Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, er fortsatt jomfru jeg da. Er bare en fjortis alikevell så... :)

5572049[/snapback]

Kommer med tiden, ikke noe å haste med!

 

 

Gamledama bråka så mye at naboene under, over og på siden pleide å dunke i veggene og avogtil komme å ringe på. Syns det bare var stas jeg :cool:

 

Selv blir det vel noe stønning, spesielt ved oralsex, men kommer mest dirty talk fra meg. Jo mer nasty man er i kjeften, jo mer digger damene det virker det som :)

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Hehe, Iperik. Har vært borti samme sak selv. Uttaler meg ikke om mitt nåværende sexliv av respekt for kjæresten min, men jeg husker det ble banking i gulvet fra de over pga for høylydt sex. Da jeg flyttet ut så spurte de om det var noe spesiell grunn til at jeg flyttet. Det var pga brudd mellom eksen min og meg, men de var altså redd for at det var pga dem. Heheh. De hadde visst dårlig samvittighet fordi de banket i gulvet eller noe :p (de sa det ikke rett ut, men hva ellers kunne det være?)

Lenke til kommentar
Er det mange her som har sex mens det er foreldre/søsken osv. hjemme i huset ?

F.eks i kjelleren da de er oppe.. eller i samme etasje ? :scared:

 

 

Synes det virker skummelt.. men er ikke så rutinert så det gjør noe eller.. får heller tenkte på det da jeg har dame x]

5572348[/snapback]

Ja, jeg har gjort det. Bor i en ett-plans-leilighet.

Lenke til kommentar

Du ola du ola.. tar heller det sånn fejs tu fejs en gang.. ikke over forumet x]

 

 

det er skummelt med sex da foreldre er hjemme da x]

Men om de veit man driver på er det en annen sak.. selv tror jeg at jeg foretrekker å chille litt da de er hjemme x]

 

edit: tok vekk noe man kanskje kan snakke om irl istedet for offentlig ;P

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Er det mange her som har sex mens det er foreldre/søsken osv. hjemme i huset ?

F.eks i kjelleren da de er oppe.. eller i samme etasje ? :scared:

 

 

Synes det virker skummelt.. men er ikke så rutinert så det gjør noe eller.. får heller tenkte på det da jeg har dame x]

5572348[/snapback]

 

Husker på 18-års bursdagen min. Første jeg gjorde var å dra å kjøpe 2 kasser øl og så fant jeg meg en fest.

 

Kom hjem drita full, med 2 jenter under arma :p Kom inn og sa hei til mor, far og bestefar som satt og drakk kaffe og gikk rett opp på rommet mitt. Jeg tror det er den beste 3-kanten jeg noengang har hatt! Jentene stønnet så utrolig høyt og senga dunka inn i veggen og knirka som et helvette.

 

De sov over og når jeg og jentene gikk ned til frokost dagen etter, så var det ingen av familien som sa et pip... Det gikk 2 min og da klarte ikke bestefar å holde seg lengre: "JAh!! Såh.. Jah... Dokke ha søvvi godt i natt dah, jah, hvertfall.. jah.. mænneh.. jah.." :!:

Lenke til kommentar
Er det mange her som har sex mens det er foreldre/søsken osv. hjemme i huset ?

F.eks i kjelleren da de er oppe.. eller i samme etasje ? :scared:

 

 

Synes det virker skummelt.. men er ikke så rutinert så det gjør noe eller.. får heller tenkte på det da jeg har dame x]

5572348[/snapback]

 

Husker på 18-års bursdagen min. Første jeg gjorde var å dra å kjøpe 2 kasser øl og så fant jeg meg en fest.

 

Kom hjem drita full, med 2 jenter under arma :p Kom inn og sa hei til mor, far og bestefar som satt og drakk kaffe og gikk rett opp på rommet mitt. Jeg tror det er den beste 3-kanten jeg noengang har hatt! Jentene stønnet så utrolig høyt og senga dunka inn i veggen og knirka som et helvette.

 

De sov over og når jeg og jentene gikk ned til frokost dagen etter, så var det ingen av familien som sa et pip... Det gikk 2 min og da klarte ikke bestefar å holde seg lengre: "JAh!! Såh.. Jah... Dokke ha søvvi godt i natt dah, jah, hvertfall.. jah.. mænneh.. jah.." :!:

5573884[/snapback]

 

 

Haha :thumbup: Var ikke det litt flaut da :whistle:

Lenke til kommentar
P-piller FTW! :p

5571342[/snapback]

P-Piller er ikke det beste valget. Kvinnene får permanent nedsatt sexlyst, noe som ikke er en så stor fordel.

 

Er det mange her som har sex mens det er foreldre/søsken osv. hjemme i huset ?

F.eks i kjelleren da de er oppe.. eller i samme etasje ? :scared:

5572348[/snapback]

Jeg ser ingen problemer i det.

Hva så om foreldrene finner det ut. Hva skal de gjøre?

Jeg har fått mange stygge blikk av min far da jeg og eksen kom ned. Vi var bustete på håret, og ganske svette. Pappa stirret på oss, eksen ble flau, og jeg stirret hånlig tilbake.

 

espennyh: Hva skal foreldrene dine tro du driver med når du er 16-17 og har dame på besøk litt ofte? At dere bare sitter å ser på hverandre? Tror de fleste foreldre vet hva som skjer, men de sier ikke til deg at de vet hva dere driver med for det. Husk at de har vært unge de å.

5573706[/snapback]

Mødre generelt liker ikke å innrømme at barna har et aktivt sexliv, i motsetning til fedre.

Så lenge man later som at man er en godgutt/godjente foran foreldrene, så går det knirkefritt en god stund. :wee:

Lenke til kommentar
P-piller FTW! :p

5571342[/snapback]

P-Piller er ikke det beste valget. Kvinnene får permanent nedsatt sexlyst, noe som ikke er en så stor fordel.

P-piller kan faktisk ødelegge sexlysten til noen kvinner helt. Men heldigvis gjelder det ikke alle! Personlig syns jeg P-piller er tidenes oppfinnelse, makan til kontroll man får over syklusen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...