Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vokse opp til neste gang? Vell, når hun strir om å pule, skal jeg bare ligge der da?

6481606[/snapback]

jeg syntes du skal lære deg å høre på responsen du får.. hvis du ikke får henne til å puste tungt av å gjøre det hun liker best, så kan du bare gå å legge deg.

Lenke til kommentar
Vokse opp til neste gang? Vell, når hun strir om å pule, skal jeg bare ligge der da?

6481606[/snapback]

Ikke vær en tøffel som disse andre forumtullingene. Jeg er enig med deg, Axes. Hun er damen din, du får gjøre det du vil, når du vil, uansett. Hun har tross alt æren av å få være damen din, da skulle det bare mangle at du tvangspuler henne i kjeften fordi hun ikke ville ha sex med deg.

Lenke til kommentar

6481606[/snapback]

Ikke vær en tøffel som disse andre forumtullingene. Jeg er enig med deg, Axes. Hun er damen din, du får gjøre det du vil, når du vil, uansett. Hun har tross alt æren av å få være damen din, da skulle det bare mangle at du tvangspuler henne i kjeften fordi hun ikke ville ha sex med deg.

6482182[/snapback]

Kunne ikke ha vært mer enig, er jo en selfølge at man skal få lov til å presse kukken ned i halsen på dama.

Lenke til kommentar
vis hun ikke liker  å suge eller ronke deg kan dere jo prøve noe annet? vanlig sex er også lov

6477915[/snapback]

glem det, dropp henne! ved å ikke avslutte dette forholdet risikerer du bare å bruke tid på en dame som aldri vil kunne tilfredsstille deg, noe som vil gjøre deg frustrert og gi deg unødvendig stress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...