Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Problemet med deg er at det klikker i skallen din, rett og slett. Og når det klikker i skallen bør du klikke på "logg ut"-knappen. =)

6563897[/snapback]

Akkurat. Du tenner jo på alle plugger angående bagateller, hva gjør du da når det er noe du virkelig må argumentere for? Griner og roper på mamma?

6563924[/snapback]

Mamma er død.

6563928[/snapback]

Kondolerer.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BonFireMan: hva slags syn har du på homofile?

6563921[/snapback]

Hvorfor spør du om det i denne tråden?

6563944[/snapback]

Du mener at analsex er grusomt ekkelt. Hvordan sex tror du en del homofile har? er du like diskriminerende overfor dem?

Lenke til kommentar
BonFireMan: hva slags syn har du på homofile?

6563921[/snapback]

Hvorfor spør du om det i denne tråden?

6563944[/snapback]

Du mener at analsex er grusomt ekkelt. Hvordan sex tror du en del homofile har? er du like diskriminerende overfor dem?

6563958[/snapback]

Har de noe annet valg kanskje om de absolutt skal ha et hull på en gutt? Ja, jeg syns fortsatt det er like ekkelt, samme om det er gutt eller jente. Jeg syns det er ekkelt bare jeg ser 2 gutter kysse også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Sånn som jeg tolker diskusjonen BonFireMan så nekter du å respektere at enkelte kan ha glede av analsex, og skal gjøre det til noe skittent og ekkelt. Det er helt greit at du synes det, men du kan ikke se ned på alle som er uenige med deg, da kan du ikke forvente å få noe tilbake. Synes forresten det er litt morsomt at folk som ikke er tilhenger av analsex nå blir sett som raringer, et slags omvendt tabu :wee:

Lenke til kommentar
Selvfølgelig skal en få lufte sine meninger, men du kan ikke skrike ut om ting du aldri har prøvd; hvordan vet du hvordan det er og ikke minst føles? Hvis du prøver å si at en tenner på bæsj fordi en foretrekker å ta den i toeren i ny og ne, da er du min mann rimelig tjukk i hodet.

6563809[/snapback]

Hva er det man tenner på da?

6563821[/snapback]

Æssjjj, du tenner på fostre, livmor og slikt du!

Lenke til kommentar

Virker som at noen fornuftige personer her har roet oss ned.

Jeg respekterer at dere liker analsex. Men dere skal respektere at jeg IKKE liker det! For det er ikke akkuratt normalt å være "unormal" på en måte. Det har kanskje vært unormalt å ha analsex, men har blitt mer populært nå i det siste. Men det betyr ikke at jeg skal automatisk synes at det er "bra".

Jeg syns fortsatt det er ekkelt, men jeg kan la vær å si at DERE er ekle.

Lenke til kommentar

Typen min flytter sammen med en kompis nå. De har da en liten toroms. Vet ikke helt hvordan det blir med sex når det kun er ett soverom der..og kompisen sikkert kommer til å være der en del. Og hjemme hos meg er det sykt tynne vegger og det sitter alltid noen utenfor rommet mitt pga at det er stue der. :(

Lenke til kommentar
Typen min flytter sammen med en kompis nå. De har da en liten toroms. Vet ikke helt hvordan det blir med sex når det kun er ett soverom der..og kompisen sikkert kommer til å være der en del. Og hjemme hos meg er det sykt tynne vegger og det sitter alltid noen utenfor rommet mitt pga at det er stue der.  :(

6564207[/snapback]

Trekant...? kremt... det måtte sies :whistle:

Lenke til kommentar
Typen min flytter sammen med en kompis nå. De har da en liten toroms. Vet ikke helt hvordan det blir med sex når det kun er ett soverom der..og kompisen sikkert kommer til å være der en del. Og hjemme hos meg er det sykt tynne vegger og det sitter alltid noen utenfor rommet mitt pga at det er stue der.  :(

6564207[/snapback]

6564226[/snapback]

Og ikke bare sies det. Det støttes.
Lenke til kommentar

6564207[/snapback]

monage et' trois? :p

edit: litt for sen :(

Endret av nerval
Lenke til kommentar

6564207[/snapback]

6564226[/snapback]

6564233[/snapback]

Kompisen er en kompis av meg..og det er dama hans også. Hun hadde ikke digget det. Og nei..hun ville garantert ikke blitt med på noe firkant :wee:

Lenke til kommentar

6564207[/snapback]

6564226[/snapback]

6564233[/snapback]

Kompisen er en kompis av meg..og det er dama hans også. Hun hadde ikke digget det. Og nei..hun ville garantert ikke blitt med på noe firkant :wee:

6564245[/snapback]

Sikker? Kanskje hun egentlig er lesbisk og bare venter på en unskylding for å ligge med deg.
Lenke til kommentar
Var det virkelig det jeg skrev? Skrev jeg ikke: "Ville du sleika noen i rævva ELLER i musa?"

6563763[/snapback]

Jeg fjernet rævva ja, men jeg syns ikke at ved å gjøre det, så gjorde jeg om på hva du sa, du sa jo også musa, så da får jeg vel lov til å dra ut akkurat den delen?

Lenke til kommentar
Sikker? Kanskje hun egentlig er lesbisk og bare venter på en unskylding for å ligge med deg.

6564268[/snapback]

Eyh :p vær litt seriøs da. Jeg har et problem joh.

6564352[/snapback]

Flytt til Narvik. Jeg har dobbeltseng og stort rom, samt eget bad. Vips, løses alle problemene dine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...