Saint AS Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ta sånt over brevpost folkens, men for å være litt OT. Virginity killed, Age : 13 How many :ca 20 Beste stilling : Ride ride ranke:P Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Husk hvor utrolig flaut det var første gangen, og jenta hadde gjort det før. Hele kroppen min skalv. Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Når du er over skjelvingsfasen da blir det action i køyen:) TRO MEG Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Når du er over skjelvingsfasen da blir det action i køyen:) TRO MEG 5570247[/snapback] Fikk det bare første gangen, heldigvis. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ta sånt over brevpost folkens, men for å være litt OT.Virginity killed, Age : 13 How many :ca 20 Beste stilling : Ride ride ranke:P 5570241[/snapback] Er ikke dette den store sex tråden da? Vi snakker jo om sex? On Topic: denne tråden her gjør at jeg får lyst til å dra til kjæresten min og kose meg litt :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Og btw, pleier dere å stønne (høyt\lavt), eller er dere litt mer stillegående? 5570231[/snapback] For å si det skikkelig nerdete; jeg er som en Delta-vifte. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Og btw, pleier dere å stønne (høyt\lavt), eller er dere litt mer stillegående? 5570231[/snapback] For å si det skikkelig nerdete; jeg er som en Delta-vifte. 5570251[/snapback] Stakkars jente. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 håper atdu ikke bor hjemme fortsatt. Ellers begynner vel din moder og fader å lure på hva i helvette du driver på med Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 håper atdu ikke bor hjemme fortsatt. Ellers begynner vel din moder og fader å lure på hva i helvette du driver på med 5570259[/snapback] Jeg bor fortsatt hjemme, det gjør kjæresten min også, noe som gjør at vi nesten aldri kan lage så veldig mye lyd, noe som i min mening dreper litt av "stemningen" rundt det hele.. men, på en annen side, når vi først er alene hjemme, da blir det høylytt.. Delta vifte ja.. *ler*... husker jeg så den teppe-videoen med en delta vifte.. teppet flagret som faen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 For øyeblikket er jeg singel (dog på flørtern/date-stadiet), så jeg kan ikke si at jeg har en kjæreste som stønner spesielt høyt. Allikevel, jeg har alltid på musikk. Av god grunn. :!: Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Selv synes jeg slikking ikke er noe særlig, ja hva skal jeg si, smakfullt. Det er bare noe jeg gjør for partneren. Flere som er enig? 5568468[/snapback] Det er ikke noe morro at det lukter reketråler av kjeften din i en uke etterpå, nei Jeg syns det smaker forskjellig fra jente til jente. Smaker ikke spesielt godt eller vondt, men det er jo deilig, spesielt for jenta. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Snakker om sola, er det en stor del av jentene i litt yngre alder (16-19) som bruker P-piller? Kjæresten min vurderer å begynne, siden det er så styr med kondom før og etter akten, i tillegg er det mye bedre uten.. men jeg er litt skeptisk på bi-virkninger.. Mindre sex-lyst 5570240[/snapback] Det tror jeg er individuelt! Min erfaring sier; "Hurra for p-piller "! Har ikke merket noe til at partner'n mister noe spesielt med sex-lyst! Tror ikke du skal uroe deg der.. Er bare positivt hvis jenta di vil bruke, synes nå jeg.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jenter reagerer forskjellig på forskjellige p-pillermerker. Så det er vel bare å begynne på toppen. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Jeg liker å høre litt/endel stønning. Er bare kos. Edit: Så lenge det ikke er foreldre/folk i huset. Endret 8. februar 2006 av Rome Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Undersøkelser viser faktisk dette... [bH]Foreldre[/b] med barn som ser mer voksen ut enn for alderen får ofte friere tøyler hjemme i form av festing og kan være lengre ute enn en som ser like gammel ut som alderen. Uansett om man ser ut som en 16 åring så er man faktisk 12, sånn er det bare... 5570154[/snapback] Typo ? Og btw, pleier dere å stønne (høyt\lavt), eller er dere litt mer stillegående? 5570231[/snapback] For å si det skikkelig nerdete; jeg er som en Delta-vifte. 5570251[/snapback] Bråker den ? Vel jeg er veldig stilegående om noen ville vite det. Endret 8. februar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Leste et sted at jenter bør lage lyder for å få mest mulig ut av nytelsen. Noen jenter klarer ikke å komme dersom de ikke får "utfolde" seg nok. Med andre ord bør uptighte jenter slippe seg mer løs. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg liker å høre litt/endel stønning. Er bare kos.Edit: Så lenge det ikke er foreldre/folk i huset. 5570569[/snapback] Haehaheaheh. Jeg høres ut som Spock når jeg har sex. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 fruen er meget høyt oppe på lydnivået når vi holder på.. alltid like flaut å høre morra hennes kjefte på oss etterpå fordi vi har vært så høylytte! selv lager jeg ikke så mye lyder, men litt! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 fruen er meget høyt oppe på lydnivået når vi holder på.. alltid like flaut å høre morra hennes kjefte på oss etterpå fordi vi har vært så høylytte! 5571078[/snapback] Hehe den er kos selv singel for tiden, så frøken høyre og venstre titter innom i ny og ne men under akten er det vel bare litt tung pusting på meg og kanskje litt små lyd når "korken popper" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg