Fredrik Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 BonFireMan, gjør deg selv en tjeneste og slutt å drite ut deg selv. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Er jeg såkalt "owned", fordi jeg sier jeg ikke liker analsex (Nei, jeg har ikke prøvd det før, men bare tanken gjør meg kvalm)? Eller er jeg "owned" fordi du ikke hadde noe mere å si fordi du innså nå at det er litt kvalmt alikavel når folk babler ut om at de blir kåte på bæsj og alt det andre ekle jeg nevnte? 6563641[/snapback] At du ikke liker det er greit nok, men du trenger ikke å gjøre ditt beste for å rakke ned på dem som liker analsex. Det er uansett tydelig at du ikke har peiling på hva det dreier seg om når du skriker ut om at folk blir kåte på bæsj. Jeg er sikker på at det fins folk som tenner på bæsj, men det har absolutt ingenting med analsex å gjøre. Vis litt respekt eller kom deg til helvete ut av tråden. 6563658[/snapback] Respekt er noe man gjør seg fortjent til. Her er det mennesker som blir kåte på analhull, bæsj og drittlukt.... Og det forventer du at jeg skal respektere dem for? @Fredrik: Litt vanskelig å drite seg ut i akkuratt det vi snakker om her. Det er ikke jeg som tenner på analsex. Endret 26. juli 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er jeg såkalt "owned", fordi jeg sier jeg ikke liker analsex (Nei, jeg har ikke prøvd det før, men bare tanken gjør meg kvalm)? Eller er jeg "owned" fordi du ikke hadde noe mere å si fordi du innså nå at det er litt kvalmt alikavel når folk babler ut om at de blir kåte på bæsj og alt det andre ekle jeg nevnte? Eller har dere liten tiss og den eneste plassen den passer bra nok er i rompa? Hvis nei, hvorfor ikke bare putte tissen inn der den normalt sett skal være? 6563641[/snapback] Ok første punkt. Du ble ikke eid fordi du ikke liker analsex, det er måten du sier det på som gjorde at du ble litt eid i mine øyne. Punkt 2. Det er vanlig å vaske seg før man har analsex. Det er ikke sånn at du tar tissen inn og den kommer ut full av avføring, og ingen her har sagt at de tenner på bæsj. Og angående "alt det andre ekle jeg nevnte" så gjentaar jeg at man vasker seg først. Punkt 3. Jeg kan forsikre deg om at tissen går lengre inn i rompa enn i vagina. Og jeg tror de fleste her har lang nok tiss til å ha vanlig sex, men det er ikke poenget her, og hvorfor kan man ikke prøve noe nytt hvis man vil. Jeg respekterer at du ikke liker analsex og det gjør nok de fleste andre her også. som sagt var det utbruddet du kom med som i mine øyne var helt usakelig som gjorte at du ble litt eid. eller kanskje eid ikke er rette ordet, men jeg smålo nå litt for meg selv her. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Fra bloggen din bonfire, du burde praktisere hva du preker: 6. Vær dannet - Gjengjeld respekt og høflighet Når du møter noen burde du ikke smile som et esel, men du burde være høflig. Å være i forsvarsposisjon betyr ikke at du ikke kan være vennlig. Gode manerer innbefatter seg dannelse og dannelse innbefatter seg stil - En mann med stil er en mann som har karaktertrekk som er verdt å respektere. Ingen har gått til krig fordi fienden var FOR vennlig og dannet/høflig. Høflighet betyr ikke å være en pyse heller. Det betyr å ikke være en dust. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er jeg såkalt "owned", fordi jeg sier jeg ikke liker analsex (Nei, jeg har ikke prøvd det før, men bare tanken gjør meg kvalm)? Eller er jeg "owned" fordi du ikke hadde noe mere å si fordi du innså nå at det er litt kvalmt alikavel når folk babler ut om at de blir kåte på bæsj og alt det andre ekle jeg nevnte? 6563641[/snapback] At du ikke liker det er greit nok, men du trenger ikke å gjøre ditt beste for å rakke ned på dem som liker analsex. Det er uansett tydelig at du ikke har peiling på hva det dreier seg om når du skriker ut om at folk blir kåte på bæsj. Jeg er sikker på at det fins folk som tenner på bæsj, men det har absolutt ingenting med analsex å gjøre. Vis litt respekt eller kom deg til helvete ut av tråden. 6563658[/snapback] Respekt er noe man gjør seg fortjent til. Her er det mennesker som blir kåte på analhull, bæsj og drittlukt.... Og det forventer du at jeg skal respektere dem for? 6563693[/snapback] Ok nå ler jeg hardt og rått og du har virkelig driti deg ut. selvfølgelig skal du respektere andre mennesker selv om de liker noe annet enn deg. Jeg tror folk flest her respekterer deg selv om du ikke liker analsex, men hvis du fortsetter sånn som du gjør nå kommer ivertfall jeg til å miste all respekt for deg.j Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ville du sleika noen i musa? 6563573[/snapback] Gjort det før, og syns egentlig det var kjempestas Bare sånn hvis du ikke visste det, så trenger ikke analsex å innebære flere kg bæsj rundt omkring i senga. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Fra bloggen din bonfire, du burde praktisere hva du preker: 6. Vær dannet - Gjengjeld respekt og høflighet Når du møter noen burde du ikke smile som et esel, men du burde være høflig. Å være i forsvarsposisjon betyr ikke at du ikke kan være vennlig. Gode manerer innbefatter seg dannelse og dannelse innbefatter seg stil - En mann med stil er en mann som har karaktertrekk som er verdt å respektere. Ingen har gått til krig fordi fienden var FOR vennlig og dannet/høflig. Høflighet betyr ikke å være en pyse heller. Det betyr å ikke være en dust. 6563711[/snapback] Den teksten der har jeg skrivd i bloggen for at JEG skal kunne lese den lettere. Har ikke gjort noe for å forbedre meg som en mann enda, men det kommer når jeg har tid/gidder. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ville du sleika noen i musa? 6563573[/snapback] Gjort det før, og syns egentlig det var kjempestas Bare sånn hvis du ikke visste det, så trenger ikke analsex å innebære flere kg bæsj rundt omkring i senga. 6563722[/snapback] Var det virkelig det jeg skrev? Skrev jeg ikke: "Ville du sleika noen i rævva ELLER i musa?" Analsex innebærer å stappe kuken sin inn i rompa på den stakkars jenta. Altså inn i et hull hvor det ligger avføring, som lukter dritt og som generelt er ekkelt. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal jokke på analhullet istedenfor det vakre som er foran? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg syns det er viktig at folk respekterer hverandre uavhengig av de seksuelle preferansene. Enkelte synes analsex er helt konge, andre syns det er vemmelig. Det ene er ikke mer normalt enn det andre, men ingen skal få noen til å tro at "de fleste" har analsex og at dette er noe man skal forvente og at dette er et krav. Men så lenge begge parter syns det er greit, kjør (forsiktig) på Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg syns det er viktig at folk respekterer hverandre uavhengig av de seksuelle preferansene. Enkelte synes analsex er helt konge, andre syns det er vemmelig. Det ene er ikke mer normalt enn det andre, men ingen skal få noen til å tro at "de fleste" har analsex og at dette er noe man skal forvente og at dette er et krav. Men så lenge begge parter syns det er greit, kjør (forsiktig) på 6563796[/snapback] Det var det beste innlegget i hele denne diskusjonen hittil og det var det jeg håpet på å få høre av hvertfall noen her inne. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Selvfølgelig skal en få lufte sine meninger, men du kan ikke skrike ut om ting du aldri har prøvd; hvordan vet du hvordan det er og ikke minst føles? Hvis du prøver å si at en tenner på bæsj fordi en foretrekker å ta den i toeren i ny og ne, da er du min mann rimelig tjukk i hodet. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Selvfølgelig skal en få lufte sine meninger, men du kan ikke skrike ut om ting du aldri har prøvd; hvordan vet du hvordan det er og ikke minst føles? Hvis du prøver å si at en tenner på bæsj fordi en foretrekker å ta den i toeren i ny og ne, da er du min mann rimelig tjukk i hodet. 