Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg å vil være gammel gris..  :(

6564524[/snapback]

 

Du er akkurat fin som du er. :):love:

 

Bade i morgen sant? :innocent:

6564529[/snapback]

 

Nei jeg er forsatt sint på deg... Men bare for å holde meg litt on topic. Værste sex opplevelse..? Seether, Kvammen. Snakk til oss :)

6564538[/snapback]

 

Dere må da ikke krangle, være med å bad. Kiss and make up, eller pul. Hva enn dere foretrekker.

Lenke til kommentar
interessant artikkel, anbefaller å lese den for andre også :thumbup:

Første kommentaren var ganske morsom og muligens også treffende for en del jenter :D Men, "it takes two to tango", det blir kjedelig når begjær erstattes eller overskygges av prestasjonspress, stor vektlegging av det teknisk aspektet osv

 

Jenter er dårlige i senga

 

Skrevet av: Romantisk, hjemmekjær mann , 26.07.2006 kl. 19:20

 

Det er så mye snakk om at gutter må prestere, og dette for en kvinne som bare ligger der og spriker og krever mer mer mer! Jeg synes det er på tide at jentene begynner å tenke på oss gutta og ikke bare seg selv! En jente kan faktisk gå så langt som å klage på dårlig sex hvis en gutt kommer etter 5 min, selv om hun selv ikke har rørt penisen hans eller løftet rompa si opp fra lakenet...

 

Jentene har blitt kjedelige og slappe i senga, de gir ikke noe tilbake til alt pumpe-strevet til mannen, samtidig må jeg si at mange jenter er blitt så store at de ikke orker å lette på rompa og gi oss noe deilig tilbake, de bare ligger og krever at vi skal levere!

 

Skjerp dere jenter, vi gutta krever vår oppmerksomhet vi også, og vår sex fra deres

Lenke til kommentar
interessant artikkel, anbefaller å lese den for andre også :thumbup:

Første kommentaren var ganske morsom og muligens også treffende for en del jenter :D Men, "it takes two to tango", det blir kjedelig når begjær erstattes eller overskygges av prestasjonspress, stor vektlegging av det teknisk aspektet osv

 

Jenter er dårlige i senga

 

Skrevet av: Romantisk, hjemmekjær mann , 26.07.2006 kl. 19:20

 

Det er så mye snakk om at gutter må prestere, og dette for en kvinne som bare ligger der og spriker og krever mer mer mer! Jeg synes det er på tide at jentene begynner å tenke på oss gutta og ikke bare seg selv! En jente kan faktisk gå så langt som å klage på dårlig sex hvis en gutt kommer etter 5 min, selv om hun selv ikke har rørt penisen hans eller løftet rompa si opp fra lakenet...

 

Jentene har blitt kjedelige og slappe i senga, de gir ikke noe tilbake til alt pumpe-strevet til mannen, samtidig må jeg si at mange jenter er blitt så store at de ikke orker å lette på rompa og gi oss noe deilig tilbake, de bare ligger og krever at vi skal levere!

 

Skjerp dere jenter, vi gutta krever vår oppmerksomhet vi også, og vår sex fra deres

6568803[/snapback]

 

Word. Jenter ler av oss når vi kommer for tidlig/ikke kommer i det hele tatt/ikke får det til å gå for dem. Men ofte skyldes det nettop det som blir beskrevet i quoten, at jenta bare ligger der, et fittehøl smelta inn i lakenet i senga.. Jeg snakker ikke om alle jenter, men de som er laken. Dere ler kanskje av oss når ting får skeis, men ikke tro at vi ikke ler av dere også.. De beste fittehistoriene man deler med kompiser er de om de dårligste jentene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...