Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så jævlig sunt å rett og slett spise de p-pillene deres så ofte?

 

Trokke det jeg asså.

6532818[/snapback]

Etter å ha brukt p-piller i fire år er det anbefalt med en pause! Men er nok ganske trygt, viss jenta er frisk og sunn.

 

Jeg tar sukkerpillene, kan ikke bli mer idiotsikkert da!

Lenke til kommentar
Er det så jævlig sunt å rett og slett spise de p-pillene deres så ofte?

 

Trokke det jeg asså.

6532818[/snapback]

Etter å ha brukt p-piller i fire år er det anbefalt med en pause! Men er nok ganske trygt, viss jenta er frisk og sunn.

 

Jeg tar sukkerpillene, kan ikke bli mer idiotsikkert da!

6532854[/snapback]

 

 

Nææ, men er ikke nødvendig å ta de.. for folk som lurer på hva som bør taes og ikke :p det er altså med vedlegg og slikt instruksjoner og sånt med pillene.

 

Huff, er rart at gutter veit detta her..

Lenke til kommentar
Er vel bare for at du skal vite hvor langt du har kommet i prosessen, vil jeg tro. De jeg kjenner som går på piller bruker iallefall bare å kaste disse.

6532838[/snapback]

Og ingen av dem er blitt gravide? :p

6532844[/snapback]

 

Ikke enda, nei. :)

 

Sweet: Synes ikke det er så rart at gutter vet sånt, jeg. P-piller er jo for mange like vanlig som sukkertøy. Dessuten har man seksualundervisning der Prevansjon er meget sentralt.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Sweet: Synes ikke det er så rart at gutter vet sånt, jeg. P-piller er jo for mange like vanlig som sukkertøy. Dessuten har man seksualundervisning der Prevansjon er meget sentralt.

6532872[/snapback]

 

 

Tydligvis syns folka jeg kjenner at det er rart.. men så er det litt ekstremt....

 

Har en del jente venner som kommer til meg når de har problemer, de er gravide, kjønnssykdommer, p-piller, hvordan de brukes osv osv ...

 

Mamma og søster som jobber på sykehus er flott :w00t:

 

 

EDIT: korta ned quote og leif

Endret av Sweet
Lenke til kommentar
Er det så jævlig sunt å rett og slett spise de p-pillene deres så ofte?

 

Trokke det jeg asså.

6532818[/snapback]

Etter å ha brukt p-piller i fire år er det anbefalt med en pause! Men er nok ganske trygt, viss jenta er frisk og sunn.

 

Jeg tar sukkerpillene, kan ikke bli mer idiotsikkert da!

6532854[/snapback]

Så du begynte å ta dem da du var 14år ?

Lenke til kommentar
Lever uten det månedlige??

 

Den var ny for meg... får man ikke mensen som vanlig hvis man slutter? :hmm: du har gått på?

6533468[/snapback]

Noen får det, men for noen kan det ta opptil flere år før man får det igjen. Jeg gikk på Trionetta 28 pillers brett.

 

Det er jo ikke bare positivt heller...

Lenke til kommentar

nei bare positvit er det hvertfall ikke :p huff... husker alle deppe dagene til eksen min jeg..

 

men bare for og ramse opp positivt: du slipper kondom, pillene kan hjelpe til med og stabilisere mensen hvis den er litt uregelmessig hos jenta, p-piller kan ikke sprekke som kondom kan.

 

negativt: piller beskytter IKKE mot STD's..

Endret av Sweet
Lenke til kommentar
nei bare positvit er det hvertfall ikke :p huff... husker alle deppe dagene til eksen min jeg..

 

men bare for og ramse opp positivt: du slipper kondom, pillene kan hjelpe til med og stabilisere mensen hvis den er litt uregelmessig hos jenta, p-piller kan ikke sprekke som kondom kan.

 

negativt: piller beskytter IKKE mot STD's..

6533498[/snapback]

Det er ikke bare positivt å ikke ha mensen mente jeg.

Lenke til kommentar
nei bare positvit er det hvertfall ikke :p huff... husker alle deppe dagene til eksen min jeg..

 

men bare for og ramse opp positivt: du slipper kondom, pillene kan hjelpe til med og stabilisere mensen hvis den er litt uregelmessig hos jenta, p-piller kan ikke sprekke som kondom kan.

 

negativt: piller beskytter IKKE mot STD's..

6533498[/snapback]

Det er ikke bare positivt å ikke ha mensen mente jeg.

6533560[/snapback]

 

 

Nei, godt mulig det.. care to tell me why? :) eager to learn..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...