Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Eksen kom hjem fra ferie i går og drar igjen i morra. Ting skjedde og her sitter jeg og lurer på om jeg skal bli far eller ikke. Hu har nemlig slutta på p-piller mens hu var på ferie.  :woot:  :wallbash:

6550838[/snapback]

Man trenger vanligvis litt tid fra man slutter til man vanligvis kan bli gravid, men denne perioden varierer fra person til person og hvor lenge man har brukt pillene før man sluttet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eksen kom hjem fra ferie i går og drar igjen i morra. Ting skjedde og her sitter jeg og lurer på om jeg skal bli far eller ikke. Hu har nemlig slutta på p-piller mens hu var på ferie.  :woot:  :wallbash:

6550838[/snapback]

Man trenger vanligvis litt tid fra man slutter til man vanligvis kan bli gravid, men denne perioden varierer fra person til person og hvor lenge man har brukt pillene før man sluttet.

6550874[/snapback]

Godt å høre, men regner med kjerringa stikker på apoteket og skaffer seg en angrepille fort som faen. Hadde ikke gjort meg no med en liten pode, men med eksen som mor, vel... Det er en grunn til at det er eksen min. (ikke spør hvorfor jeg fortsatt puler på hu, det er jævli komplisert og jeg skjønner det ikke selv engang.)

Lenke til kommentar
Fordi det ikke blir noe annen fitte, eller dere er grisekåte og skal ha alt av fitte dere kan få.

6551029[/snapback]

 

 

 

Tatt pilla di i dag eller? :ermm:

6551057[/snapback]

 

Hva mener du? Les posten over... De lurer jo på hvorfor de fortsatt knuller X'ene sine.

6551204[/snapback]

 

 

Må da kunne være FF, selv om de ikke er sammen. :)

Lenke til kommentar
Fordi det ikke blir noe annen fitte, eller dere er grisekåte og skal ha alt av fitte dere kan få.

6551029[/snapback]

 

 

 

Tatt pilla di i dag eller? :ermm:

6551057[/snapback]

 

Hva mener du? Les posten over... De lurer jo på hvorfor de fortsatt knuller X'ene sine.

6551204[/snapback]

 

 

Må da kunne være FF, selv om de ikke er sammen. :)

6551234[/snapback]

 

 

fortsatt? sa ingenting om eg gjer det no...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...