Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dæven så mye norske, løse smårips det var på Antiparos i Hellas! Og 90% var fra østlandet.

6534915[/snapback]

 

 

"smårips" for deg er ? 1992/3 årgangen ? ;p

6535840[/snapback]

Er litt voksen for alderen (går på skole med 89'ere) så 91'ere er minstekravet. :)

6537705[/snapback]

'91 er et vinnerår. Grensen min er 5 år opp (hah, hvem prøver jeg å lure?) og ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Når det gjelder årganger fordeler jeg det sånn :wee: Tar for ordens skyld kun egen alder og nedover, går skjelden oppover uansett :)

 

Selv går jeg rundt 5-6 år opp på det meste og 2-3 år ned. De stakkars guttene må jo i det minste få komme i puberteten først.

 

87>85>89>88>86 (mest sucky årgang ever)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Når det gjelder årganger fordeler jeg det sånn :wee: Tar for ordens skyld kun egen alder og nedover, går skjelden oppover uansett :)

 

Selv går jeg rundt 5-6 år opp på det meste og 2-3 år ned. De stakkars guttene må jo i det minste få komme i puberteten først.

 

87>85>89>88>86 (mest sucky årgang ever)

6537882[/snapback]

Du veit, du kan jo ta en tur til Asker og besøke meg, vett :tease:

 

 

Hmm...Grenser for meg? Ikke mye kjæresterier her, men hva jeg tør prøve meg på, da ligger grensa ned til de som nå begynner i 10. Derimot er det noen som er veldig modne for alderen kunne jeg godt ha prøvd meg, men det er ytterst få på 14 år som oppfører seg og ser ut som en på 16-17.

 

Oppover? Veit ikke, jeg, men får vel holde til max 5 år eldre? :p Men det spørs jo om noen som er så mye eldre vil ha meg, da. :innocent:

Lenke til kommentar
Når det gjelder årganger fordeler jeg det sånn :wee: Tar for ordens skyld kun egen alder og nedover, går skjelden oppover uansett :)

 

Selv går jeg rundt 5-6 år opp på det meste og 2-3 år ned. De stakkars guttene må jo i det minste få komme i puberteten først.

6537882[/snapback]

God innstilling hos en jente, synd det ikke er flere med den

Lenke til kommentar
sååå..hvor var det første stedet dere gjorde det da,alle sammen?  shit..måtte redigere litt..en jeg kjenner her^^ . vil ikke risikere noen rykter :innocent:

6538542[/snapback]

Hmmm, i en seng?

Hvorfor redigere? Syntes stedet du sa du gjorde det var ganske søtt ;)

6539011[/snapback]

jo takk<3 . men kjenner en fyr her på forumet :ermm: . sååå..ingen rykter helst :blush:

Lenke til kommentar
Når det gjelder årganger fordeler jeg det sånn :wee: Tar for ordens skyld kun egen alder og nedover, går skjelden oppover uansett :)

 

Selv går jeg rundt 5-6 år opp på det meste og 2-3 år ned. De stakkars guttene må jo i det minste få komme i puberteten først.

 

87>85>89>88>86 (mest sucky årgang ever)

6537882[/snapback]

Du veit, du kan jo ta en tur til Asker og besøke meg, vett :tease:

 

 

Hmm...Grenser for meg? Ikke mye kjæresterier her, men hva jeg tør prøve meg på, da ligger grensa ned til de som nå begynner i 10. Derimot er det noen som er veldig modne for alderen kunne jeg godt ha prøvd meg, men det er ytterst få på 14 år som oppfører seg og ser ut som en på 16-17.

 

Oppover? Veit ikke, jeg, men får vel holde til max 5 år eldre? :p Men det spørs jo om noen som er så mye eldre vil ha meg, da. :innocent:

6537993[/snapback]

 

Eldre damer flyr rett på ungutter... Tro meg.. Drar du på byen og sjekker opp en kjerring på 30 - 40 år så er du pussy garanteed.

Lenke til kommentar
Eldre damer flyr rett på ungutter... Tro meg.. Drar du på byen og sjekker opp en kjerring på 30 - 40 år så er du pussy garanteed.

 

DESVERRE, så er dette QFT.

 

Har selv ikke latt meg "lure"...

Men faen så innpåslitne disse damene kan være etter en litt fuktig runde i baren.

 

edit: maks 2 år opp og ned her. (til den diskusjonen som har pågått)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Når det gjelder årganger fordeler jeg det sånn :wee: Tar for ordens skyld kun egen alder og nedover, går skjelden oppover uansett :)

 

Selv går jeg rundt 5-6 år opp på det meste og 2-3 år ned. De stakkars guttene må jo i det minste få komme i puberteten først.

 

87>85>89>88>86 (mest sucky årgang ever)

6537882[/snapback]

Du veit, du kan jo ta en tur til Asker og besøke meg, vett :tease:

 

 

Hmm...Grenser for meg? Ikke mye kjæresterier her, men hva jeg tør prøve meg på, da ligger grensa ned til de som nå begynner i 10. Derimot er det noen som er veldig modne for alderen kunne jeg godt ha prøvd meg, men det er ytterst få på 14 år som oppfører seg og ser ut som en på 16-17.

 

Oppover? Veit ikke, jeg, men får vel holde til max 5 år eldre? :p Men det spørs jo om noen som er så mye eldre vil ha meg, da. :innocent:

6537993[/snapback]

 

Eldre damer flyr rett på ungutter... Tro meg.. Drar du på byen og sjekker opp en kjerring på 30 - 40 år så er du pussy garanteed.

6539700[/snapback]

 

Spørs vel hvor gamle de er...vil tro det er vel litt over en alder sånn generelt sett iallfall.

 

Du mener at alle jenter på 25 hadde jumpa en kar på 18 også, da, eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...