Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så er det så mange gutter som tror de "vet" nøyaktig hva det er når damen/venninen har en kjip dag. Man kan ikke alltid skylde på mensen, eller p piller. Er ikke så enkelt. Seff er det noen som har det slik at det er en ekstra kjip dag dag. Men å si til seg selv at det er bare det, å derfor ikke bry seg blir for dumt. Kan være en tonn av andre grunner hvorfor hun er lei eller sint. Akkuratt som gutter... ;)

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar

så sant, så sant Crazykimmi!

 

Ikkenoe er så barnslig som å skrike "harru mensen elle?? haehaehaehaeh"

 

mente ikke direkte at jeg pekte de ut eller.. men man skjønnte jo det..

 

uansett, fikk mye bedre erfare hvordan jenter kan være da jeg først ble skikkelig godt kjent/på grensen til kjæreste med jente. (altså, etter fjortissalderen.. på det "litt mer voksne stadiet"

 

Selv om dette bare er 1 jente, ingen jenter er like :p

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Gutter kan jo ofte ta den enkle veien. Å si at det er en sånn grunn, i stedet for å slippe å bry seg. Syntes det blir litt for dumt. Men ja, alle jenter er forskjellig. Man kan ikke tenke at eksen vil være lik som den nye damen på alle ting. Når man starter i et nytt forhold så begynner man storsett med blanke ark...

Lenke til kommentar
En jeg gikk i klasse med fikk blodpropp av Yasmin. Mener å huske at det stod i media også at det var større fare for blodpropp av Yasmin.

6504639[/snapback]

Kan legge til at Yasmin gjorde at dama fikk syke humørsvingninger. :hrm:

6507990[/snapback]

 

Det er ikke p pillene..... ;) det er medfødt.

6508001[/snapback]

Yasmin gjorde at jeg ble utrolig deppa. Eller..det ble i hvert fall mye verre. Følte meg helt forferdelig etter å ha brukt de en stund. Gikk over med en gang jeg byttet. Så alt er nok ikke medfødt.

Lenke til kommentar
En jeg gikk i klasse med fikk blodpropp av Yasmin. Mener å huske at det stod i media også at det var større fare for blodpropp av Yasmin.

6504639[/snapback]

Kan legge til at Yasmin gjorde at dama fikk syke humørsvingninger. :hrm:

6507990[/snapback]

 

Det er ikke p pillene..... ;) det er medfødt.

6508001[/snapback]

Yasmin gjorde at jeg ble utrolig deppa. Eller..det ble i hvert fall mye verre. Følte meg helt forferdelig etter å ha brukt de en stund. Gikk over med en gang jeg byttet. Så alt er nok ikke medfødt.

6508561[/snapback]

 

Hehe.... Helt siiiikker...? :tease:

Lenke til kommentar
En jeg gikk i klasse med fikk blodpropp av Yasmin. Mener å huske at det stod i media også at det var større fare for blodpropp av Yasmin.

6504639[/snapback]

Kan legge til at Yasmin gjorde at dama fikk syke humørsvingninger. :hrm:

6507990[/snapback]

 

Det er ikke p pillene..... ;) det er medfødt.

6508001[/snapback]

Yasmin gjorde at jeg ble utrolig deppa. Eller..det ble i hvert fall mye verre. Følte meg helt forferdelig etter å ha brukt de en stund. Gikk over med en gang jeg byttet. Så alt er nok ikke medfødt.

6508561[/snapback]

 

Hehe.... Helt siiiikker...? :tease:

6508602[/snapback]

 

Vi har en del som er medfødt da: deg. Så kan jo alltids være noe der.

Lenke til kommentar
Oi, finns det sextråd også...

 

Jaja, lenge siden jeg har hatt kjæreste nå, så har ikke akkurat hatt meg på lenge :blush:

6507889[/snapback]

 

 

høres ut som du er..hmm.. ja, la oss si 25-27 år.

men du har såvidt fylt 16, ikke hatt kjæreste på lenge.. og da ikke hatt deg på lenge ;)

6507918[/snapback]

Hehe... Jeg er ikke laus heller da :p
Lenke til kommentar
Hehe... Jeg er ikke laus heller da :p

6508825[/snapback]

Trenger man å være laus bare fordi man liker å ha det gøy?

 

Knull rundt sier nå bare jeg. :)

6508853[/snapback]

Litt annerledes med menn enn damer da, eller jenter for den saks skyld ^^
Lenke til kommentar
Hehe... Jeg er ikke laus heller da :p

6508825[/snapback]

Trenger man å være laus bare fordi man liker å ha det gøy?

 

Knull rundt sier nå bare jeg. :)

6508853[/snapback]

Litt annerledes med menn enn damer da, eller jenter for den saks skyld ^^

6508911[/snapback]

 

Hvorfor det?

6508925[/snapback]

Alle vet jo hvordan jenter blir sett på viss de knuller rundt...:-(

Lenke til kommentar
Dere har den dingsen, vi har den greia, som gjør den "slappere" etter storbruk... Æsj, nå føler jeg meg kvalm her

6508930[/snapback]

 

Du skal vel pule litt vell mye om den skal utvide seg såpass mye at det gjør noe.

 

.. og hva bryr det dere om hva andre TROR?

 

Tenk på at vi er INGENTING.. Vi er noe rart her på jorda i noe rart som universet og alt som skjer her er bare tull uansett. Så det er bare å begynne å leve livet med en gang så lenge det varer for til slutt blir ALT borte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...