Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ble nesten bustet engang, av hennes mor..

 

Vi lå der og var godt i gang, så hører vi moren kommer og skal inn (men for en gangs skyld huska vi å låse døren, det blir som oftest glemt når man tenkter på andre ting)

 

så hun bare ropte på henne og hun bare jada kommer strax, mens hun kasta på seg klærne..

 

Jeg slo på Tv'en og så på fotball :!:

 

Men tror uansett hun vet at vi driver på.. De har soverom rett over hennes rom, og broren har vegg i vegg på høyresiden..

 

Noen som vi som oftest glemmer :p

 

Sorry for leif, spiser :p

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Hehe, ble nesten bustet engang, av hennes mor..

 

Vi lå der og var godt i gang, så hører vi moren kommer og skal inn (men for en gangs skyld huska vi å låse døren, det blir som oftest glemt når man tenkter på andre ting)

 

så hun bare ropte på henne og hun bare jada kommer strax, mens hun kasta på seg klærne..

 

Jeg slo på Tv'en og så på fotball :!:

 

Men tror uansett hun vet at vi driver på.. De har soverom rett over hennes rom, og broren har vegg i vegg på høyresiden..

 

Noen som vi som oftest glemmer :p

 

Sorry for leif, spiser :p

6506496[/snapback]

 

Stakkar, stakkar bror.

Lenke til kommentar
En jeg gikk i klasse med fikk blodpropp av Yasmin. Mener å huske at det stod i media også at det var større fare for blodpropp av Yasmin.

6504639[/snapback]

Wooh..Glad jeg byttet merke for en stund siden. Loette er mye bedre.

 

 

Ble ferska av lillebroren til typen en gang vi holdt på. Stakkars gutten så helt sjokkskadet ut til tross for at det ikke var mulig å se noe. Hadde jo dyne over oss og alt :p

Lenke til kommentar

På Aker Brygge treffer VG TV den danske sjømannen Johnny Lopez. 32-åringen trives godt med å reise rundt langs Norges-kysten. Han sier ikke nei takk til en liten sommerflørt eller noe attåt.

 

:D

 

Wuhu! Porsgrunn og Skien er på listen over de som er mest åpne for sommerromanse! Porsgrunn på sommersex og.

 

Billige jenter i Grenland sikkert. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Haha, morsomt..

 

Når vi først snakker om slikt så kjenner jeg ei som sugde kjæresten sin, så kom mora hennes inn på rommet og de hadde liksom øyenkontakt i 1-2sekund.. Altså, kan det bli kjipere, hvordan i helvete skal neste samtale foregå da..

6504878[/snapback]

 

kan tenke meg det er kjipt å hilse på moren sin med en pikk i munnen....

Lenke til kommentar
Hva gjør dere hvis dere hører en person kommer ned en trapp o.l ? bare kjapper dere dere på med klærne, eller bare blir liggende under dyna  ?

6506291[/snapback]

Neida, bare fortsetter, da blir det mye mer spennende. Hvis man derimot hører at dørhåndtaket går nedover, da kan man ta dyna over seg.

Lenke til kommentar
På Aker Brygge treffer VG TV den danske sjømannen Johnny Lopez. 32-åringen trives godt med å reise rundt langs Norges-kysten. Han sier ikke nei takk til en liten sommerflørt eller noe attåt.

 

:D

 

Wuhu! Porsgrunn og Skien er på listen over de som er mest åpne for sommerromanse! Porsgrunn på sommersex og.

 

Billige jenter i Grenland sikkert. :p

6506767[/snapback]

 

Det høres jo lovende ut :p Reiser til porsgrund på fredag hehe.

Lenke til kommentar
En jeg gikk i klasse med fikk blodpropp av Yasmin. Mener å huske at det stod i media også at det var større fare for blodpropp av Yasmin.

6504639[/snapback]

Kan legge til at Yasmin gjorde at dama fikk syke humørsvingninger. :hrm:

6507990[/snapback]

 

Det er ikke p pillene..... ;) det er medfødt.

Lenke til kommentar
Oi, finns det sextråd også...

 

Jaja, lenge siden jeg har hatt kjæreste nå, så har ikke akkurat hatt meg på lenge :blush:

6507889[/snapback]

 

 

høres ut som du er..hmm.. ja, la oss si 25-27 år.

men du har såvidt fylt 16, ikke hatt kjæreste på lenge.. og da ikke hatt deg på lenge ;)

6507918[/snapback]

Kanskje datter at Staff som starta som 12-åring? :lol:

Lenke til kommentar
En jeg gikk i klasse med fikk blodpropp av Yasmin. Mener å huske at det stod i media også at det var større fare for blodpropp av Yasmin.

6504639[/snapback]

Kan legge til at Yasmin gjorde at dama fikk syke humørsvingninger. :hrm:

6507990[/snapback]

 

Det er ikke p pillene..... ;) det er medfødt.

6508001[/snapback]

That's true. 2 damer i tilsammen 6år, og ingen av dem har hatt noen mentale virkninger av det der. Eneste er en og annen uke som er litt magevond.

Lenke til kommentar
En jeg gikk i klasse med fikk blodpropp av Yasmin. Mener å huske at det stod i media også at det var større fare for blodpropp av Yasmin.

6504639[/snapback]

Kan legge til at Yasmin gjorde at dama fikk syke humørsvingninger. :hrm:

6507990[/snapback]

 

Det er ikke p pillene..... ;) det er medfødt.

6508001[/snapback]

Pillene fungerer jo forskjellig på jenter. Vet om ei som sitter og freser og banner værre enn noen andre. Og du kan banne på at hun dreper om hun har et våpen i nærheten, og noen stiller henne et dumt spm. Detter har hun opplevd etter hun begynte på p-pillene, det skjer i pms. Ellers er hun snillere enn snillest!

 

Selv blir jeg sinnsykt følsom en dag i mnd, begynner å gråte av hva som helst. "Å nei, det er hull i sokken, BUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUU"

 

Og viss noen jenter er plaget med humørsvingninger kan jo p-pillene påvirke begge veier, både positivt og negativt!

 

Eneste er en og annen uke som er litt magevond.

 

Òg det pga bajsen ble presset feil veg i systemet ? :roll:

6508277[/snapback]

Det har jeg fundert veldig på også. Men legen, etter å ha himla MYE med øya, mente at det var et teit spørsmål!

6508283[/snapback]

HAHAHA:-D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...