Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
14 dager er vel drøyt:P men kanksje låse døra neste gang. eller hvertfall lukke den

6504794[/snapback]

Moren hennes har vel kanskje lært å banke på nå! :-P

 

edit: han er en 89, så så lenge ikke dama er en 92eller noe sånt, så skjønner ikke jeg heller hvorfor hun skrek...

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Jau, på en måte fatter jeg det.

 

Hun er jo trossalt mora, som ser datra si ligger å har seg med e slesk fyr :p Neida tuller bare.

 

Men seriøst da. Jeg bor alene, og jeg har fått besøk engang under en heftig seanse på stua, det er ikke så koselig når bhen ligger på bordet å sånt.

Lenke til kommentar

Tror mamma hadde reagert på samme måte om hun visste jeg har hatt sex, og jeg er over 18.

Jeg har foresten blitt tatt på fersken selv. Exen min delte leilighet med en veninne som var forelsket i ham, og en dag kom hun inn menst vi lå og hadde oss på sofaen. Hun begynnte og grine og greier, og jeg ble kasta ut. Skulle tro hun trodde de var sammen eller noe.

Lenke til kommentar
Haha, morsomt..

 

Når vi først snakker om slikt så kjenner jeg ei som sugde kjæresten sin, så kom mora hennes inn på rommet og de hadde liksom øyenkontakt i 1-2sekund.. Altså, kan det bli kjipere, hvordan i helvete skal neste samtale foregå da..

6504878[/snapback]

 

Kjenne ei liksom, den var billig :p

Lenke til kommentar
14 dager er vel drøyt:P men kanksje låse døra neste gang. eller hvertfall lukke den

6504794[/snapback]

 

 

Dere har altså sex med hverken lukket eller låst dør da foreldrene er hjemme ?

 

Jeg har aldri turt å hatt sex mens mine foreldre har vært hjemme.

Frister jo ikke akkurat eller da..

 

Hva gjør dere hvis dere hører en person kommer ned en trapp o.l ? bare kjapper dere dere på med klærne, eller bare blir liggende under dyna ?

Lenke til kommentar
Dere har altså sex med hverken lukket eller låst dør da foreldrene er hjemme ?

 

Jeg har aldri turt å hatt sex mens mine foreldre har vært hjemme.

Frister jo ikke akkurat eller da..

 

Hva gjør dere hvis dere hører en person kommer ned en trapp o.l ? bare kjapper dere dere på med klærne, eller bare blir liggende under dyna  ?

6506291[/snapback]

Er det så flaut om noen vet at dere har sex da?

Man kan jo forsåvidt ha stille-sex også da...

hehe

 

De har sannsynligvis heller ikke vondt av å se dere ligge søtt og stille under dynen :D

Hendene over selvføglelig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...