Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stemmer men hu klarer ikke huske og ta p-piller. i tillegg til og legge de i søpla hadde vi lagt det i en gjenknyti hundepose og søpla var bært ut til den store søplekassa ute

 

Edit. det hører kanksej med til historien at vi har vært sammen i 8 månder

6512548[/snapback]

 

Dere har vært sammen i 8 måneder? Du er sytten og hun er seksten? Og hun er jomfru?

Lenke til kommentar
stemmer men hu klarer ikke huske og ta p-piller. i tillegg til og legge de i søpla hadde vi lagt det i en gjenknyti hundepose og søpla var bært ut til den store søplekassa ute

 

Edit. det hører kanksej med til historien at vi har vært sammen i 8 månder

6512548[/snapback]

 

 

Spør dama di om hun og moren ikke kan snakke om det seksuelle da ?

Lenke til kommentar

Jeg ble kjent med en kompis av en veninne på en fest en gang. Vi klaffet egentlig utrolig bra, og ut på kvelden ble det ganske hett (Men bare roting altså). Senere var vi sammen nesten hver dag i en lang periode, og etter russedåpen min, men litt alkohol inn i bildet, hadde vi sex. Likevel var vi ikke sammen, men kom til at selv om vi begge var tiltrekt av hverandre, så var det egentlig bare fysisk.

 

Slik ble han min FF. Og jeg angrer ikke. Jeg kjente ham og stolte på ham, men likevel hadde vi kjent hverandre forholdsvis kort tid, og det hadde vært mye flørting hele tiden, altså ikke slik det er i et vanlig vennskap. Etter hvert møtte han en annen jente som han ble sammen med, og det var liksom helt greit for meg.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg er så JÆVLIG tent på en venninde av meg... Tør faen ikke gjøre noe mot ho, for er redd for at ho skal klikke. Ho skal alltid hjem til meg og se på film, og da ligger vi i dobbeltsenga.

 

ÅÅhhh... Noen som har noen råd til hva jeg skal gjøre bortsett fra å sjenke ho drita? Altså jeg liker ho ikke, men faen så lyst jeg har til å ta ho.

 

Sikkert umoralsk eller hva dere kaller det, men jeg bare MÅ.

Lenke til kommentar
Hmm... Jeg er så JÆVLIG tent på en venninde av meg... Tør faen ikke gjøre noe mot ho, for er redd for at ho skal klikke. Ho skal alltid hjem til meg og se på film, og da ligger vi i dobbeltsenga.

 

ÅÅhhh... Noen som har noen råd til hva jeg skal gjøre bortsett fra å sjenke ho drita? Altså jeg liker ho ikke, men faen så lyst jeg har til å ta ho.

 

Sikkert umoralsk eller hva dere kaller det, men jeg bare MÅ.

6515469[/snapback]

 

Er det så mye annet du kan gjøre enn å ta det opp med henne da? Hvem vet...kanskje hun mener det samme? ;)

Lenke til kommentar
BonFireMan det er jo bare å spørre som Vero sier, krever kanskje litt mot.

6515630[/snapback]

 

"Skal vi pule?"

 

:!:

 

Kan spørre om ho er jomfru, noe som hu sikkert er også sier jeg "Skal jeg gjøre noe med det?"

 

Neida :p Off... Jeg får ta det når ho er drita en gang, letteste måten for da kan man si alt til dem uten at de bryr seg om det er teit eller noe.

Lenke til kommentar
Hmm... Jeg er så JÆVLIG tent på en venninde av meg... Tør faen ikke gjøre noe mot ho, for er redd for at ho skal klikke. Ho skal alltid hjem til meg og se på film, og da ligger vi i dobbeltsenga.

 

ÅÅhhh... Noen som har noen råd til hva jeg skal gjøre bortsett fra å sjenke ho drita? Altså jeg liker ho ikke, men faen så lyst jeg har til å ta ho.

 

Sikkert umoralsk eller hva dere kaller det, men jeg bare MÅ.

6515469[/snapback]

Haha, kjenner da til den der. Men du har da ærlig talt allerede vunnet om du har a hjemme i senga di for å se på film. Kunne da ikke vært lettere når du har kommet til det punktet. Gi gass ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...