Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

trudde eg også såg forskjell:P men gjort er gjort:P som det vart sagt her, når puppane er på plass, så er det vanskligare å sjå forskjell...hehe..

 

kvifor eg i det heile tatt rota med ho, det skjønner ikkje eg, får skylde på alkohol og kosesjuka, ho var vertfall ikkje stygg:P får berre håpe at ho eg har "sett meg ut" ikkje får høre om det der:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje dette blir litt omvendt da jeg er gutt... men de fleste bommer vanligvis med 4-5 år (nedover) når de skal tippe på alderen min... ei på jobben bommet med 10 år nedover da hun skulle tippe selv om jeg har jobbet med henne i 4 måneder.... så det er ikke lett når det kommer til det å tippe på alder...

Lenke til kommentar
sopass? avataren din er det deg? har fått etpar stygge tipp eg også, men ikkje så gale som det der...men det er jo positivt om noken år=)

6548986[/snapback]

 

er meg det i avataren ja.. men er tatt med mobil på jobben.. så er ikke så veldig bra... (her er noen fler bilder for dem som måtte være interisert)

Lenke til kommentar
sopass? avataren din er det deg? har fått etpar stygge tipp eg også, men ikkje så gale som det der...men det er jo positivt om noken år=)

6548986[/snapback]

 

er meg det i avataren ja.. men er tatt med mobil på jobben.. så er ikke så veldig bra... (her er noen fler bilder for dem som måtte være interisert)

6549027[/snapback]

 

du er en som er vansklig å bedømme ja:P kor høg er du? du såg lav ut

Lenke til kommentar
hmm..kk =) er rart, eg har alltid vert den som har holdt meg unna "smårips" og så gjer eg det der på lørdagen..hehe:P huff..

6549063[/snapback]

 

shit happens.. er det ikke det det heter...

 

så lenge du ikke er en gammel gris og de er ulovlig unge.. så er det vel ingen som bryr seg noe særlig med det tror jeg... kan jo bare by på en koselig opplevelse for dere begge....

Lenke til kommentar
sopass? avataren din er det deg? har fått etpar stygge tipp eg også, men ikkje så gale som det der...men det er jo positivt om noken år=)

6548986[/snapback]

 

er meg det i avataren ja.. men er tatt med mobil på jobben.. så er ikke så veldig bra... (her er noen fler bilder for dem som måtte være interisert)

6549027[/snapback]

 

her er av meg og her (visst alt funker der no da, og dei som har myspace konto)

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...