Liquid_Crystal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 husker ikkehva de het, de kommer i lyseblå og rosa. Men svarte menn på de blå som tar på seg en kondom, og en mann og en dame som danser på den rosa. Prøvde begge to. Fikk dem på helsestasjonen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ah, helsestasjonkondomene. Har hatt et par uhell med de. Sprekt, og ramla av under akten, flotte greier. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har et problem. Her om dagen skulle jeg tre på en kondom på lillemann (dama lå å venta) saken var at det klarte jeg ikke, vanligvis er det litt stuk med å få den rullet ned men disse kondomene var umulige. Brukte faen meg 3 stk og det var det jeg hadde.....dang. Aldri skjedd før men var ganske pinlig. Hvor langt ned må egentlig kondomen rulles for at den skal ha effekt? må de rulles helt ut? Noen som har noen erfaring? 6497520[/snapback] Det besteste er uten KOndom.....Mhm...slipper du sånt tull. Men, skal du først bake boller med kondom så kan du vel alltids kjøpe en ekstra og øve deg på å dra den på. Så får du kjenne åssen det skal være uten det presset du hadde tidligere ("kondom PÅÅÅÅ for faaen..vil puuule") Lenke til kommentar
Seether Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ah, helsestasjonkondomene. Har hatt et par uhell med de. Sprekt, og ramla av under akten, flotte greier. 6497800[/snapback] O'yes. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Skaff heller kondomer fra de som deler ut kondomer til de homofile, de fungerer i hvert fall en del bedre med tanke på at alle er livende redd for aids så alt må være tipp topp, i hvert fall på kondomfronten... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Helsestasjonenes kondomer er kjent for å være så som så. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ja. Kondomene fra helsestasjoner utgår til gangs. Har opplevd at kondomen har sprekt begge gangene jeg har brukt den møkka. Aldri mer. Om du vil ha gratis kondomer: Helseutvalget.no - Sammen for bedre homohelse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Sikker på du tok den på riktig vei da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Om du vil ha gratis kondomer: Helseutvalget.no - Sammen for bedre homohelse. 6498163[/snapback] Hadde vært knall om de sendte med litt reklame på konvolutten. Forklaringsproblem i så fall. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Maaan, gjett hva alle kompisene mine får i posten om noen dager. Homsesex ftw Begynner å bli noen år siden de alle fikk gratisprøver av tena for menn. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Maaan, gjett hva alle kompisene mine får i posten om noen dager. Homsesex ftw Begynner å bli noen år siden de alle fikk gratisprøver av tena for menn. 6498988[/snapback] haha, husker jeg og en kompis sendte det til søskenbarnet hans for en stund siden edit: det er jo faktisk crawford (trådstarter) som var med å gjøre det x] Endret 16. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Om du vil ha gratis kondomer: Helseutvalget.no - Sammen for bedre homohelse. 6498163[/snapback] Hadde vært knall om de sendte med litt reklame på konvolutten. Forklaringsproblem i så fall. 6498982[/snapback] (på Postkontoret) "Hei, jeg skulle gjerne hentet en pakke. Har pakkseddelen her!" "Et lite øyeblikk, unge mann!" *piiiiii....feeedback.....piiiip* "Skranke til lageret ... skranke til lageret!" "Kan dere hente frem homoboksen fra hylle 15c og ta den med opp hit for kunde som venter?" "Homoboksen?" "Ja den med lakk og lær, og svartskinnende sædrennende buttplugg på adresselappen!" "ååååå ... den fra AssPenetrators a\s?" "Stemmer ... og ta med Male Lubricant med ananas-smak samtidig!" "Kommer straks" Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Om du vil ha gratis kondomer: Helseutvalget.no - Sammen for bedre homohelse. 6498163[/snapback] Hadde vært knall om de sendte med litt reklame på konvolutten. Forklaringsproblem i så fall. 6498982[/snapback] (på Postkontoret) "Hei, jeg skulle gjerne hentet en pakke. Har pakkseddelen her!" "Et lite øyeblikk, unge mann!" *piiiiii....feeedback.....piiiip* "Skranke til lageret ... skranke til lageret!" "Kan dere hente frem homoboksen fra hylle 15c og ta den med opp hit for kunde som venter?" "Homoboksen?" "Ja den med lakk og lær, og svartskinnende sædrennende buttplugg på adresselappen!" "ååååå ... den fra AssPenetrators a\s?" "Stemmer ... og ta med Male Lubricant med ananas-smak samtidig!" "Kommer straks" 6499003[/snapback] ahahehehaha :!: Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er egentlig litt ironisk at de kondomene fra helsestasjonene sprekker med en gang. Det har skjedd med meg også. Noen burde skrive ett langt, sint brev til... hvem det nå er som er ansvarlig. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er egentlig litt ironisk at de kondomene fra helsestasjonene sprekker med en gang. Det har skjedd med meg også. Noen burde skrive ett langt, sint brev til... hvem det nå er som er ansvarlig. 6499357[/snapback] Mener jeg så en artikkel om det i avisen for et halvt år siden. Så noen har nok oppdaget problemet. De gidder sikkert bare ikke å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Æsj ja, De fra helesestasjonen er møkk.. Sprekker 90 % av gangene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 virker ikke som de er noe å satse på... for et par år siden jobbet jeg sammen med ei som var lesbisk. vi var mye på byen sammen og følgelig også på utesteder hvor det var mange homofile og lesbiske. på noen av disse stedene var det gratis kondomer, så tok med iallefall en håndfull kondomer hver gang jeg var der... fikk jeg iallefall gratis kondomer.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 "Kjenn spruten ... pul uten!" ... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 "Kjenn spruten ... pul uten!" ... 6501403[/snapback] litt kjipt når du sitter der med gonoré, herpes, hiv, clamydia +++ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kanskje begrense antallet partnere til de utvalgte få men vet det er trygt med da vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg