Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun har ihvertfall aldri sagt ifra hvis det er noe som gjør det.

 

Men min store plan er dette for ikveld: Først skal jeg ut til henne, hvor jeg da sier at hun skal legge seg halvnaken på senga, slik at jeg kan masere ryggen, rumpen, lårene, leggene og bena hennes. (PS: hun elsker massasje høyere enn alt)

 

Så skal jeg hente en eller annen avslappende krem, fuktighets krem eller noe, som jeg smører på ryggen eller der jeg messerer.

Etter at bakdelen har blitt masert i lengre tider (les: 1 time, ja hun liker massasje veldig godt) så får jeg henne til å legge seg på ryggen og jeg begynner forsiktig å massere hodebunnen, ansiket, og brystet (les, ikke puppene, men brystområde) og magen før jeg beveger meg lengre ned.

 

Hvis ikke dette funker, springer jeg på veggen av galskap!!

6531610[/snapback]

Hvis ikke dette virker virker ingenting. :thumbup:

 

Edit Kan du fortelle om det virket når du har gjort det?

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Vel, enten så virker det, og jeg sover hos henne og har en herlig natt, eller så kommer jeg hjem igjen og skriver et skuffende resultat her på diskusjon.no.. Hehe.

 

Rapport kommer uensett, utfyllende og uten bilder desverre :tease:

 

Men jeg springer. Må i dusjen. Ønsk meg lykke til :thumbup:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Noen her som vet om det er mulig å bytte til noen billigere p-piller uten å gå til legen? har resept på Loette, men har ikke penger til å betale for dem. Er jo ikke gratis lengre..

 

Og jeg må ha nye i morgen. Derfor rekker jeg ikke å gå til legen. Hun er uansett på ferie.

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Noen her som vet om det er mulig å bytte til noen billigere p-piller uten å gå til legen? har resept på Loette, men har ikke penger til å betale for dem. Er jo ikke gratis lengre..

 

Og jeg må ha nye i morgen. Derfor rekker jeg ikke å gå til legen. Hun er uansett på ferie.

6532511[/snapback]

Du må nok ha resept. Dessverre!

Lenke til kommentar
*få panikk*

 

Kanskje jeg kan få typen til å betale. Er vel bare rett og rimelig at han betaler 1 gang når han slipper alt stresset. Alternativet er vel å ikke ha sex på en god stund.  :p

6532573[/snapback]

Jepp! Mye å du ut med?

 

 

betaler 6,- for mine trionetta jeg. Er storfornøyd, snart brukt de 2 år.

Lenke til kommentar
*få panikk*

 

Kanskje jeg kan få typen til å betale. Er vel bare rett og rimelig at han betaler 1 gang når han slipper alt stresset. Alternativet er vel å ikke ha sex på en god stund.  :p

6532573[/snapback]

Jepp! Mye å du ut med?

 

 

betaler 6,- for mine trionetta jeg. Er storfornøyd, snart brukt de 2 år.

6532642[/snapback]

Må betale 100 kr for Loette. Tror jeg bytter igjen. Legen min var i hvert fall veldig gira på at jeg skulle prøve ut aaalt som var til jeg ble helt fornøyd. Koslig dame :wee:

Lenke til kommentar
*få panikk*

 

Kanskje jeg kan få typen til å betale. Er vel bare rett og rimelig at han betaler 1 gang når han slipper alt stresset. Alternativet er vel å ikke ha sex på en god stund.  :p

6532573[/snapback]

 

Kan garantere at han betaler og det raskt. :wee: :!:

6532669[/snapback]

Jah, det var det jeg også kom fram til etter å ha tenkt over det. Nå må jeg bare få tak i gutten :ohmy:

Lenke til kommentar
"åååh, gutten miiin.. vil du sove hos meg i morgen elle....ehm, jeg går tomt for piller i morgen.. glem det du"

 

 

vips har du penger ;P

6532692[/snapback]

 

Stopper ikke der, plutselig koster pillene mye mer også. :wee:

6532715[/snapback]

:ohmy:

 

Du er bare for smart. Men det er nok kun folka jeg har samvittighet til å lure penger fra.

Endret av Seether
Lenke til kommentar
*få panikk*

 

Kanskje jeg kan få typen til å betale. Er vel bare rett og rimelig at han betaler 1 gang når han slipper alt stresset. Alternativet er vel å ikke ha sex på en god stund.  :p

6532573[/snapback]

Jepp! Mye å du ut med?

 

 

betaler 6,- for mine trionetta jeg. Er storfornøyd, snart brukt de 2 år.

6532642[/snapback]

Må betale 100 kr for Loette. Tror jeg bytter igjen. Legen min var i hvert fall veldig gira på at jeg skulle prøve ut aaalt som var til jeg ble helt fornøyd. Koslig dame :wee:

6532655[/snapback]

 

Bytta fra Loette da nye systemet kom, jeg:P

Microgynon er jo nesten samma, bare at det ikke er sukkerpiller.

Ellers har jeg ikke merka no forskjell:)

 

Edit; Og det er jo heeelt gratispatis!

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...