Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det handler vel ikke alltid om at man er venner og derfor ikke vil ødelegge vennskapet, men mer at det ikke finnes noe kjemi mellom dere. Det er sikkert derfor dere bare er venner og ikke noe mer :)

6512225[/snapback]

 

For min del så er det ikke det at jeg ikke vil ødelegge vennskapet...altså, er ikke derfor jeg ikke vil. For hvis begge er enige, så ødelegger man sikkert ikke vennskapet :p Er vel kanskje mer med kjemi og gjøre som du sier ja. Er vel mer det at jeg kan ikke se vennene mine på den måten, jeg finner dem ikke så interessant...på den måten :p

Lenke til kommentar

huff etter at morra til dama busta oss så får jeg så vidt lov og vise meg hjemme hos hu og aldri får jeg ligge over lenger.

 

dama påsto at hu forsatt var jomfru og at vi aldri rakk og komme igang før morra hadde forstyrra. og den psykopaten av en mora hadde gått ut i søpla og rota fram søple posen til dama og finni brukte kondomer i den. psykopat mamma

Lenke til kommentar
huff etter at morra til dama busta oss så får jeg så vidt lov og vise meg hjemme hos hu og aldri får jeg ligge over lenger.

 

dama påsto at hu forsatt var jomfru og at vi aldri rakk og komme igang før morra hadde forstyrra. og den psykopaten av en mora hadde gått ut i søpla og rota fram søple posen til dama og finni brukte kondomer i den. psykopat mamma

6512486[/snapback]

Hørtes ut som en tiltalende svigermor.

Det er forresten derfor man oppfant p-pillene, man slipper å ha brukte kondomer i søpla ;)

Lenke til kommentar
huff etter at morra til dama busta oss så får jeg så vidt lov og vise meg hjemme hos hu og aldri får jeg ligge over lenger.

 

dama påsto at hu forsatt var jomfru og at vi aldri rakk og komme igang før morra hadde forstyrra. og den psykopaten av en mora hadde gått ut i søpla og rota fram søple posen til dama og finni brukte kondomer i den. psykopat mamma

6512486[/snapback]

hahah, å herregud!? Vil si du har ei lovende svigermor!

Lenke til kommentar

stemmer men hu klarer ikke huske og ta p-piller. i tillegg til og legge de i søpla hadde vi lagt det i en gjenknyti hundepose og søpla var bært ut til den store søplekassa ute

 

Edit. det hører kanksej med til historien at vi har vært sammen i 8 månder

Endret av M-J
Lenke til kommentar
stemmer men hu klarer ikke huske og ta p-piller.

6512548[/snapback]

P-plaster? P-sprøyte finnes også, litt mindre å tenke på i hvert fall

 

i tillegg til og legge de i søpla hadde vi lagt det i en gjenknyti hundepose og søpla var bært ut til den store søplekassa ute

6512548[/snapback]

Lette hun gjennom hundedritten også? virkelig, dama må jo være langt over alle vidder...

 

Edit. det hører kanksej med til historien at vi har vært sammen i 8 månder

6512548[/snapback]

Hun burde kanskje forvente at dere har sex nå da? eller er det ekteskapet som teller?

Lenke til kommentar

Er ikke særlig befaren i dette med knullekompiser selv, men har bare et spørsmål. En ting er å ha sex med venner. Innebefatter dette også en exkjæreste som man er venn med, og det passer seg slik? Hvem velger man? Hvorfor? Kan ikke helt se for meg en slik situasjon, og uansett er den svært lite aktuell.

Lenke til kommentar
Er ikke særlig befaren i dette med knullekompiser selv, men har bare et spørsmål. En ting er å ha sex med venner. Innebefatter dette også en exkjæreste som man er venn med, og det passer seg slik? Hvem velger man? Hvorfor? Kan ikke helt se for meg en slik situasjon, og uansett er den svært lite aktuell.

6512594[/snapback]

Jeg råder deg til å IKKE ha sex med ex'n din! ta heller en venninne du ikke er så følelsesmessig bundet til!

Lenke til kommentar
Er ikke særlig befaren i dette med knullekompiser selv, men har bare et spørsmål. En ting er å ha sex med venner. Innebefatter dette også en exkjæreste som man er venn med, og det passer seg slik? Hvem velger man? Hvorfor? Kan ikke helt se for meg en slik situasjon, og uansett er den svært lite aktuell.

6512594[/snapback]

Jeg råder deg til å IKKE ha sex med ex'n din! ta heller en venninne du ikke er så følelsesmessig bundet til!

6512611[/snapback]

 

Snakker du av erfaring ? :p

Lenke til kommentar
Er ikke særlig befaren i dette med knullekompiser selv, men har bare et spørsmål. En ting er å ha sex med venner. Innebefatter dette også en exkjæreste som man er venn med, og det passer seg slik? Hvem velger man? Hvorfor? Kan ikke helt se for meg en slik situasjon, og uansett er den svært lite aktuell.

6512594[/snapback]

Jeg råder deg til å IKKE ha sex med ex'n din! ta heller en venninne du ikke er så følelsesmessig bundet til!

6512611[/snapback]

 

Snakker du av erfaring ? :p

6512662[/snapback]

Ikke bare det - men hu har rett :)
Lenke til kommentar
Er ikke særlig befaren i dette med knullekompiser selv, men har bare et spørsmål. En ting er å ha sex med venner. Innebefatter dette også en exkjæreste som man er venn med, og det passer seg slik? Hvem velger man? Hvorfor? Kan ikke helt se for meg en slik situasjon, og uansett er den svært lite aktuell.

6512594[/snapback]

Jeg råder deg til å IKKE ha sex med ex'n din! ta heller en venninne du ikke er så følelsesmessig bundet til!

6512611[/snapback]

 

Kan jeg nok tro ikke er så lurt. For min del har venner sine oppgaver, og kjæreste helt andre. Mulig jeg er sær og gammeldags. Men sex har en sammen med kjæreste eller gjennom et "one-night-stand". Sex med venner vil veldig fort nærme seg et forhold, og hva gjør man om man får seg kjæreste. Har vennesex. Hvordan løser en den. Skal man fortsette å dele alt av seg selv med knullekompisen. Marerittet må jo være. Den man er sammen med. Den man elsker er kanskje ikke all verdens i senga (og trist er det), men man vil fortsette likevel. Tyr man da til sin gode venn. Hjæææælp, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Er ikke særlig befaren i dette med knullekompiser selv, men har bare et spørsmål. En ting er å ha sex med venner. Innebefatter dette også en exkjæreste som man er venn med, og det passer seg slik? Hvem velger man? Hvorfor? Kan ikke helt se for meg en slik situasjon, og uansett er den svært lite aktuell.

6512594[/snapback]

Jeg råder deg til å IKKE ha sex med ex'n din! ta heller en venninne du ikke er så følelsesmessig bundet til!

6512611[/snapback]

 

Snakker du av erfaring ? :p

6512662[/snapback]

Selvfølgelig gjør jeg det! bare at jeg har ikke testa å sexe med venner, aldri følt for det liksom!

Just trust me!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...