Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men huden blir "herdet" mot prikker etterhvert da.

6485007[/snapback]

Skulle nesten begynne å se litt til det nå isåfall. Men men, gimme. Det går litt opp og ned. Hater å skjære meg og forresten. Man merker ikke noe til det, plutselig bare blør det og, jeg vet ikke med dere, men blod og tissefanter er mismatch i hodet mitt.

Lenke til kommentar

Som noen har sagt, det kan lønne seg å ha nytt barberblad. Ikke trykk for hardt når du barberer deg. Du kan gjerne gå over med noe desinfiserende etterpå. Eventuelt kan du f.eks smøre på aftershave (kan svi) eller bodylotion. La gjerne barberskummet "virke" en stund før du begynner, og bruk rikelig med varmt vann.

Lenke til kommentar
Har landsgjennomsnittet dalt kraftig eller ikke hw.no's brukergruppe representativ (enten grunnet at nerder oppgir cybersex eller at det er en god del bias involvert).

5561666[/snapback]

Tja... forumet har jo 82279 brukere, og 15 stk har sagt at de har hatt sex. :hmm:

De som ikke har hatt pleier som oftest å holde kjeft om det.

5562007[/snapback]

 

Må nok rette på deg her kompis. Det er faktisk motsatt. Den som har hatt pleier som oftest holde kjeft om det. Det har ofte med modenhet og respekt for andre å gjøre.

Lenke til kommentar
Forventer kvinnfolka at man skal være shavet ?

6489812[/snapback]

 

Det er jo forskjellig fra kvinne til kvinne, som det er forskjellig fra gutt til gutt om hva man foretrekker av kvinnen. Finnes ikke noe fasitsvar på det.

 

Men, jeg ville tro det er flere som liker det om du har en viss orden i underlivet, ved for eksempel stussing av hår, enn om du lar det gro vilt. Stussing er det vel ingen som kan hate.

Lenke til kommentar
Har landsgjennomsnittet dalt kraftig eller ikke hw.no's brukergruppe representativ (enten grunnet at nerder oppgir cybersex eller at det er en god del bias involvert).

5561666[/snapback]

Tja... forumet har jo 82279 brukere, og 15 stk har sagt at de har hatt sex. :hmm:

De som ikke har hatt pleier som oftest å holde kjeft om det.

5562007[/snapback]

 

Må nok rette på deg her kompis. Det er faktisk motsatt. Den som har hatt pleier som oftest holde kjeft om det. Det har ofte med modenhet og respekt for andre å gjøre.

6489972[/snapback]

 

 

respekterer man ikke andre om man sier man har hatt sex på et forum ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...