6563809[/snapback] Hva er det man tenner på da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du skjønner det kanskje ikke, men andre gjør det. Du respekterer våre meninger, vi respekterer dine. FTR: Jeg synes analsex virker ekkelt, men jeg har fortsatt ingen planer om å kjefte på alle som liker det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Selvfølgelig skal en få lufte sine meninger, men du kan ikke skrike ut om ting du aldri har prøvd; hvordan vet du hvordan det er og ikke minst føles? Hvis du prøver å si at en tenner på bæsj fordi en foretrekker å ta den i toeren i ny og ne, da er du min mann rimelig tjukk i hodet. 6563809[/snapback] Hva er det man tenner på da? 6563821[/snapback] Sexen og opphisseles av og gjøre noe anderledes. og jeg venter spent på om du kan forsvare deg etter at jeg argumenterte mot deg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Selvfølgelig skal en få lufte sine meninger, men du kan ikke skrike ut om ting du aldri har prøvd; hvordan vet du hvordan det er og ikke minst føles? Hvis du prøver å si at en tenner på bæsj fordi en foretrekker å ta den i toeren i ny og ne, da er du min mann rimelig tjukk i hodet. 6563809[/snapback] Hva er det man tenner på da? 6563821[/snapback] Er det godt å ha vanlig sex fordi du kjenner saftene renne nedover pikken? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg syns det er viktig at folk respekterer hverandre uavhengig av de seksuelle preferansene. Enkelte synes analsex er helt konge, andre syns det er vemmelig. Det ene er ikke mer normalt enn det andre, men ingen skal få noen til å tro at "de fleste" har analsex og at dette er noe man skal forvente og at dette er et krav. Men så lenge begge parter syns det er greit, kjør (forsiktig) på 6563796[/snapback] Det var det beste innlegget i hele denne diskusjonen hittil og det var det jeg håpet på å få høre av hvertfall noen her inne. 6563806[/snapback] Pussig at du synes at dette innlegget er det beste i diskusjonen, da dine innlegg er det stikk motsatte av hva kjære Kristin kommer med her. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva er det man tenner på da? 6563821[/snapback] Får orgasme på et helt annet nivå og en helt annen intensitet, det er variasjon fra samme gamle og det er veldig godt etter tre-fire jukk, en får følelsen av å bli fylt helt opp og jeg merker at hele kroppen er mer "med" enn ellers. Tenner ikke på noe spesielt ved det, gir bare en helt annen følelse enn ellers. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Du skjønner det kanskje ikke, men andre gjør det. Du respekterer våre meninger, vi respekterer dine. FTR: Jeg synes analsex virker ekkelt, men jeg har fortsatt ingen planer om å kjefte på alle som liker det. 6563833[/snapback] Jeg prøvde å forklare hvorfor jeg ikke liker analsex og begynte å sammenligne det med ting. Men så begynte allerede folk, DA og kverrulere på dette med at jeg L I K E R - I K K E - A N A L S E X. Og når folk ikke aksepterer det, men fortsetter å diskutere og såkalt "owne" meg med dumme kommentarer, så klikker det i skallen min og da måtte jeg bare få sagt det rett ut hvor jævlig kvalme dere er, ifølge min mening. Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør. Men når dere prøver å få det til slik at jeg skal tro at dette er HELT normalt og at ALLE gjør det og at jeg er omtrent snål og rar fordi jeg ikke liker det, så blir jeg forbanna. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Analsex er, delvis fortid, tabu-belagt. Noe som er tabu, er ofte mere opphissende å "eksperimentere", hvis du vil, med. Å kalle det vanlig, ville jeg sagt er en overdrivelse. edit:leif Endret 26. juli 2006 av Xtra Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Problemet med deg er at det klikker i skallen din, rett og slett. Og når det klikker i skallen bør du klikke på "logg ut"-knappen. =) 6563897[/snapback] Akkurat. Du tenner jo på alle plugger angående bagateller, hva gjør du da når det er noe du virkelig må argumentere for? Griner og roper på mamma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg