KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Dere har den dingsen, vi har den greia, som gjør den "slappere" etter storbruk... Æsj, nå føler jeg meg kvalm her 6508930[/snapback] Du skal vel pule litt vell mye om den skal utvide seg såpass mye at det gjør noe. .. og hva bryr det dere om hva andre TROR? Tenk på at vi er INGENTING.. Vi er noe rart her på jorda i noe rart som universet og alt som skjer her er bare tull uansett. Så det er bare å begynne å leve livet med en gang så lenge det varer for til slutt blir ALT borte. 6508973[/snapback] Lett for deg å si, du får vell ikke hore-stempel hvis du puler rundt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ikke bare jenter.. 6508952[/snapback] Det har du rett i, men har på følelsen at vi har litt lengre lunte for slikt hehe Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Dere har den dingsen, vi har den greia, som gjør den "slappere" etter storbruk... Æsj, nå føler jeg meg kvalm her 6508930[/snapback] Du skal vel pule litt vell mye om den skal utvide seg såpass mye at det gjør noe. .. og hva bryr det dere om hva andre TROR? Tenk på at vi er INGENTING.. Vi er noe rart her på jorda i noe rart som universet og alt som skjer her er bare tull uansett. Så det er bare å begynne å leve livet med en gang så lenge det varer for til slutt blir ALT borte. 6508973[/snapback] Lett for deg å si, du får vell ikke hore-stempel hvis du puler rundt? 6508986[/snapback] Jeg forteller ikke andre at jeg puler rundt. Er en fin ting som heter å holde kjeft. Generelt sett så får vel ikke menn et sånt "stempel", men uansett.. Jenter skal jo absolutt baksnakke alle sammen. Endret 17. juli 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Generelt sett så får vel ikke menn et sånt "stempel",6509005[/snapback] Jo de får det. Har et par bekjente av meg som har pult rundt på alt og alle. oppimot 30 stykker hver. Det er ikke så mange jenter som liker dem. Men at de klarer å legge ned så mange er ett annet sprørsmål Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Generelt sett så får vel ikke menn et sånt "stempel",6509005[/snapback] Jo de får det. Har et par bekjente av meg som har pult rundt på alt og alle. oppimot 30 stykker hver. Det er ikke så mange jenter som liker dem. Men at de klarer å legge ned så mange er ett annet sprørsmål 6509062[/snapback] Såpass ja... Da går det vell litt over stokk og stein hvis de tar så mange jenter, spesielt om de er fra samme omeråde alle sammen Og ja, si det.. Godt utseende, stor tiss og gode sosiale ferdigheter. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Dere har den dingsen, vi har den greia, som gjør den "slappere" etter storbruk... Æsj, nå føler jeg meg kvalm her 6508930[/snapback] om klypa di har blitt betydelig slappere da du er 16 begynner jeg å lure :o Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Såpass ja... Da går det vell litt over stokk og stein hvis de tar så mange jenter, spesielt om de er fra samme omeråde alle sammen Og ja, si det.. Godt utseende, stor tiss og gode sosiale ferdigheter. 6509079[/snapback] Du må ikke glemme at kresenheten sannsynligvis er så som så... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Såpass ja... Da går det vell litt over stokk og stein hvis de tar så mange jenter, spesielt om de er fra samme omeråde alle sammen Og ja, si det.. Godt utseende, stor tiss og gode sosiale ferdigheter. 6509079[/snapback] Du må ikke glemme at kresenheten sannsynligvis er så som så... 6509100[/snapback] Nemlig! Får nevne at han ene hadde seg med ei kjerring på 50 for et par uker siden DET er sikkert slapt det! *Grøss* Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Nemlig! Får nevne at han ene hadde seg med ei kjerring på 50 for et par uker siden DET er sikkert slapt det! *Grøss* 6509124[/snapback] Erfaring teller også vet du Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Nemlig! Får nevne at han ene hadde seg med ei kjerring på 50 for et par uker siden DET er sikkert slapt det! *Grøss* 6509124[/snapback] Erfaring teller også vet du 6509141[/snapback] Jadda jadda. Men jeg ville ikke blitt "ridd" av ei slapp møe på 50 år men kaffeånde og puppene daskendes i alle retninger. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Såpass ja... Da går det vell litt over stokk og stein hvis de tar så mange jenter, spesielt om de er fra samme omeråde alle sammen Og ja, si det.. Godt utseende, stor tiss og gode sosiale ferdigheter. 6509079[/snapback] Du må ikke glemme at kresenheten sannsynligvis er så som så... 6509100[/snapback] Nemlig! Får nevne at han ene hadde seg med ei kjerring på 50 for et par uker siden DET er sikkert slapt det! *Grøss* 6509124[/snapback] Åja :!: Vell, 50 år er litt drøyt! Ikke søren om jeg hadde putta kuken min i noe så ekkelt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tror noe av det værste en jente kan bli stemplet som er billig... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg tror psykotisk er verre. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Psykotisk hore må være noe av det ultimate da.. ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Hvis ei jente er billig ... hva er så en gutt? Hvis ei jente blir kalt slapp i musa ... hvem puler mest av ei billig ei og ei i fast forhold? Hvis ei jente er ei hore ... hva er da vi? ... fuck and be happy! Life is short, so is my dick! Endret 17. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Gutter blir kalt menn, ei som er billig kan jo pule mer en ei i et forhold, om hu er ei hore er du fortsatt mann. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Om du er mann, så puler aldri ei som er billig og kalt hore mer enn det dama di gjør med deg som er mann i et forhold. Da er du i så tilfelle ikke mann, dama di prippen og den billige hora et virkelige trehoda monster av et horete ludder. Så nei, den kjøper jeg ikke. Endret 17. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kommer vel ann på hvordan du definerer 'mann'. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kommer vel ann på hvordan du definerer 'mann'. 6509719[/snapback] Hår på tissen, gammal og glissen og penis tørr, skrumpa og vissen! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 huff..vel er noken som angrer også.. =) var desverre borti ei laus dame i desember, ikkje noke som eg er stolt over, men eg visste det ikkje der og da, var bra full, faktisk så full at eg ikkje klarte å fullføre før "tømmermenn" tok kontroll.., men gjort er gjort. eg syns det faktisk er litt ekkelt med sånne fyrer som skal stappe kuken inn i alt og alle, det eg nevnte tidligere, er også einaste gangen eg har hatt sex uten å vert\blitt i lag med dama.. syns dei har eit litt misforstått syn på sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg