Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Man går gjerne ikke rundt og forteller om hvem man har ligget med til kompiser osv.

 

Om du har et langvarig forhold, tror jeg de fleste skjønner det.

 

Jeg er ihvertfall ikke en type som går rundt og forteller alt jeg har gjordt med hvem.

6490630[/snapback]

 

 

neinei, det kommer jo litt ann på..

 

Uansett, kommer sikkert kompisene til å høre det av noen jenter uansett. (som hun har fortalt det til) og da får de en god latter og spør hvorfor du ikke har fortalt det osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man går gjerne ikke rundt og forteller om hvem man har ligget med til kompiser osv.

 

Om du har et langvarig forhold, tror jeg de fleste skjønner det.

 

Jeg er ihvertfall ikke en type som går rundt og forteller alt jeg har gjordt med hvem.

6490630[/snapback]

 

 

neinei, det kommer jo litt ann på..

 

Uansett, kommer sikkert kompisene til å høre det av noen jenter uansett. (som hun har fortalt det til) og da får de en god latter og spør hvorfor du ikke har fortalt det osv.

6490646[/snapback]

 

Noe jeg lurer på:

Går faktisk jenter rundt og forteller dette til venner?

-for mange jenter klager på at typen forteller det til venner..

 

Noen som kan bekrefte`?( kan bli vanskelig)

Lenke til kommentar
Man går gjerne ikke rundt og forteller om hvem man har ligget med til kompiser osv.

 

Om du har et langvarig forhold, tror jeg de fleste skjønner det.

 

Jeg er ihvertfall ikke en type som går rundt og forteller alt jeg har gjordt med hvem.

6490630[/snapback]

 

 

neinei, det kommer jo litt ann på..

 

Uansett, kommer sikkert kompisene til å høre det av noen jenter uansett. (som hun har fortalt det til) og da får de en god latter og spør hvorfor du ikke har fortalt det osv.

6490646[/snapback]

 

Noe jeg lurer på:

Går faktisk jenter rundt og forteller dette til venner?

-for mange jenter klager på at typen forteller det til venner..

 

Noen som kan bekrefte`?( kan bli vanskelig)

6490673[/snapback]

 

Min erfaring? JA! Det kommer nok litt på hvor gode venner man er, men min erfaring er at man gjerne forteller det meste til vennene... Vet ikke helt hvorfor, men vi jenter har vel et behov for å dele det med noen ;)

Lenke til kommentar
Min erfaring? JA! Det kommer nok litt på hvor gode venner man er, men min erfaring er at man gjerne forteller det meste til vennene... Vet ikke helt hvorfor, men vi jenter har vel et behov for å dele det med noen  ;)

6491029[/snapback]

 

tror nok jenter er flinkere tilå dele sladder om sexlivet sitt enn det gutter er generelt sett...

Lenke til kommentar
Min erfaring? JA! Det kommer nok litt på hvor gode venner man er, men min erfaring er at man gjerne forteller det meste til vennene... Vet ikke helt hvorfor, men vi jenter har vel et behov for å dele det med noen  ;)

6491029[/snapback]

 

tror nok jenter er flinkere tilå dele sladder om sexlivet sitt enn det gutter er generelt sett...

6491070[/snapback]

 

Takk for svar. Du er vel jente(vero)?

 

Gutter tror jeg ikke prater så veldig masse om det.. Men det går mer i at det er noen man har lyst på. Finnes ihvertfall like mange løse gutter som jenter.

Lenke til kommentar

Kjenner ikke så altfor mange jenter på min alder som har hatt sex og som jeg føler meg komfortabel å snakke om sex med. Hender jeg diskuterer litt småting med en guttevenn da. Men kan helt ærlig ikke tenke meg å dele detaljer og greier med venner. Med mindre jeg føler at noe ikke stemmer og jeg trenger råd fra noen.

Lenke til kommentar
Gutter tror jeg ikke prater så veldig masse om det.. Men det går mer i at det er noen man har lyst på. Finnes ihvertfall like mange løse gutter som jenter.

 

Gutter prater da mye om sex de, kanskje ikke så "direkte". Men det gjøres.

 

Hetes det ikke at gutter ikke er løse ? bare jenter som er det ? :innocent:

 

 

(og nei, jeg er ikke "løs")

Lenke til kommentar
Gutter tror jeg ikke prater så veldig masse om det.. Men det går mer i at det er noen man har lyst på. Finnes ihvertfall like mange løse gutter som jenter.

 

Gutter prater da mye om sex de, kanskje ikke så "direkte". Men det gjøres.

 

Hetes det ikke at gutter ikke er løse ? bare jenter som er det ? :innocent:

 

 

(((((((((og nei, jeg er ikke "løs")))))))))

6491198[/snapback]

 

Sikker?

 

 

--------

Lenke til kommentar

de nærmeste veninnene mine vet det meste om mitt sex liv. For mye igrunn. Det er spesielt to stk. Som jeg alltid prater om sex med når vi er i lag. Det er litt deilig å kunne stole på venner på den måten, og en kan dele erfaringer og slikt. Har lært mye nyttig på den måten.

Lenke til kommentar
de nærmeste veninnene mine vet det meste om mitt sex liv. For mye igrunn. Det er spesielt to stk. Som jeg alltid prater om sex med når vi er i lag. Det er litt deilig å kunne stole på venner på den måten, og en kan dele erfaringer og slikt. Har lært mye nyttig på den måten.

6491595[/snapback]

 

Prater du om stillinger eller hva går egentlig praten i?

*deilig?

Lenke til kommentar
de nærmeste veninnene mine vet det meste om mitt sex liv. For mye igrunn. Det er spesielt to stk. Som jeg alltid prater om sex med når vi er i lag. Det er litt deilig å kunne stole på venner på den måten, og en kan dele erfaringer og slikt. Har lært mye nyttig på den måten.

6491595[/snapback]

 

Enig....slik er det for min del også. Jeg har spesielt ei venninne jeg deler ALT med....hun vet nesten mer enn meg selv snart :ermm: Synes det er godt å kunne dele det med noen...og også som du sier, man lærer mye av det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
de nærmeste veninnene mine vet det meste om mitt sex liv. For mye igrunn. Det er spesielt to stk. Som jeg alltid prater om sex med når vi er i lag. Det er litt deilig å kunne stole på venner på den måten, og en kan dele erfaringer og slikt. Har lært mye nyttig på den måten.

6491595[/snapback]

Enig. :p

 

Dog litt ekkelt å tenke på alt de vet om deg om du skulle bli uvenner med dem. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...