Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vist man ikke tør å gå i butikken for å kjøpe kondomer. Eller rett å slett ikke gidd å bruke penger på det så burde man ikke ha sex. Hvem går til helsestasjonen bare pga kondomer..? Er ikke det litt rart... :ermm:

6502820[/snapback]

Flere burde kanskje, så kom kondombruken opp over 28% når det gjelder tilfeldig sex...

Lenke til kommentar
Vist man ikke tør å gå i butikken for å kjøpe kondomer. Eller rett å slett ikke gidd å bruke penger på det så burde man ikke ha sex. Hvem går til helsestasjonen bare pga kondomer..? Er ikke det litt rart... :ermm:

6502820[/snapback]

Skjønner ikke helt hva om er rart med det. Har du rimi på ene siden der dongene koster 60kr, og helsestasjonen på andre siden der de er gratis, hvorfor ikke ta de som er gratis?

Lenke til kommentar
Vist man ikke tør å gå i butikken for å kjøpe kondomer. Eller rett å slett ikke gidd å bruke penger på det så burde man ikke ha sex. Hvem går til helsestasjonen bare pga kondomer..? Er ikke det litt rart... :ermm:

6502820[/snapback]

Skjønner ikke helt hva om er rart med det. Har du rimi på ene siden der dongene koster 60kr, og helsestasjonen på andre siden der de er gratis, hvorfor ikke ta de som er gratis?

6503117[/snapback]

Hvis de er så dårlige, som folk sier, da er det vel bedre å betale litt ekstra for å være sikker?

Lenke til kommentar
Vist man ikke tør å gå i butikken for å kjøpe kondomer. Eller rett å slett ikke gidd å bruke penger på det så burde man ikke ha sex

 

Blir ikke det litt samme som at mange jenter går dit for å få p-piller ?

 

Jeg er ikke så begeistret for kondomene på helsestasjonen selv.

Har ikke brukt de "in action", men prøvd de ut.. og fant ut at det ikke var noe tess..

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Vist man ikke tør å gå i butikken for å kjøpe kondomer. Eller rett å slett ikke gidd å bruke penger på det så burde man ikke ha sex. Hvem går til helsestasjonen bare pga kondomer..? Er ikke det litt rart... :ermm:

6502820[/snapback]

Skjønner ikke helt hva om er rart med det. Har du rimi på ene siden der dongene koster 60kr, og helsestasjonen på andre siden der de er gratis, hvorfor ikke ta de som er gratis?

6503117[/snapback]

 

better safe than sorry

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Da har jeg pløyet gjennom 126 sider men likevel så finnes det en smiley som matcher hva jeg synes: :eek: Velig spennede, har faktisk lært en god del, men også lært ting som jeg ikke ville vite (at understrengen kan bryte av auau.. :no: )

 

Kunne kansje ha stilt spørsmål og sagt hva jeg nå er og har gjort eller ikke gjort, men siden det er sikkert en del som kjenner meg igjen her så skjer det ikke ! :blush:

 

offtop: leser som regel alle sidene ja, men så har jeg lest igjennom disse også på respektive: 176 http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=41212

og 459 sider http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=81441 :)

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Da har jeg pløyet gjennom 126 sider men likevel så finnes det en smiley som matcher hva jeg synes:  :eek:  Velig spennede, har faktisk lært en god del, men også lært ting som jeg ikke ville vite (at understrengen kan bryte av auau..  :no: )

 

Kunne kansje ha stilt spørsmål og sagt hva jeg nå er og har gjort eller ikke gjort, men siden det er sikkert en del som kjenner meg igjen her så skjer det ikke !  :blush:

6503256[/snapback]

 

 

du er den første jeg har hørt/lest om som har lest så mange sider i en tråd... bra jobbet..

Lenke til kommentar
Vist man ikke tør å gå i butikken for å kjøpe kondomer. Eller rett å slett ikke gidd å bruke penger på det så burde man ikke ha sex. Hvem går til helsestasjonen bare pga kondomer..? Er ikke det litt rart... :ermm:

6502820[/snapback]

Skjønner ikke helt hva om er rart med det. Har du rimi på ene siden der dongene koster 60kr, og helsestasjonen på andre siden der de er gratis, hvorfor ikke ta de som er gratis?

6503117[/snapback]

Hvis de er så dårlige, som folk sier, da er det vel bedre å betale litt ekstra for å være sikker?

6503210[/snapback]

Jojo, selvfølgelig, men jeg var ikke klar over at de var så dårlige. For meg virket det som det ikke var kvaliteten hun tenkte på.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Faren din tenke vel det samme... Vips, en liten steffyboy til verden. Å glad er vi for det  :w00t:

6502914[/snapback]

Nå hadde foreldrene mine vært gift i noen år, så jeg er rimelig sikker på at jeg ikke var en ulykke. Likevel er jeg glad for at de valgte å droppe kondom den dagen.

 

Hvordan er situasjonen med gratis p-piller? Er det utvalgte merker man får, eller en sum i måneden? Hvor lenge får man gratis?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...