Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min forrige kjæreste var ett og et halvt år eldre. No big deal.

 

Alder får mindre å si jo eldre man blir. Men jeg synes fortsatt ikke no om jenter i 14-15 års alderen som er sammen med 24-åringer.

6547480[/snapback]

 

nå er 10år ganske stor aldersforskjell uansett da

men selvfølgelig er den ikke like stor når du er 60 som når du er 14

Lenke til kommentar
eg tabba meg loddrett ut på lørdag, ei som sa ho var 16, og ho var pen, endte med at vi rota, men huff..ho var ikkje 16...føler meg pedofil..glad det ikkje skjedde noke meir

6547540[/snapback]

uffuff..ikke bra

6548012[/snapback]

 

Ikke? :blush:

6548022[/snapback]

om hun var 15 eller noe og han 21? tja..hva syns du XD?

Lenke til kommentar
Min forrige kjæreste var ett og et halvt år eldre. No big deal.

 

Alder får mindre å si jo eldre man blir. Men jeg synes fortsatt ikke no om jenter i 14-15 års alderen som er sammen med 24-åringer.

6547480[/snapback]

 

nå er 10år ganske stor aldersforskjell uansett da

men selvfølgelig er den ikke like stor når du er 60 som når du er 14

6547522[/snapback]

 

My point exactly.

Lenke til kommentar
eg tabba meg loddrett ut på lørdag, ei som sa ho var 16, og ho var pen, endte med at vi rota, men huff..ho var ikkje 16...føler meg pedofil..glad det ikkje skjedde noke meir

6547540[/snapback]

Faen ikke alltid like lett å se forskjell på jenter. Jeg har bommet med alderen også, var 2 jenter som var meget pene, som jeg trodde var 18, men viste seg at de var 16, altså født i 1990:P Ikke største forskjellen, men trodde jeg skulle se forskjell.

Lenke til kommentar
eg tabba meg loddrett ut på lørdag, ei som sa ho var 16, og ho var pen, endte med at vi rota, men huff..ho var ikkje 16...føler meg pedofil..glad det ikkje skjedde noke meir

6547540[/snapback]

Faen ikke alltid like lett å se forskjell på jenter. Jeg har bommet med alderen også, var 2 jenter som var meget pene, som jeg trodde var 18, men viste seg at de var 16, altså født i 1990:P Ikke største forskjellen, men trodde jeg skulle se forskjell.

6548359[/snapback]

 

Skjedde nylig altså? :!:

Lenke til kommentar
eg tabba meg loddrett ut på lørdag, ei som sa ho var 16, og ho var pen, endte med at vi rota, men huff..ho var ikkje 16...føler meg pedofil..glad det ikkje skjedde noke meir

6547540[/snapback]

Faen ikke alltid like lett å se forskjell på jenter. Jeg har bommet med alderen også, var 2 jenter som var meget pene, som jeg trodde var 18, men viste seg at de var 16, altså født i 1990:P Ikke største forskjellen, men trodde jeg skulle se forskjell.

6548359[/snapback]

 

Skjedde nylig altså? :!:

6548503[/snapback]

Skjedde ikke noe, men skal ikke legge skjul på at tanken definitivt var der:P

Endret av stakan
Lenke til kommentar
eg tabba meg loddrett ut på lørdag, ei som sa ho var 16, og ho var pen, endte med at vi rota, men huff..ho var ikkje 16...føler meg pedofil..glad det ikkje skjedde noke meir

6547540[/snapback]

Faen ikke alltid like lett å se forskjell på jenter. Jeg har bommet med alderen også, var 2 jenter som var meget pene, som jeg trodde var 18, men viste seg at de var 16, altså født i 1990:P Ikke største forskjellen, men trodde jeg skulle se forskjell.

6548359[/snapback]

Du vet, har de først fått pupper, jo vanskeligere blir det å anty alderen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...