Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Kompis på 18 hadde nylig ei pule-venninne på 26, respekt. Hun var mor og spinning-instruktør på sats  :dribble: , super-milf. Men hun var nutcase, så han fant ut at det ikke funka. Tenk å bli dumpet av en som er 8år yngre  :!:

6539845[/snapback]

 

Når man ser de små hintene, så burde vel ikke det at hun var nutcase kommet som noen overraskelse, eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eldre damer flyr rett på ungutter... Tro meg.. Drar du på byen og sjekker opp en kjerring på 30 - 40 år så er du pussy garanteed.

 

DESVERRE, så er dette QFT.

 

Har selv ikke latt meg "lure"...

Men faen så innpåslitne disse damene kan være etter en litt fuktig runde i baren.

 

edit: maks 2 år opp og ned her. (til den diskusjonen som har pågått)

6539741[/snapback]

Jeg hadde ikke sagt nei, hvis en MILF hadde kommet bort til meg, for å si det sånn. ^^

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det er forskjell på super-MILF a'la spinninginstruktør og en småkvapsete førtiåring som nettopp har drukket sin tredje flaske rødvin. Men det faktum at damene blir ganske lette på tråden når de blir sjekket opp av smårips/sjekker dem opp selv har jeg sett i praksis et par ganger :wee:

 

Man trenger da ikke være nutcase for å ha lyst å feie over en gutt på atten når man er 26 selv, så lenge attenåringen er digg nok.

 

Til MILF-hunters der ute er det i hvertfall bare å begynne å glede seg til julebordssesongen :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke sagt nei, hvis en MILF hadde kommet bort til meg, for å si det sånn. ^^

 

 

Hvem har sagt at de var MILFS, det er damer i alle kategorier ute og går i julebordssessongen.. Men de tenkte vel kanskje ikke på at det var 17-åringer inne på utestedet der det var 20-års + leg.plikt :roll:

Derfor trodde de kanskje at de prøvde seg på noen litt eldre ja.

Lenke til kommentar

Jeg går ikke så langt ned igrun. Ett år, max to. Oppover er jeg litt mer fleksibel, ettersom den mentale alderen på eldre gutter varierer sterkt. Jeg faller egentlig skjeldent for gutter som er like gamle som meg, de er vanligvis rundt 20. Jeg har vært oppe i 24, men noe særlig eldre enn det holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar

For min del så er det ganske viktig at jenta er moden, fjortiss/små-rips er det værste jeg vet. Men de kan være litt yngre hvis de er modne for alderen. Tror jeg er ganske fleksibel oppover, vet ikke helt hvor grense min går, men tror det hadd gått greit med ei på 23 liksom. :shrug:

Lenke til kommentar

Da jeg var 19, var det ei dame på 32 som la an på meg. Hun hadde en sønn på 12 også. Da syntes jeg aldersforskjellen var for stor... og det er jo riktig. Bare tenk... nå, som jeg er 29 (ikke 28 som skrevet tidligere... glemte at jeg nettopp har hatt bursdag), så ville hun vært 42. Det hadde fortsatt vært for stor aldersforskjell.

 

Men ei dame på 32 nå, hadde vært helt ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det eldste jeg har gått er 11 år eldre, og det yngste jeg har gått er 3 år yngre. Personlighet og modenhet er viktigst, dessuten har jeg registrert at voksne menn (Slutten av tjueårene og eldre) som går på tenåringer ofte er de mest umodne mennene som fins. Og det er ikke spesielt sjarmerende i det lange løp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Elleveårsgreien kommer ikke til å skje igjen, jeg får skylde på at jeg var ung og dum (det var 4 år siden) hadde aldri vurdert noe liknende i dag :)

Lenke til kommentar
Elleveårsgreien kommer ikke til å skje igjen, jeg får skylde på at jeg var ung og dum (det var 4 år siden) hadde aldri vurdert noe liknende i dag :)

6541668[/snapback]

Kommer jo an på hvor man er i livet :)

Ei venninne av meg var sammen med en på 21 da hun gikk i 9. klasse. Det synes jeg er nasty.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Elleveårsgreien kommer ikke til å skje igjen, jeg får skylde på at jeg var ung og dum (det var 4 år siden) hadde aldri vurdert noe liknende i dag :)

6541668[/snapback]

Kommer jo an på hvor man er i livet :)

Ei venninne av meg var sammen med en på 21 da hun gikk i 9. klasse. Det synes jeg er nasty.

6541962[/snapback]

Jeg var seksten, så aldersforskjellen var merkbar, for å si det mildt. Nå som tyveåring kunne jeg ikke drømt om å date noen som var i tredveårene. Men selvsagt, det blir jo opp til hver enkelt å avgjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...