Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Har GAMLE menn rynker på tissen? Har liksom ikke all verdens av gamle menn å studere, og fikk her om dagen for meg at dette var et essensielt spørsmål i mitt liv. Eller kommer det an på bruken? Har hatt en lengre diskusjon (les: idebobling) med min bedre halvdel om dette, og han mener at de som blir brukt jevnlig får naturlig smøring, og derfor holder seg bedre. Vil det si at det også faktisk LØNNER seg å få noen til å komme i ansiktet ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har GAMLE menn rynker på tissen? Har liksom ikke all verdens av gamle menn å studere, og fikk her om dagen for meg at dette var et essensielt spørsmål i mitt liv. Eller kommer det an på bruken? Har hatt en lengre diskusjon (les: idebobling) med min bedre halvdel om dette, og han mener at de som blir brukt jevnlig får naturlig smøring, og derfor holder seg bedre. Vil det si at det også faktisk LØNNER seg å få noen til å komme i ansiktet ditt?

6509816[/snapback]

I teorien ja ...

Lenke til kommentar
Har GAMLE menn rynker på tissen? Har liksom ikke all verdens av gamle menn å studere, og fikk her om dagen for meg at dette var et essensielt spørsmål i mitt liv. Eller kommer det an på bruken? Har hatt en lengre diskusjon (les: idebobling) med min bedre halvdel om dette, og han mener at de som blir brukt jevnlig får naturlig smøring, og derfor holder seg bedre. Vil det si at det også faktisk LØNNER seg å få noen til å komme i ansiktet ditt?

6509816[/snapback]

 

Hahahahaha. Spørsmålene her inne blir jo bare bedre og bedre! Hvor går grensen for når man er gammel da? Er det når man får rynker på tissen?

Lenke til kommentar

Kremt. Dusjen før eller etter man bader i svømmehallen. Kan ikke noen ta en ekstra titt. Ingen svømmehall tilgjengelig for øyeblikket.

Har aldri tenkt over om de eldre har rynker eller ikke på tissen når jeg har vært i "hallen" selv. Innbiller meg at jeg har observert at hårene blir annerledes. Mer glisne og krøllete.

Lenke til kommentar
syns dei har eit litt misforstått syn på sex.

6509754[/snapback]

Det synes du nok. Men så er det ikke du som definerer hva som er riktig sex. Du kan si at det for deg ikke er riktig å knulle rundt. Men du kan ikke si at folk som gjør det har et misforstått syn på sex.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er greit å ha sex venne imellom, det er jo ingenting galt å nyte hverandre om man kan leve med det.

 

Jeg skjønner de som ikke mener det samme da.

6511733[/snapback]

 

Det hadde nok ikke jeg greid nei! Det blir liksom....det blir bare feil! Klarer liksom ikke tanken på å ha sex med....kompiser....Men sikkert greit for de som greier det ;)

Lenke til kommentar
Det var sånn jeg og kjæresten min ble sammen  :)

Og det var ikke jeg som gikk inn for det, så det er sagt..

6511780[/snapback]

 

Er mange venner som blir sammen etterhvert, og det er jo i og for seg greit det, da kjenner man jo hverandre godt fra før :) Men da er det følelser med i bildet...men å bare ha sex med venner for å ha sex, det hadde jeg ikke greid :p

Lenke til kommentar

Det er jo litt om hvilke kompiser det er også da.

 

Om det er folk du kan fise å rape med, å bare tulle tulle.

Da fatter jeg at du ikke klarer det.

 

Men er det en litt kjekk/søt venn som snakker sammen med deg om alt synes jeg ikke det er galt.

 

Mange har jo sex for å få trøst, dette har jeg desverre gjort selv. Å anger som en haldød piraia

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...