Pjokk Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg tenner derimot på korte ben! Rundt halvannen meter totalt er akkurat passe ... Kanskje en liten "dvergfetisj"?! 6463740[/snapback] For hele jenta/gutten ... Endret 10. juli 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg tenner derimot på korte ben! Rundt halvannen meter totalt er akkurat passe ... Kanskje en liten "dvergfetisj"?! 6463740[/snapback] Hm .. Det er mye forskjellig hva vi menn/kvinner tenner på! feks pisking, spanking( kommer bare med noen eksempler) Men korte ben.. jaja .. Nå har jeg hørt det også. Skal ikke akkurat si hva hva som tenner meg.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 eldre damer... ahh yeaa Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg tenner på stavkirker ! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg tenner på stavkirker ! 6464252[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Bah.. Jeg kanskje får ha seksuell omgang med det motsatte kjønn i kveld da, greit nå? 6444477[/snapback] Du må slutte å skryte av det snart? Du fikk jo kunn sleiket på nipplene hennes, og slutt å brief av alt du sier du skal hele tiden, for du får jo deg aldri noe av henne omtrent! 6460599[/snapback] Fordi hu hadde uka si ja, har avtale til uka nå vi så 6460612[/snapback] avtalt faktisk? "Hei, skal vi ha sex den 14. klokken 18.15?" EDit: bare sånn, jeg kom til å tenke på.. FORHÅPENTLIGVIS, så er det en vanlig avtale dere har, og ikke avtalt sex. Endret 10. juli 2006 av Sweet Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Er det noe i veien med avtalt sex? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Nææ, ikke sånn egnetlig hvis man er litt eldre enn 14 15 år, høres bare så teit ut Endret 10. juli 2006 av Sweet Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Avtalt sex er praktisk. Da kan man dusje, stæsje seg og forberede en lengre akt i ro og mak. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Joa, men syns det blir litt kjedelig jeg,hvis man gjør det over lengre tid. Kun avtaler. Tilfeldig sex er jo noe av det mest spennende som er da, man veit aldri hvor det blir, eller hvordan det blir Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 er det noe å være flau over at man vanligvis ikke får orgasme når man har sex med dama? bare for å ta et eksempel, er det uvanlig å ikke komme etter en halvtime med forspill og en time sex? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Jimstar, Er du kåt da liksom ? Eller bare er du tilstede som en slags barbara !? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Ehm... litt uvanlig kanskje? angst for noe Jimstar? Føler du noe press elns? det kan gjøre at man ikke kommer. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) skal fortelle dere maks uflaks.. Dama mi har vært i Spania siden skoleslutt, Hun kommer hjem på Søndag, og drar til Tyrkia Tirsdag (pga skilte foreldre drar hun to steder ) Og den ene dagen hu er hjemme, har a mensen Endret 10. juli 2006 av crawford Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 skal fortelle dere maks uflaks.. Dama mi har vært i Spania siden skoleslutt, Hun kommer hjem på Søndag, og drar til Tyrkia Tirsdag (pga skilte foreldre drar hun to steder ) Og den ene dagen hu er hjemme, har a mensen 6465090[/snapback] Ta henne med i dusjen da vettu1 Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 nei, har ikke angst... ikke i det hele tatt.. jeg syntes det er smud nok liksom, bare at jeg ikke kommer... Er ikke noe problem egentlig. har faktisk sine fordeler Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 er det noe å være flau over at man vanligvis ikke får orgasme når man har sex med dama? bare for å ta et eksempel, er det uvanlig å ikke komme etter en halvtime med forspill og en time sex? 6465049[/snapback] Hvis du er drita så er ikke det noe uvanlig siden følsomheten i tissen er veldig, veldig dårlig når man er beruset, men hvis du er edru og fortsatt ikke kommer så er det litt spesielt syns jeg. Avtalt sex er jo like bra som tilfeldig iblandt. Det spørs hva man avtaler. Det er kanskje mer spennende med tilfeldig siden man ofte ikke kjenner personen man har sex med. Men det føles uansett bedre å være fresh før man skal pule. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 avtalt sex er en turn off for meg... la oss si det går noen dager, så forteller frøken med et sexy blikk "I morgen, når jeg kommer hjem fra jobb, da skal vi leke". Først tenker jeg jo "oh Boy!"... Men så blir det mer som tvungen sex, at jeg må liksom ha det selv om jeg ikke vil (ikke at det skjer ofte)... Da forsvinner liksom lysten Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Vel, her er poenget at du må etablere deg i en posisjon som den overlegne alpha male. Hun skal ikke avtale med deg, du skal avtale med henne! Kjærester har uansett sex nok som det er, avtalt sex er for fuckfriends. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg