Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Kjekt med en slik tråd for oss som ikke er så godt trent, ja :)

Nettopp kvitt jomfrudommen, i en alder av 15. (16 om 5 dager)

Husk hvor utrolig flaut det var første gangen, og jenta hadde gjort det før. Hele kroppen min skalv.

5570244[/snapback]

Hehe, jepp. Been there, ikke akkurat det beste øyeblikket av seansen! Heldigvis hadde ikke jenta gjort det før. :)

Er det mange her som har sex mens det er foreldre/søsken osv. hjemme i huset ?

F.eks i kjelleren da de er oppe.. eller i samme etasje ? :scared:

Synes det virker skummelt.. men er ikke så rutinert så det gjør noe eller.. får heller tenkte på det da jeg har dame x]

5572348[/snapback]

Ikke hatt det enda, men jeg tror det kommer til å skje snart, ja.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk hvor utrolig flaut det var første gangen, og jenta hadde gjort det før. Hele kroppen min skalv.

5570244[/snapback]

Hehe, jepp. Been there, ikke akkurat det beste øyeblikket av seansen! Heldigvis hadde ikke jenta gjort det før. :)

5574831[/snapback]

Aah.. Første gang ja... Er det minner man vil ha eller glemme?

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke et sekund på første gang, det gikk litt knirkete med gummien, men siden både kjæresten min og meg var jomfru, så gjorde det liksom ingenting, vi bare smilte og fikk det på skikkelig..

Kommer aldri til å glemme første gangen jeg hadde sex.. hadde 1-års-sex jubileum et par måneder siden.. neimen om jeg fikk belønning da :p

Jeg synes det er utrolig teit med folk som er drita når de gjør det første gangen.. det skal jo være spesielt og fint, ihvertfall første gang! :)

Lenke til kommentar
Noen som har noen spesielle sanger de hører på når de er in tha mood  :innocent: ?

5575878[/snapback]

Av en eller annen grunn så liker jeg det kjempe godt om Denis Leary står på i bakgrunnen. Eller Jerry Seinfelds "I'm telling you for the last time" for den saks skyld. Musikk klarer liksom ikke å leve helt opp til at det er noen som bare prater i bakgrunnen. TVen gjør heller ikke samme susen.

Men som oftest er det rapp som står på, om vi ikke har satt på en blandet spilleliste. Faktisk - når jeg tenker meg om i skrivende stund - så hender det seg like ofte at vi ikke spiller noe musikk i det hele tatt. Men det henger mer i hop med at skal vi ha musikk så må vi slå på pcen. Og den er mer tilfeldig om står på eller ikke.

:)

Lenke til kommentar

Pleier ikke å høre på musikk under sexakten. Gjorde det gjerne med ene eksen for at foreldre ikke skulle høre oss, men det begynner å bli noen år siden nå.

Hvordan pleier forresten første gangen foregå for gutter? Er det bare litt smårunking og så er det å kjøre på?

Lenke til kommentar
Pleier ikke å høre på musikk under sexakten. Gjorde det gjerne med ene eksen for at foreldre ikke skulle høre oss, men det begynner å bli noen år siden nå.

Hvordan pleier forresten første gangen foregå for gutter? Er det bare litt smårunking og så er det å kjøre på?

5576265[/snapback]

Er vel ikke noe mer annerledes enn resten av gangene, vil jeg tenke meg. Bare litt mer klønete og mindre kontroll enn hva man har etter man har prøvd seg noen ganger. :)

Lenke til kommentar

Hybelkollektivet jeg bodde før hadde tykke lydisolerte vegger, men jeg valgte allikevel å spille litt musikk for å "jevne" ut støyen litt. Tviler på at damen likte musikken like godt som meg, men jeg satte nå på Dark Side of the Moon som er en av de få platene jeg har på cd.

The Great Gig in the Sky kommer aldri til å bli det samme igjen. <3

Lenke til kommentar
Noen som har noen spesielle sanger de hører på når de er in tha mood  :)

5575878[/snapback]

Huey Lewis and The News er jo selvsagt en klassiker.

Isaac Hayes og Barry White er sexmusikk #1.

5576151[/snapback]

Barry White! det er toppen av sexmusikk!;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...