Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Stoler på deg vettu. Jeg har også aht sex med en ex kjæreste. Å ja jeg følte meg som en komplett IDIOT etterpå Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 stemmer men hu klarer ikke huske og ta p-piller. i tillegg til og legge de i søpla hadde vi lagt det i en gjenknyti hundepose og søpla var bært ut til den store søplekassa ute Edit. det hører kanksej med til historien at vi har vært sammen i 8 månder 6512548[/snapback] Dere har vært sammen i 8 måneder? Du er sytten og hun er seksten? Og hun er jomfru? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jeg har også hat sex med en ex kjæreste. Å ja jeg følte meg som en komplett IDIOT etterpå. Det gjorde ikke jeg, var ganske godt. Endret 18. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 tror morra ja. men vi hadde sex etter et par månder. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 stemmer men hu klarer ikke huske og ta p-piller. i tillegg til og legge de i søpla hadde vi lagt det i en gjenknyti hundepose og søpla var bært ut til den store søplekassa ute Edit. det hører kanksej med til historien at vi har vært sammen i 8 månder 6512548[/snapback] Spør dama di om hun og moren ikke kan snakke om det seksuelle da ? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg ble kjent med en kompis av en veninne på en fest en gang. Vi klaffet egentlig utrolig bra, og ut på kvelden ble det ganske hett (Men bare roting altså). Senere var vi sammen nesten hver dag i en lang periode, og etter russedåpen min, men litt alkohol inn i bildet, hadde vi sex. Likevel var vi ikke sammen, men kom til at selv om vi begge var tiltrekt av hverandre, så var det egentlig bare fysisk. Slik ble han min FF. Og jeg angrer ikke. Jeg kjente ham og stolte på ham, men likevel hadde vi kjent hverandre forholdsvis kort tid, og det hadde vært mye flørting hele tiden, altså ikke slik det er i et vanlig vennskap. Etter hvert møtte han en annen jente som han ble sammen med, og det var liksom helt greit for meg. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Det med å ha sex med ex.. Det kommer jo helt annpå hvordan det ble slutt syns jeg.. Slo dere opp og ble uvenner kan sex enten gjør det værre eller bedre, man må "gæmble" litt.. Slo dere opp fordi en av partnerne var utro syns jeg sex er å tilgi på en måte Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Går vel greit til ex'n oppdager at du har humpa en annen også! Da braker det løs. Nei, er det slutt så er det slutt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Nei, er det slutt så er det slutt. Kan vel leke litt vel? Edit: La til quote Edit 2: Ikke det at jeg i mine villeste fantasier ville rørt eksen min. Ikke med en gaffel engang. Endret 18. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hmm... Jeg er så JÆVLIG tent på en venninde av meg... Tør faen ikke gjøre noe mot ho, for er redd for at ho skal klikke. Ho skal alltid hjem til meg og se på film, og da ligger vi i dobbeltsenga. ÅÅhhh... Noen som har noen råd til hva jeg skal gjøre bortsett fra å sjenke ho drita? Altså jeg liker ho ikke, men faen så lyst jeg har til å ta ho. Sikkert umoralsk eller hva dere kaller det, men jeg bare MÅ. Lenke til kommentar
Vero86 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hmm... Jeg er så JÆVLIG tent på en venninde av meg... Tør faen ikke gjøre noe mot ho, for er redd for at ho skal klikke. Ho skal alltid hjem til meg og se på film, og da ligger vi i dobbeltsenga. ÅÅhhh... Noen som har noen råd til hva jeg skal gjøre bortsett fra å sjenke ho drita? Altså jeg liker ho ikke, men faen så lyst jeg har til å ta ho. Sikkert umoralsk eller hva dere kaller det, men jeg bare MÅ. 6515469[/snapback] Er det så mye annet du kan gjøre enn å ta det opp med henne da? Hvem vet...kanskje hun mener det samme? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 BonFireMan det er jo bare å spørre som Vero sier, krever kanskje litt mot. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 BonFireMan det er jo bare å spørre som Vero sier, krever kanskje litt mot. 6515630[/snapback] "Skal vi pule?" :!: Kan spørre om ho er jomfru, noe som hu sikkert er også sier jeg "Skal jeg gjøre noe med det?" Neida Off... Jeg får ta det når ho er drita en gang, letteste måten for da kan man si alt til dem uten at de bryr seg om det er teit eller noe. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 fylle knull er både feigt og ikke noe deilig og lite gøy egentlig skal vi knulle funker faktisk overaskende mange ganger Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 fylle knull er både feigt og ikke noe deilig og lite gøy egentlig skal vi knulle funker faktisk overaskende mange ganger 6516021[/snapback] Hvis du vil bli sparka i balla så. Hva slags damer spør du da? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Prøv deg frem, med forsiktig berøring. Du merker vel skammelig fort om hun "tar-til-seg" det du gjør, eller føler ubehag og blir "rar". Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 damer man veit at er sånn.. hehe.. men nå holder jeg meg til fast Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har erfaring med det å ta på jenta og sånt.. Pleier da å funke, men dette er en venninde av meg... Vil jo ikke at ho skal syns jeg er en kåt gris, da blir ho vel nervøs hver gang ho er samme meg, om ho i det hele tatt gidder å se meg igjen Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Går vel greit til ex'n oppdager at du har humpa en annen også! Da braker det løs. Nei, er det slutt så er det slutt. 6515174[/snapback] Er jo ingenting som er like bra som sexen rett etter at man har gjort det slutt da! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hmm... Jeg er så JÆVLIG tent på en venninde av meg... Tør faen ikke gjøre noe mot ho, for er redd for at ho skal klikke. Ho skal alltid hjem til meg og se på film, og da ligger vi i dobbeltsenga. ÅÅhhh... Noen som har noen råd til hva jeg skal gjøre bortsett fra å sjenke ho drita? Altså jeg liker ho ikke, men faen så lyst jeg har til å ta ho. Sikkert umoralsk eller hva dere kaller det, men jeg bare MÅ. 6515469[/snapback] Haha, kjenner da til den der. Men du har da ærlig talt allerede vunnet om du har a hjemme i senga di for å se på film. Kunne da ikke vært lettere når du har kommet til det punktet. Gi gass ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg