Mattlakk Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 skal fortelle dere maks uflaks.. Dama mi har vært i Spania siden skoleslutt, Hun kommer hjem på Søndag, og drar til Tyrkia Tirsdag (pga skilte foreldre drar hun to steder ) Og den ene dagen hu er hjemme, har a mensen 6465090[/snapback] Gikk ikke dama di på piller? eller har hun sluttet ? edit: Tok vekk navnet og skrev "dama di" istedet. 6466698[/snapback] Jo men mensen er ikke koselig for det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 skal fortelle dere maks uflaks.. Dama mi har vært i Spania siden skoleslutt, Hun kommer hjem på Søndag, og drar til Tyrkia Tirsdag (pga skilte foreldre drar hun to steder ) Og den ene dagen hu er hjemme, har a mensen 6465090[/snapback] Gikk ikke dama di på piller? eller har hun sluttet ? edit: Tok vekk navnet og skrev "dama di" istedet. 6466698[/snapback] Jo men mensen er ikke koselig for det 6468912[/snapback] Hun har vel sjangs til å hoppe over den om hun ikke vil ha den da vel ? ;P Lenke til kommentar
afable Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Fatter ikke hva det er med en gutter, og sikkert også noen jenter, når det kommer til mensen og sex. Aldri hatt noen problemer med det. Ikke er det ekkelt. Ikke er det ubehagelig. Jeg mener, man er vel ikke nødt til å studere restene etterpå. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Blod på tissen er nasty, uansett hvordan du snur og vender på det Lenke til kommentar
afable Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Ta en dusj først. Ta en dusj etterpå. Eller enda bedre, gjør det i dusjen. Glem blodet. Er vel ikke det som skal være fokus når en har sex. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Og EN ting til dere gutter; det er FORFERDELIG når man skal suge en gutt og gutten legger handa på hodet til jenta og presser hodet NEDOVER! Det er bare helt forferdelig, jeg føler jeg ikke kan røre på hodet, og får bare lyst til å spy Ikke gjør dette med mindre jenta selv vil seff 6467951[/snapback] Har aldri forstått hvorfor man skal ha hele brød langt ned i halsen, kos med tuppen er jo det beste Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Afable: Skulle nesten ønske jeg hadde ditt syn på det der, men , tar heller en uke uten pulings. Har ett fint system hjemme der jeg hehe, kan spare opp blowjobs og bruke når som helst. Dette er en kjempeordning, da jeg har begynt å vaske opp, vaske klær, vaske gulv osv og prøver å bruke de den uka damen har mensen. Endret 11. juli 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Det er sant. Jeg får skikkelig panikkfølelse av det. Og en annen ting, når gutter skal slikke/fingre jenter. Hva er det med å massere klitten som gal? Klitoris er ett veldig ømfintelig sted. Mye røring, og spesielt i begynnelsen av ett forspill er ikke bra. Det gjør vondt! 6467988[/snapback] Jepp man bør være veldig forsiktig og ta hensyn til dama... Lenke til kommentar
afable Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Afable: Skulle nesten ønske jeg hadde ditt syn på det der, men , tar heller en uke uten pulings. Har ett fint system hjemme der jeg hehe, kan spare opp blowjobs og bruke når som helst. Dette er en kjempeordning, da jeg har begynt å vaske opp, vaske klær, vaske gulv osv og prøver å bruke de den uka damen har mensen. 6470522[/snapback] Vet ikke helt om jeg følger deg Er det et slags poengsystem. Du tar oppvasken (2 poeng), og når du har nådd 10 poeng har du en "blowjob" tilgode? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Nei, når jeg har gjort noe veldig fint, så blir hun glad og vips ny "frivillig". Ikke no poengsystem så jeg kan risikere å ta oppvasken uten å få noe for det, men det er fair det, hehe. Endelig har jeg lært meg slikt så jeg er takknemlig for alt jeg får. Tingen er vel at hun liker det, så det plager henne ikke å gjøre det titt og ofte. Er blitt litt bortskjemt. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Blod på tissen er nasty, uansett hvordan du snur og vender på det 6470467[/snapback] Enig Endret 11. juli 2006 av crawford Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 sex under mensen er ofte ekstra godt for dama, ting er vel ekstra følsomt da antar eg =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Er det ikke _LITT_ feil å bruke sex som et betalingsmiddel for at du rydder opp hjemme? (Noe du burde gjøre uansett). Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Nåh, den forventet jeg. Altså, det er en fin belønning, arbeidet gjør jeg uansett. Jeg trodde jeg skrev det lengre nede, men kansje ikke. Det er ikke som om jeg sier "Heey, ikke sug meg", men hvis hun ikke gjør det er jeg likeglad. Og så det er sagt er jeg raus med belønninger jeg også. Typisk damer å snu en slik fin ording til noe "feil" Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Har det noe å si om dama har mensen da? Hu er jo fin uansett Det er en grunn til at gjør det med henne og! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Om en er helt på slutten av mensen, er det så stort problem da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Om en er helt på slutten av mensen, er det så stort problem da? 6473103[/snapback] Jeg har aldri hatt sex mens jenta har hatt menstruasjon. Det er vel også individuelt hvordan man blør (selv om de fleste blør mest de første par dagene?!) Så om det er minimalt med "ekstra kliss" inn i bildet, tror jeg ikke det ville ha gjort meg noe.. Men, det gjelder vel om det er et fast forhold. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Det er stor forskjell når det gjelder i begynnelsen og på slutten. De første dagene er det skikkelig nasty, mens på slutten er det minimalt blod. Da er det bare å peise på mener jeg. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Nytt tema, ok? Kan jo fortelle om den gangen jeg prøvde å gægge dama, men hun ville ikke, og hun kunne heller ikke ronke! Hun bare lå i sengen, så reiste jeg meg opp og stappet kukken i kjeftene hennes, men hun brakk seg! Har funnet ut, at hun ikke er noe sexdyr i ettertid, så det er vell bare å gi opp.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Haha, men du hørtes nå ut som en drittsekk ogda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg