Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Går vel greit til ex'n oppdager at du har humpa en annen også! Da braker det løs.

 

Nei, er det slutt så er det slutt.

6515174[/snapback]

 

Snakker du av erfaring der å ?

 

Jeg har gjort det samme, jeg har seriøst ALDRI fått så mye kjeft. Mobiler slengt etter meg å sånt.

 

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det så mye annet du kan gjøre enn å ta det opp med henne da? Hvem vet...kanskje hun mener det samme? ;)

6515574[/snapback]

Å spørre venninner om de vil pule, er vel litt... uaktuelt, ihvertfall for min del.

 

En venninne av meg trodde jeg spurte om vi skulle bli sexvenner en gang. Hun tok det veldig pent, og svarte noe sånt som at hun ikke ville risikere å ødelegge vennskapet. Tror hun ble litt flau når jeg forklarte situasjonen :!:

Lenke til kommentar
Er det så mye annet du kan gjøre enn å ta det opp med henne da? Hvem vet...kanskje hun mener det samme? ;)

6515574[/snapback]

Å spørre venninner om de vil pule, er vel litt... uaktuelt, ihvertfall for min del.

 

En venninne av meg trodde jeg spurte om vi skulle bli sexvenner en gang. Hun tok det veldig pent, og svarte noe sånt som at hun ikke ville risikere å ødelegge vennskapet. Tror hun ble litt flau når jeg forklarte situasjonen :!:

6517327[/snapback]

Hvorfor uaktuelt? Jeg spurte en vennine om det en gang, ettersom jeg er jævlig kpt på henne, men vil ikke bli sammen med henne i frykt for å ødelegge vennskapet. Gjett hva, hun sa at hun følte det samme ;)

Lenke til kommentar
Går vel greit til ex'n oppdager at du har humpa en annen også! Da braker det løs.

 

Nei, er det slutt så er det slutt.

6515174[/snapback]

 

Snakker du av erfaring der å ?

 

Jeg har gjort det samme, jeg har seriøst ALDRI fått så mye kjeft. Mobiler slengt etter meg å sånt.

 

:no:

6517270[/snapback]

ja, men her snakker vi munnbruk, telefonterror og voldsalarm:-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...