Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel ikke så mye verre enn å stappe den der maten går inn?

6559537[/snapback]

det er det forskjellige meninger om du ;) . heller der maten går inn..enn ut

6559560[/snapback]

Hvor ble det av "ja takk begge deler"? ;)

6559572[/snapback]

forsvant den dagen jeg fikk høre om analsex.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal ha analsex engang, er klar for det  :w00t:

En kompis fortalte hvor mye damen hans likte det, så det skal gjøres så fort damen er hypp  :thumbup:

6559556[/snapback]

Med mindre dama di har samme holdninger/smak som dama hans så får du passe på å ikke presse henne da...

6559569[/snapback]

 

Ånei, ikke noe press her. Men hun er åpen for det meste (dobbelbetydning :!: ), hun virker ganske nyskjerrig selv. Jeg har ikke noe hastverk uansett.

Lenke til kommentar
Jeg skal ha analsex engang, er klar for det  :w00t:

En kompis fortalte hvor mye damen hans likte det, så det skal gjøres så fort damen er hypp  :thumbup:

6559556[/snapback]

Med mindre dama di har samme holdninger/smak som dama hans så får du passe på å ikke presse henne da...

6559569[/snapback]

 

Ånei, ikke noe press her. Men hun er åpen for det meste (dobbelbetydning :!: ), hun virker ganske nyskjerrig selv. Jeg har ikke noe hastverk uansett.

6559594[/snapback]

 

Bare husk på at det er dama som må styre hvor fort den skal gå inn... Ellers kan det bli ganske smertefullt.

Lenke til kommentar
Egentlig ikke, bortsett fra at jeg anbefaler deg å bruke godt med glidemiddel og god tid. Du kan jo gjerne prøve på deg selv først med en dildo eller tynn butt gjenstand (aldri putt noe opp i rumpen som du ikke ville ha puttet i munnen. Bananer uten skall anbefales ikke).

6560848[/snapback]

 

Jeg klarer ikke prøve på meg selv, men vi går til innkjøp av en slik snart.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

200px-2-strap_harness_with_pink_dildo_01.jpg

 

:wee:

 

Dårlig spøk tilside, god tid og glidekrem er selvsagt.

Lenke til kommentar
Det er som å leke med bæsjen sin som om man var små unger i barnehagen.

6560884[/snapback]

Det er jo forholdsvis normalt, og hvis analsex er det samme som det så er jo analsex normalt også da eller?

6560898[/snapback]

 

Det er ikke snakk om hva som er normalt og hva som ikke er normalt. Men det jeg mener er at dette er EKKELT.

 

Det er min mening hvertfall og jeg kunne ikke tenke meg å prøve analsex.

 

Kvalmt.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Jeg syns det er sykt å holde på med det anal greiene deres.

 

Kvalmt.

6560855[/snapback]

 

Unnskyld meg, men du høres ut som en drittunge som ikke vet hva du snakker om. Hvis du tror du får avføring over hele stellet ditt av litt analsex så tar du skammelig feil. Vil si analsex er ganske normalt. Langt fra alle som praktiserer det, men det er faktisk en god del. Å hvis vi skal være veldig pirkete så har du mer bakterier i kjeften enn i rompa, så kanskje du bør styre unna oralsex å kyssing også.

 

Over til noe annet. Når en dame suger deg så har hun stellet du pisser med i munnen. Å når du gir oralsex, så er nok du innom det hun pisser med også. Er det også galt da. Kanskje du bør holde deg til ronking. ;)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Det er som å leke med bæsjen sin som om man var små unger i barnehagen.

6560884[/snapback]

Det er jo forholdsvis normalt, og hvis analsex er det samme som det så er jo analsex normalt også da eller?

6560898[/snapback]

 

Det er ikke snakk om hva som er normalt og hva som ikke er normalt. Men det jeg mener er at dette er EKKELT.

 

Det er min mening hvertfall og jeg kunne ikke tenke meg å prøve analsex.

 

Kvalmt.

6560913[/snapback]

 

Noe sier meg at du ikke har prøvd "vanlig" sex heller. :shrug:

Lenke til kommentar
Det er hvertfall vanlig at ting kommer UT av rompa, men når dere skal dytte kuken deres INN i et rompehull, da er det kvalmt.

 

Det er som å leke med bæsjen sin som om man var små unger i barnehagen.

6560884[/snapback]

Oralsex da? Aw mai gawd, mat og drikke skal liksom INN i munnen, også skal man dytte kuken INN i munnen. Gawd indeed. Og SEX, GUD. Tiss skal liksom UT av tissen også skal man putte tissen INN i tissen!

Lenke til kommentar
Det er som å leke med bæsjen sin som om man var små unger i barnehagen.

6560884[/snapback]

Det er jo forholdsvis normalt, og hvis analsex er det samme som det så er jo analsex normalt også da eller?

6560898[/snapback]

 

Det er ikke snakk om hva som er normalt og hva som ikke er normalt. Men det jeg mener er at dette er EKKELT.

 

Det er min mening hvertfall og jeg kunne ikke tenke meg å prøve analsex.

 

Kvalmt.

6560913[/snapback]

 

Noe sier meg at du ikke har prøvd "vanlig" sex heller. :shrug:

6561409[/snapback]

 

Tro hva faen du vil.. Jeg bryr meg lite om hva du tror om meg.

 

Jeg ville heller drikki piss enn å spise bæsj, ser dere forskjellen nå eller?

 

Hater så JÆVLIG sånne som gjør om på det jeg sier!! Analsex er ikke det samme som oralsex bare at det er piss det er snakk om! Ville du sleika noen i rævva eller i musa?

 

Det virker som om dere gjør alt for å "overvinne" meg, ved å skrive en hel haug masse piss... gjøre om på det jeg sier og sammenligne ting med HELT andre ting!

 

Bare slapp av... jeg driter i hva dere sier. I mine øyne er dere noen ekle jævler som liker å ta folk i rompa.

 

NAmm.. BÆSJ og prompelukt!! Det er DEILIG det? HÆ!? Ja, kunne tenke meg det! Blir du kåt av å tenke på analhull, bæsj og drittlukt?

 

Det er enda godt det er jenter dere tar i rompa hvertfall.. Det skal dere ha.

Lenke til kommentar
NAmm.. BÆSJ og prompelukt!! Det er DEILIG det? HÆ!? Ja, kunne tenke meg det! Blir du kåt av å tenke på analhull, bæsj og drittlukt?

6563573[/snapback]

:!:

6563590[/snapback]

Gjett om, ingenting tenner meg mer....

 

:p

 

Enig der... det er ekkelt med ræv! Med slikke mus er jo ikke helt likt da..

Lenke til kommentar
Er jeg såkalt "owned", fordi jeg sier jeg ikke liker analsex (Nei, jeg har ikke prøvd det før, men bare tanken gjør meg kvalm)?

 

Eller er jeg "owned" fordi du ikke hadde noe mere å si fordi du innså nå at det er litt kvalmt alikavel når folk babler ut om at de blir kåte på bæsj og alt det andre ekle jeg nevnte?

6563641[/snapback]

At du ikke liker det er greit nok, men du trenger ikke å gjøre ditt beste for å rakke ned på dem som liker analsex. Det er uansett tydelig at du ikke har peiling på hva det dreier seg om når du skriker ut om at folk blir kåte på bæsj. Jeg er sikker på at det fins folk som tenner på bæsj, men det har absolutt ingenting med analsex å gjøre.

 

Vis litt respekt eller kom deg til helvete ut av tråden.

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...