wewwen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg vet hva vi kan prate om - sex! Vel, hva dere kan prate om, jeg kan ikke. 6564561[/snapback] vi snakker om peniser. fredrik, hvor stor er din penis i japan+ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg vet hva vi kan prate om - sex! Vel, hva dere kan prate om, jeg kan ikke. 6564561[/snapback] vi snakker om peniser. fredrik, hvor stor er din penis i japan+ 6564659[/snapback] Større en japsene sine. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 vi snakker om peniser. fredrik, hvor stor er din penis i japan+ 6564659[/snapback] Nei, altså, vi snakker hjulbente japanerjenter. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Men bare for å holde meg litt on topic. Værste sex opplevelse..? 6564538[/snapback] Hmm..sovne under akten i fylla? ... trur det er min værste Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg vet hva vi kan prate om - sex! Vel, hva dere kan prate om, jeg kan ikke. 6564561[/snapback] Å bare isolere det til japanerjenter blir feil Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg å vil være gammel gris.. 6564524[/snapback] Du er akkurat fin som du er. Bade i morgen sant? 6564529[/snapback] Nei jeg er forsatt sint på deg... Men bare for å holde meg litt on topic. Værste sex opplevelse..? Seether, Kvammen. Snakk til oss 6564538[/snapback] Dere må da ikke krangle, være med å bad. Kiss and make up, eller pul. Hva enn dere foretrekker. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) eg har dickcontrol=0 når eg sover avogtil:P eller halvsover, noken andre som har det sånn og? (ikkje sånn at eg ikkje har kontroll på om eg pissa elle ikkje..heheh) Endret 27. juli 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 er vel ingen som har dickcontrol=1 når de sover.. da er det underbevisstheten som styrer alt? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 halvsover på jobb, da også:/ er vel fordi eg er ekstremt ...*kremt* ja..fortida.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har du tissa på deg på jobb ? men enig mer jarmo her, ikke dra denne så ot så den blir stengt a : S Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/07/26/472329.html ojsann den der kan det bli diskusjon av:P Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 what? tissa på meg? hæ? 6567067[/snapback] haha, så feil ;P trodde du skrev at du ikke hadde kontroll på om du pissa eller ikke da du sov. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 haha:P eg tenkte meg noken kom til å tru det ja, så er glad eg la til noke meir på teksten:P Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Men angående en ting som stod i den linken din Solefald, det er faktisk utrolig sant at jenter med sexleketøy er helt ok og normalt, men mannfolk med tilsvarende blir liksom et tabu. Endret 27. juli 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det er jo det, kanskje fordi det er litt lettere å forestille seg? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/07/26/472329.html 6567254[/snapback] interessant artikkel, anbefaller å lese den for andre også Første kommentaren var ganske morsom og muligens også treffende for en del jenter Men, "it takes two to tango", det blir kjedelig når begjær erstattes eller overskygges av prestasjonspress, stor vektlegging av det teknisk aspektet osv Jenter er dårlige i senga Skrevet av: Romantisk, hjemmekjær mann , 26.07.2006 kl. 19:20 Det er så mye snakk om at gutter må prestere, og dette for en kvinne som bare ligger der og spriker og krever mer mer mer! Jeg synes det er på tide at jentene begynner å tenke på oss gutta og ikke bare seg selv! En jente kan faktisk gå så langt som å klage på dårlig sex hvis en gutt kommer etter 5 min, selv om hun selv ikke har rørt penisen hans eller løftet rompa si opp fra lakenet... Jentene har blitt kjedelige og slappe i senga, de gir ikke noe tilbake til alt pumpe-strevet til mannen, samtidig må jeg si at mange jenter er blitt så store at de ikke orker å lette på rompa og gi oss noe deilig tilbake, de bare ligger og krever at vi skal levere! Skjerp dere jenter, vi gutta krever vår oppmerksomhet vi også, og vår sex fra deres Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Siste varsel ! Mer OT så kommer låsesmeden og tar tråden. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/07/26/472329.html 6567254[/snapback] interessant artikkel, anbefaller å lese den for andre også Første kommentaren var ganske morsom og muligens også treffende for en del jenter Men, "it takes two to tango", det blir kjedelig når begjær erstattes eller overskygges av prestasjonspress, stor vektlegging av det teknisk aspektet osv Jenter er dårlige i senga Skrevet av: Romantisk, hjemmekjær mann , 26.07.2006 kl. 19:20 Det er så mye snakk om at gutter må prestere, og dette for en kvinne som bare ligger der og spriker og krever mer mer mer! Jeg synes det er på tide at jentene begynner å tenke på oss gutta og ikke bare seg selv! En jente kan faktisk gå så langt som å klage på dårlig sex hvis en gutt kommer etter 5 min, selv om hun selv ikke har rørt penisen hans eller løftet rompa si opp fra lakenet... Jentene har blitt kjedelige og slappe i senga, de gir ikke noe tilbake til alt pumpe-strevet til mannen, samtidig må jeg si at mange jenter er blitt så store at de ikke orker å lette på rompa og gi oss noe deilig tilbake, de bare ligger og krever at vi skal levere! Skjerp dere jenter, vi gutta krever vår oppmerksomhet vi også, og vår sex fra deres 6568803[/snapback] Word. Jenter ler av oss når vi kommer for tidlig/ikke kommer i det hele tatt/ikke får det til å gå for dem. Men ofte skyldes det nettop det som blir beskrevet i quoten, at jenta bare ligger der, et fittehøl smelta inn i lakenet i senga.. Jeg snakker ikke om alle jenter, men de som er laken. Dere ler kanskje av oss når ting får skeis, men ikke tro at vi ikke ler av dere også.. De beste fittehistoriene man deler med kompiser er de om de dårligste jentene... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 eg har faktisk endel ganger måtte spør om eg fikk komme:P hehe og en gang kommenterte xn at eg sa at ho var god, men eg ikkje sa at ho var flink også, at ho ikkje berre ligger der liksom bla bla.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg