Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Dere har den dingsen, vi har den greia, som gjør den "slappere" etter storbruk... Æsj, nå føler jeg meg kvalm her

6508930[/snapback]

 

Du skal vel pule litt vell mye om den skal utvide seg såpass mye at det gjør noe.

 

.. og hva bryr det dere om hva andre TROR?

 

Tenk på at vi er INGENTING.. Vi er noe rart her på jorda i noe rart som universet og alt som skjer her er bare tull uansett. Så det er bare å begynne å leve livet med en gang så lenge det varer for til slutt blir ALT borte.

6508973[/snapback]

 

Lett for deg å si, du får vell ikke hore-stempel hvis du puler rundt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere har den dingsen, vi har den greia, som gjør den "slappere" etter storbruk... Æsj, nå føler jeg meg kvalm her

6508930[/snapback]

 

Du skal vel pule litt vell mye om den skal utvide seg såpass mye at det gjør noe.

 

.. og hva bryr det dere om hva andre TROR?

 

Tenk på at vi er INGENTING.. Vi er noe rart her på jorda i noe rart som universet og alt som skjer her er bare tull uansett. Så det er bare å begynne å leve livet med en gang så lenge det varer for til slutt blir ALT borte.

6508973[/snapback]

 

Lett for deg å si, du får vell ikke hore-stempel hvis du puler rundt?

6508986[/snapback]

 

Jeg forteller ikke andre at jeg puler rundt. Er en fin ting som heter å holde kjeft.

 

Generelt sett så får vel ikke menn et sånt "stempel", men uansett.. Jenter skal jo absolutt baksnakke alle sammen.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Generelt sett så får vel ikke menn et sånt "stempel",

6509005[/snapback]

Jo de får det. Har et par bekjente av meg som har pult rundt på alt og alle. oppimot 30 stykker hver. Det er ikke så mange jenter som liker dem.

 

Men at de klarer å legge ned så mange er ett annet sprørsmål :roll:

Lenke til kommentar
Generelt sett så får vel ikke menn et sånt "stempel",

6509005[/snapback]

Jo de får det. Har et par bekjente av meg som har pult rundt på alt og alle. oppimot 30 stykker hver. Det er ikke så mange jenter som liker dem.

 

Men at de klarer å legge ned så mange er ett annet sprørsmål :roll:

6509062[/snapback]

 

Såpass ja... Da går det vell litt over stokk og stein hvis de tar så mange jenter, spesielt om de er fra samme omeråde alle sammen :p

 

Og ja, si det.. Godt utseende, stor tiss og gode sosiale ferdigheter.

Lenke til kommentar
Såpass ja... Da går det vell litt over stokk og stein hvis de tar så mange jenter, spesielt om de er fra samme omeråde alle sammen :p

 

Og ja, si det.. Godt utseende, stor tiss og gode sosiale ferdigheter.

6509079[/snapback]

Du må ikke glemme at kresenheten sannsynligvis er så som så...

6509100[/snapback]

Nemlig! Får nevne at han ene hadde seg med ei kjerring på 50 for et par uker siden :p

 

DET er sikkert slapt det! *Grøss*

Lenke til kommentar
Nemlig! Får nevne at han ene hadde seg med ei kjerring på 50 for et par uker siden :p

 

DET er sikkert slapt det! *Grøss*

6509124[/snapback]

Erfaring teller også vet du ;)

6509141[/snapback]

Jadda jadda. Men jeg ville ikke blitt "ridd" av ei slapp møe på 50 år men kaffeånde og puppene daskendes i alle retninger.

Lenke til kommentar
Såpass ja... Da går det vell litt over stokk og stein hvis de tar så mange jenter, spesielt om de er fra samme omeråde alle sammen :p

 

Og ja, si det.. Godt utseende, stor tiss og gode sosiale ferdigheter.

6509079[/snapback]

Du må ikke glemme at kresenheten sannsynligvis er så som så...

6509100[/snapback]

Nemlig! Får nevne at han ene hadde seg med ei kjerring på 50 for et par uker siden :p

 

DET er sikkert slapt det! *Grøss*

6509124[/snapback]

 

Åja :!: Vell, 50 år er litt drøyt! :p Ikke søren om jeg hadde putta kuken min i noe så ekkelt.

Lenke til kommentar

huff..vel er noken som angrer også.. =) var desverre borti ei laus dame i desember, ikkje noke som eg er stolt over, men eg visste det ikkje der og da, var bra full, faktisk så full at eg ikkje klarte å fullføre før "tømmermenn" tok kontroll.., men gjort er gjort.

 

eg syns det faktisk er litt ekkelt med sånne fyrer som skal stappe kuken inn i alt og alle, det eg nevnte tidligere, er også einaste gangen eg har hatt sex uten å vert\blitt i lag med dama.. syns dei har eit litt misforstått syn på sex.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...