leppene sammen.. Hvis jenta drar trusa godt opp sånn at den glir mellom leppene så de på en måte legger seg på utsiden av trusa så ser det ut som en kameltå... Litt vanskelig å beskrive egentlig, du må se det Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ja, sånt øker blodtilførselen! Bedre enn Omega 3. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kanskje et litt dumt spørsmål men; hva menes med præriehund? og Cameltoe? 6580086[/snapback] Denne skal vel være grei Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Cameltoe er svært negativt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Cameltoe er svært negativt. 6582278[/snapback] Hva er negativt med det egentlig? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Cameltoe er svært negativt. 6582278[/snapback] Negatory. Ikke no som ei feit fisse Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Cameltoe ser digg ut Angående sex i bil, det er trangt og ubehagelig.. Må nesten ha en svær amerikaner for at det skal gå bra Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Cameltoe ser digg ut Angående sex i bil, det er trangt og ubehagelig.. Må nesten ha en svær amerikaner for at det skal gå bra 6582332[/snapback] hehe, tror ikke det er like bra som senga heller men funker vel som nødløsning Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tror at bil for mange er eneste løsningen hvis man plutselig får lyst når man er tenåring og begge fortsatt bor hjemme hos foreldrene. Ellers kan det være noe med spenningen, minnene fra den gang man var tenåring og begge fortsatt bodde hjemme, samt nødløsning på lengre turer. Har, for the record, aldri gjort det i en bil (har aldri eid min egen bil heller). Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har ett spørsmål : Når ei dame ringer deg 2 om natta, hu er på byen og ganske godfull, også spør hun om hu kan komme å låne senga i kveld. Vi snakker her om en dame som har hinta i en lengre periode om at det hadde vært ålreit med litt sengekos. Er det for dumt av meg å forvente ett nyp? Jeg syns faktisk ikke det, damer sender ut helt dølle signaler innimellom ass! Mvh Skuffet Propaganda Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) kom hun og lånte seng og du fikk ingen ting? det er litt for dårlig spør du meg... siden det e sønda morgen, regner jeg med hun ligger der enda? så bare gå inn og fortell hvordan ting fungerer i ditt hus Endret 30. juli 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 kom hun og lånte seng og du fikk ingen ting? det er litt for dårlig spør du meg... siden det e sønda morgen, regner jeg med hun ligger der enda? så bare gå inn og fortell hvordan ting fungerer i ditt hus 6582669[/snapback] Jeg fikk dama ut litt over 9, syns det var enn nok, trur hu forventa frokost, men det kunne hun bare lengte lenge etter, NO SOUP FOR YOU! jævla luremus! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tror at bil for mange er eneste løsningen hvis man plutselig får lyst når man er tenåring og begge fortsatt bor hjemme hos foreldrene. Ellers kan det være noe med spenningen, minnene fra den gang man var tenåring og begge fortsatt bodde hjemme, samt nødløsning på lengre turer. 6582617[/snapback] Hvorfor skal man være så engstelig? burde det virkelig gjøre noe om foreldrene en dag oppdager at man har sex? Når ei dame ringer deg 2 om natta, hu er på byen og ganske godfull, også spør hun om hu kan komme å låne senga i kveld. Vi snakker her om en dame som har hinta i en lengre periode om at det hadde vært ålreit med litt sengekos. Er det for dumt av meg å forvente ett nyp? 6582664[/snapback] Jeg ville også forventet det, men det avhenger også litt av hvem av dere som bor nærmest byen og hvor gode venner dere er da, men jeg ville nok forventet en prøvesmak om ikke annet Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg ville også forventet det, men det avhenger også litt av hvem av dere som bor nærmest byen og hvor gode venner dere er da, men jeg ville nok forventet en prøvesmak om ikke annet 6582768[/snapback] Hun bor like nærme sentrum som meg, så det var ikke fordi det var for langt hjem til henne for å si det sånn. Værste var at jeg blei skikkelig stoka på no action også...lite skuffende da :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Propaganda: Lå hun i din seng? (med deg oppi også?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg