Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL. Jeg lurer virkelig på hvilke jenter dere har dere med, som ler av dere når dere kommer for tidlig. Kunne aldri falt meg inn :)

6572322[/snapback]

Det er faktisk veldig mange jenter som undervurderer delen mannen gjør i senga (unge jenter som vanligvis ikke veit så mye..). Har bare lest om dette, men ser det igjen når 13-åringer skryter av de knuller så mye når de har hatt seg to ganger.

Lenke til kommentar
LOL. Jeg lurer virkelig på hvilke jenter dere har dere med, som ler av dere når dere kommer for tidlig. Kunne aldri falt meg inn :)

6572322[/snapback]

lo gjorde ho ikkje:P men ho vart skuffa avogtil:P for da fekk ikkje ho orgasme

6572478[/snapback]

Stakkars storforlangende bortskjemt dirttunge :p

Lenke til kommentar
... og en av ti av oss har hatt bilsex i fart.

Jeg håper inderlig de bruker en litt vid definisjon her, håper virkelig ikke det var snakk om å stikke tiss i fart. :dontgetit:

Godt over halvparten av alle nordmenn - 63 prosent av menn og 52 prosent av kvinner - har hatt sex i bilen, skriver VG.

Betyr det at noen kvinner virkelig ofte har sex i bil? eller hva?

Det betyr at nesten 2,5 millioner nordmenn har bedrevet baksetegymnastikk, skal man tro undersøkelsen som er foretatt av Visendi for bilbladet Autofil. 20 prosent av disse oppgir at de har hatt seg mens bilen var i fart.

Hvorfor vil man egentlig det? med mindre man har en stor og veldig konfortabel bil da selvsagt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...