Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes en "sexvenn" høres ganske spennende ut.

6517337[/snapback]

 

Vel... hatt det to ganger... første gangen varte bare i en måned så slutta vi.. er fortsatt gode venner. Hun jeg holder på med nå så er det heller ikke så jævelig spennende egentlig. Bare stikker til henne iblandt, puler og enten sover over eller reiser hjem etterpå. Men når vi er sammen uten å ha sex så snakker vi ikke om det eller noe som helst og bare later som ingenting... Det funker ganske fett egentlig.

Lenke til kommentar
Å spørre venninner om de vil pule, er vel litt... uaktuelt, ihvertfall for min del.
Hvorfor uaktuelt?
Er en grunn til at jeg er venn med de... redd for å ødelegge vennskapet da jeg er så utrolig glad i noen av de jentene. Tror ikke jeg hadde klart uansett, det hadde blitt for merkelig når jeg aldri har sett på de på den måten.
Lenke til kommentar
Å spørre venninner om de vil pule, er vel litt... uaktuelt, ihvertfall for min del.
Hvorfor uaktuelt?
Er en grunn til at jeg er venn med de... redd for å ødelegge vennskapet da jeg er så utrolig glad i noen av de jentene. Tror ikke jeg hadde klart uansett, det hadde blitt for merkelig når jeg aldri har sett på de på den måten.

6523329[/snapback]

Hvorfor skal man spørre, det blir jo ikke naturlig, det blir jo først naturlig når man ender opp i køyen av naturlige årsaker, enten det er i edru eller i ikke-edru-tilstand

 

Er jo mer spennende om man prater om det ellers også, slik at spenningen bygger seg opp til neste gang. *rawr*

6523239[/snapback]

Jenter og prating :no:

 

Neida, du har helt rett, blir mer spennende da :thumbup:

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

SEX

 

Alle som har hund kaller ham King,Rex,hero eller lignende. Jeg kalte min for Sex, bare for moro skyld.

 

Nå er jeg imidlertid ganske flau over å ha Sex. Sist jeg hadde Sex på kontoret, fikk jeg kjeft av sjefen for å ha spurt frøken Hansen om hva hun synes om Sex. Da jeg forsøkte å forklare sjefen at jeg hadde hatt Sex siden jeg var elleve, svarte han at jeg var litt av en type.

 

Da jeg giftet meg og dro på bryllupsreise, tok jeg selvfølgelig hunden med. Jeg sa til resepsjonisten på hotellet at jeg ønsket et rom for kona og meg, og et spesielt rom for Sex.

Resepsjonisten svarte at alle rommene på hotellet var for Sex.

- Du misforstår, forsøkte jeg, - Sex holder meg våken om natten.

- Meg også, betrodde resepsjonisten meg.

 

Hunden min angrep en gang en annen hund og jeg gikk rettens vei for å beholde hunden.

- Ærede dommer, sa jeg, - jeg hadde Sex før jeg giftet meg.

- Jeg også, repliserte dommeren.

Da fortalte jeg ham at etter at jeg giftet meg ville ikke min kone at vi skulle ha Sex lenger.

- Samme her, sukket dommeren.

Her om dagen stakk hunden av igjen. Jeg trasket i timevis i nabostrøket for å finne den. En politibil kjørte opp på siden av meg og spurte meg hva jeg gjorde i denne gaten klokken tre om morgenen.

- Jeg leter etter Sex, svarte jeg.

Politifolkene vekslet blikk og ba meg høflig, men bestemt å ta plass i baksetet og bli med på stasjonen.

- Har dere Sex på politistasjonen? spurte jeg.

 

Nå er jeg hjemme igjen etter to dagers varetekt. Hunden er også kommet hjem etter sin søken etter det annet kjønn.

Lenke til kommentar

Vel, har et lite problem. Vel, ikke et slik stort problem som plager meg, men det er litt irriterende. Jeg ble sammen med en herlig jente for ca 3 måneder siden. Hun er leken, alvorlig, rolig, noen ganger høylytt osv. Hun er en fantastisk jente. Sexen er også fantastisk. Men det lille problemet ligger akkurat der.

Eller helst før sexen. Hun sier at hvis hun skal ha sex, så må hun bestemme seg for det.

 

Jeg kan liksom ikke friste eller tenne henne ved å kysse henne i nakken, stryke henne visse steder på kroppen eller noe slik. Hvis jeg prøver, er det som om jeg skulle ha sittet i stolen ved siden av henne og stirret ut i luften. Hun reagerer ikke på noe slik.

 

Ikke det at jeg klager, men skulle likt å fått et tips fra noen som føler det samme på en måte.

 

Kan ærlig si at hvis hun kysser/småbiter meg på halsen så blir jeg tent av det. :whistle:

Noe hun vet, og til min store irritasjon, liker hun å gjøre dette spesielt i selskaper eller når jeg venter på bussen hjem. Er det ingenting jeg kan gjøre for å "tenne henne tilbake" hvis dere tar tegninga?

Har prøvd å snakke med henne om det, ikke sånn alvorlig, men bare spurt, men hun sier at det ikke er noe som tenner henne.

Lenke til kommentar

Hun har ihvertfall aldri sagt ifra hvis det er noe som gjør det.

 

Men min store plan er dette for ikveld: Først skal jeg ut til henne, hvor jeg da sier at hun skal legge seg halvnaken på senga, slik at jeg kan masere ryggen, rumpen, lårene, leggene og bena hennes. (PS: hun elsker massasje høyere enn alt)

 

Så skal jeg hente en eller annen avslappende krem, fuktighets krem eller noe, som jeg smører på ryggen eller der jeg messerer.

Etter at bakdelen har blitt masert i lengre tider (les: 1 time, ja hun liker massasje veldig godt) så får jeg henne til å legge seg på ryggen og jeg begynner forsiktig å massere hodebunnen, ansiket, og brystet (les, ikke puppene, men brystområde) og magen før jeg beveger meg lengre ned.

 

Hvis ikke dette funker, springer jeg på veggen av galskap!!

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...