Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei bare positvit er det hvertfall ikke :p huff... husker alle deppe dagene til eksen min jeg..

 

men bare for og ramse opp positivt: du slipper kondom, pillene kan hjelpe til med og stabilisere mensen hvis den er litt uregelmessig hos jenta, p-piller kan ikke sprekke som kondom kan.

 

negativt: piller beskytter IKKE mot STD's..

6533498[/snapback]

Det er ikke bare positivt å ikke ha mensen mente jeg.

6533560[/snapback]

 

 

Nei, godt mulig det.. care to tell me why? :) eager to learn..

6533565[/snapback]

men noen ganger kan det være helt jævlig :cry: . vondt i magen,slapp,kan bli litt deppa og gretten ..osv . men jaja..overlever det^^ . er det ikke ganske greit med p-sprøyte a? eller spiral? hmm...men var jo noen som fikk veldig humørsvingninger av det da :no: Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

La meg få presisere

Det er ikke bare positivt å ikke ha mensen mente jeg.

6533560[/snapback]

 

Angående menstruasjon under graviditet

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Om mulighetene for å ha menstruasjon under graviditet:

Det er ikke helt uvanlig med en menstruasjon helt i begynnelsen av svangerskapet. Vanlige, regelmessige menstruasjoner svangerskapet igjennom, forekommer vel knapt såvidt jeg vet, men innen medisin finnes der alltid svært sjeldne unntak på det meste, men jeg har ikke hørt om dette.

 

Det svært viktige i denne forbindelse er imidlertid:

Man kan under et svangerskap blø av andre årsaker enn menstruasjon, og det er i seg selv et symptom man alltid skal oppsøke lege for, for å finne ut mer om hvorfor man blør, og evt utelukke alvorligere tilstander.

Det er ikke helt uvanlig å blø av en morkake som ligger lavt, dvs foran mormunnåpningen, f.eks., men dette er jo noe som må fastslås med ultralyd.

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Drikk melk ;)

6533806[/snapback]

 

Melk faktisk :dontgetit:

 

Hvis kjerringa bynner på p-piller, hvor lang tid tar det før man kan droppe gummien da?

6533819[/snapback]

Hvis hun begynner på rett tid så kan dere droppe den etter 8 dager.

Da begynner hun i så fall vanligvis dagen etter at mensen er slutt hvis jeg har skjønt det rett.

Lenke til kommentar
Drikk melk ;)

6533806[/snapback]

 

Melk faktisk :dontgetit:

 

Hvis kjerringa bynner på p-piller, hvor lang tid tar det før man kan droppe gummien da?

6533819[/snapback]

Hvis hun begynner på rett tid så kan dere droppe den etter 8 dager.

Da begynner hun i så fall vanligvis dagen etter at mensen er slutt hvis jeg har skjønt det rett.

6533833[/snapback]

 

ahh. oki :) får vel bruke opp kondizlageret i mellomtiden da :!:

Lenke til kommentar

Vel, kvelden gikk ikke som planlagt.

 

Vi gikk ut til en kamerat som jeg er hos nå. Etter et betydelig inntak av alkohol skriver jeg kanskje ikke skikkelig, men jeg prøver ihvertfall.

 

Min planlagte massasje stund for vente til i morgen. Vi skal nemlig sove her i natt. Vel, ville bare ønske alle en god natt å sov godt, dere faste lesere av Crawford's store sex tråd!

 

Videre rapport kommer etter i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Vel, kvelden gikk ikke som planlagt.

 

Vi gikk ut til en kamerat som jeg er hos nå. Etter et betydelig inntak av alkohol skriver jeg kanskje ikke skikkelig, men jeg prøver ihvertfall.

 

Min planlagte massasje stund for vente til i morgen. Vi skal nemlig sove her i natt. Vel, ville bare ønske alle en god natt å sov godt, dere faste lesere av Crawford's store sex tråd!

 

Videre rapport kommer etter i morgen kveld.

6534653[/snapback]

Vi ser frem til det.

Lenke til kommentar
Dagens spørsmål fra min side, og jeg vil gjerne ha svar fra jentene også.

 

Hva er det med gutter og jenter som driver på med jenter?

Hvorfor liker vi gutter det så veldig?

 

Hva hvis dama stikker av med venninna?

(sånn sett bortsett fra at du er blitt eid...)

6534709[/snapback]

Hm, tenkt litt på dette jeg også. Jenter som roter er noe av det hotteste som finnes.

Lenke til kommentar
Dagens spørsmål fra min side, og jeg vil gjerne ha svar fra jentene også.

 

Hva er det med gutter og jenter som driver på med jenter?

Hvorfor liker vi gutter det så veldig?

 

Hva hvis dama stikker av med venninna?

(sånn sett bortsett fra at du er blitt eid...)

6534709[/snapback]

Hm, tenkt litt på dette jeg også. Jenter som roter er noe av det hotteste som finnes.

6534840[/snapback]

Ikke alltid...dessuten liker jeg bedre å ha jentene for meg selv, istedet for å se på at andre koser seg :roll: Greit nok om to jenter satt og koste seg med meg OG hverandre, men...muligheten for det er vel? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg nevnte ho venninda mi som jeg er så kåt på her tidligere....

 

Nå har jeg spurt henne om hu ville komme hit og ta noen øl og se på film, og det ville hu gjerne. Så vi får se hva som skjer :dribble:

 

Håhåh :innocent:

 

Sprit - skrekkfilm - dobbeltseng.. Blir det ikke noe nå så begynner jeg å grine :p

Lenke til kommentar
Uendelig trasig. Jeg har gnagsår i hendene og på kuken, boner 24\7, og har mentaliteten til en voldtektsmann krysset med en vårkåt kanin.

 

Pubertet er noe dritt :D

6535003[/snapback]

 

Et fint råd.. Ikke bruk bomullsboksere fremover.

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Uendelig trasig. Jeg har gnagsår i hendene og på kuken, boner 24\7, og har mentaliteten til en voldtektsmann krysset med en vårkåt kanin.

 

Pubertet er noe dritt :D

6535003[/snapback]

 

Et fint råd.. Ikke bruk bomullsboksere fremover.

6535013[/snapback]

 

Den skjønte jeg ikke :p

 

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Uendelig trasig. Jeg har gnagsår i hendene og på kuken, boner 24\7, og har mentaliteten til en voldtektsmann krysset med en vårkåt kanin.

 

Pubertet er noe dritt :D

6535003[/snapback]

 

Et fint råd.. Ikke bruk bomullsboksere fremover.

6535013[/snapback]

 

Den skjønte jeg ikke :p

 

Hva mener du med det?

6535018[/snapback]

try it! du merker det nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...