Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å slikke ei jente må man liksom vite hvor klitoris er, ellers blir det som smør på flesk..

5569434[/snapback]

Eh... jeg vet hvor den er, men hvordan kan det bli smør på flesk om man ikke vet det? Skjønte ikke helt den sammenligningen...

 

Ellers skal man da konsentrere seg om et ganske stort område til å begynne med, også arbeide seg ganske raskt innover til klitoris og ikke rikke en cm fra det området når du først er kommet dit (da blir det bråk... hehe). Rett på undersiden av klitoris er stort sett en vinner...

Lenke til kommentar
Har gjort mye sykt jeg og, men tror jeg lar stumpen min få hvile et par år til.

5569574[/snapback]

Ditto... har ingen spesielle ønsker om å få noe stort trykket inn der. Ting skal ut derfra... ikke inn :) (med mindre man er homofil, da må man vel få lov til å bruke det som finnes av muligheter).

5569852[/snapback]

Visste det måtte komme, men skuffenes at det kom fra en som er så gammel som du er Afseth! Man kan bruke det som finnes av muligheter uten å være homofil vet du!

Lenke til kommentar
Jeg hadde når jeg var 12. :cry:

 

Gah, har sjeldent angret mer på noe jeg har gjort. Hvor gjennomført det samleiet var kan diskuteres da... :p

5563431[/snapback]

Jeg også kjenner ei på 12 som har gjort det.

5563500[/snapback]

 

Jeg er gutt. Den store forskjellen.

 

Jeg hadde når jeg var 12. :cry:

 

Gah, har sjeldent angret mer på noe jeg har gjort. Hvor gjennomført det samleiet var kan diskuteres da... :p

5563431[/snapback]

WTF?? Med hvem?

5563480[/snapback]

 

LOL, kjenner dere hverandre?! :dribble:

 

Hahaha, må passe på hva man sier her på diskusjon.no altså.. :D

5563501[/snapback]

 

Tviler sterkt på at jeg kjenner denne Commando_Sondre.

 

Og hvem det var med kan vi forholde hemmelig. :tease:

Lenke til kommentar

Folk som debuterte når de var 10-13 kan ikke være riktig skrudd sammen. Når jeg var på den alderen ( som ikke er alt for lenge siden ) så var jeg mer opptatt med stjele luene til guttene, erting.. Ikke ligge med dem! Syntes det er helt sykt jeg. Er det noen som har sex i den alderen og ikke angrer? Man er jo bare barnet... kan ikke være klar for noe slikt da. Det er min mening ;)

Lenke til kommentar
Folk som debuterte når de var 10-13 kan ikke være riktig skrudd sammen. Når jeg var på den alderen ( som ikke er alt for lenge siden ) så var jeg mer opptatt med stjele luene til guttene, erting.. Ikke ligge med dem! Syntes det er helt sykt jeg. Er det noen som har sex i den alderen og ikke angrer? Man er jo bare barnet... kan ikke være klar for noe slikt da. Det er min mening  ;)

5570091[/snapback]

Er enig med deg at det høres helt sykt ut, men hun jeg kjenner er langt i fra 12år verken i kroppen eller hode. Dere har kanskje vanskelig for å tro det, men hun ser faktisk ut som hun er 15-16år. Jeg skal ikke legge ut noen bilder av henne, det kan dere vel skjønne, men jeg tror nok hun visste hva hun gjorde. Nå er det vel mange som tenker på sex i den alderen, men ikke alle er like "må oppleves med en gang"-mennesker.

Lenke til kommentar
Folk som debuterte når de var 10-13 kan ikke være riktig skrudd sammen. Når jeg var på den alderen ( som ikke er alt for lenge siden ) så var jeg mer opptatt med stjele luene til guttene, erting.. Ikke ligge med dem! Syntes det er helt sykt jeg. Er det noen som har sex i den alderen og ikke angrer? Man er jo bare barnet... kan ikke være klar for noe slikt da. Det er min mening  ;)

5570091[/snapback]

Er enig med deg at det høres helt sykt ut, men hun jeg kjenner er langt i fra 12år verken i kroppen eller hode. Dere har kanskje vanskelig for å tro det, men hun ser faktisk ut som hun er 15-16år. Jeg skal ikke legge ut noen bilder av henne, det kan dere vel skjønne, men jeg tror nok hun visste hva hun gjorde. Nå er det vel mange som tenker på sex i den alderen, men ikke alle er like "må oppleves med en gang"-mennesker.

5570128[/snapback]

 

Men det er lett å tro at en jente som er 12, men som ser ut som en åring også har mentalitet og modenhet som en 16 åring. Undersøkelser viser faktisk dette... Foreldre med barn som ser mer voksen ut enn for alderen får ofte friere tøyler hjemme i form av festing og kan være lengre ute enn en som ser like gammel ut som alderen. Uansett om man ser ut som en 16 åring så er man faktisk 12, sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Kjæresten min glemmer hele tiden å låse døren. Eller han sier at han har låst fordi han ikke vil gå ut av sengen. Altså..jah..då e det jo nødt til å gå gale. Så ene gangen kom lillebroren hans inn..uff. Trodde det var stefaren hans. Holdt på å få slag  :!:

Håper på at gutten e for liten til å skjønne ka vi drev med... :innocent:

 

Hm...den siste stillingen så grei ut. Bare ligge og slappe av  :p

5566999[/snapback]

Har skjedd med meg, bare at jeg da er broren, tvillingbroren faktisk. Søstra mi og kjæresten måtte sove i kjellerstuen siden senga til søstra mi var liten. Nå er jeg ganske god venn med kjæresten og søstra mi så det ble litt komisk, jeg går sakte ned, og åpner døra. Plutselig sperrer begge opp øynene og søstra mi sier: "Fyfaen, du skremte meg, trodde det var far". Så gikk jeg inn i rommet og skrudde på tv'n og sa at de kunne fortsette whatever de holdt på med, men de kledde på seg og begynte å se tv med meg isteden for :(.

 

For å skrive noe som er litt mer relvevant for topic, så er jeg fortsatt jomfru i en alder av 17, 24 dager 23timer og 18 minutt til jeg blir 18 ;). Det har jeg tenkt å fortsette med til jeg finner en jeg er skikkelig glad i, gidder ikke det å ha sex med noen jeg ikke kjenner.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Folk som debuterte når de var 10-13 kan ikke være riktig skrudd sammen. Når jeg var på den alderen ( som ikke er alt for lenge siden ) så var jeg mer opptatt med stjele luene til guttene, erting.. Ikke ligge med dem! Syntes det er helt sykt jeg. Er det noen som har sex i den alderen og ikke angrer? Man er jo bare barnet... kan ikke være klar for noe slikt da. Det er min mening  ;)

5570091[/snapback]

Er enig med deg at det høres helt sykt ut, men hun jeg kjenner er langt i fra 12år verken i kroppen eller hode. Dere har kanskje vanskelig for å tro det, men hun ser faktisk ut som hun er 15-16år. Jeg skal ikke legge ut noen bilder av henne, det kan dere vel skjønne, men jeg tror nok hun visste hva hun gjorde. Nå er det vel mange som tenker på sex i den alderen, men ikke alle er like "må oppleves med en gang"-mennesker.

5570128[/snapback]

 

Men det er lett å tro at en jente som er 12, men som ser ut som en åring også har mentalitet og modenhet som en 16 åring. Undersøkelser viser faktisk dette... Foreldre med barn som ser mer voksen ut enn for alderen får ofte friere tøyler hjemme i form av festing og kan være lengre ute enn en som ser like gammel ut som alderen. Uansett om man ser ut som en 16 åring så er man faktisk 12, sånn er det bare...

5570154[/snapback]

Klart over det og er fullstendig enig med deg på alle måter, ikke misforstå. Men husk at man kan gå på ungdomsskolen selv om man er 12 år og jeg var fysisk klar i den alderen selv. Og det skal jo sies at jenter modnes raskere enn gutter. Hvor vidt det får konsekvenser i livet, er en annen ting.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg slikking ikke er noe særlig, ja hva skal jeg si, smakfullt. Det er bare noe jeg gjør for partneren. Flere som er enig?

5568468[/snapback]

Å slikke er fortsatt noe av det mest pirrende for meg. Lyder og bevegelser fra jenta, som viser at hun liker det jeg gjør, gjør at det er noe av det jeg liker best ved selve akten. Å gi nytelse er for meg minst like viktig som å få det selv. Ikke misforstå... jeg elsker å bli "kost" med selv, men min nytelse er ikke viktigere enn hennes. Og vond smak? Synes seriøst ikke det er så ille jeg... har for det første med hygiene å gjøre, samtidig som det sikkert varierer fra jente til jente. Samtidig så kan det variere etter hva hun har spist samme dagen. F.eks vil krydder med sterk smak gjøre at det vi utskiller av kroppsvæsker også inneholde sterkere smak og lukt.

5569415[/snapback]

 

 

Enig med deg der! Jeg synes egentlig ikke det smakker så ille jeg.. Kanskje jeg bare har en spesielt velsmakende kjæreste, men jeg synes det smaker litt sånn salt og godt! :) Og det er som du sier veldig pirrende og opphissende og gi nytelse til partneren, lydene, stønning, tung pust osv..! :)

 

Anyhow.. :) Er det noen som har noe fine teknikker for å hindre at klimakset kommer for fort (for gutter altså)? Er liksom ikke alltid så god timing på når den kommer!

 

Og btw, pleier dere å stønne (høyt\lavt), eller er dere litt mer stillegående?

Lenke til kommentar

jeg var 20, nesten 21 og det er ikke kult å være jomfru og så gammel selv om hun var det samme, men 18. forholdet varte i 3 år, og har vært litt vell stille siden(hun har fått seg ny type), men er en 1.66 så blir en litt nedprioritert blant det andre kjønn. :(

 

Epz.

Endret av EpziloN
Lenke til kommentar
jeg var 20, nesten 21 og det er ikke kult å være jomfru og så gammel selv om hun var det samme, men 18. forholdet varte i 3 år, og har vært litt vell stille siden(hun har fått seg ny type), men er en 1.66 så blir en litt nedprioritert blant det andre kjønn. :(

 

Epz.

5570234[/snapback]

 

Apropos, så er jeg utrolig glad for at min første gang, var med en jente som ikke hadde gjort det før heller, da var det liksom ikke så flaut når man ikke får på kondomen og slikt :)

 

Snakker om sola, er det en stor del av jentene i litt yngre alder (16-19) som bruker P-piller? Kjæresten min vurderer å begynne, siden det er så styr med kondom før og etter akten, i tillegg er det mye bedre uten.. men jeg er litt skeptisk på bi-virkninger..

Mindre sex-lyst
:cry:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...