LarsP Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Tror fremdeles dere har overvurdert dere selv. Sex er laget for reklamepauser, ikke spillefilmer. 6446639[/snapback] Ikke bra sex Og sex er mye, ikke bare sjølve penetreringa. 6453783[/snapback] Joda, god sex kan også gå unna på null komma niks. Et par minutters intensiv knulling og begge to ligger glade og fornøyde igjen i senga, uten antydning til stive muskler og ømme kjønnsorgan. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Intimmasasje og slikt er greit nokk, men man må jo pule fra seg etterpå 6450773[/snapback] Så klart må man det. Hva anbefaler du å bruke da? 6453714[/snapback] Av parfymer som er verdt å merke seg ligger disse høyt på listen hos meg; Dolce & Gabbana - By, men og Mont Blanc - Individuel. Fortsatt ikke funnet jenter som kan motstå disse, men det kan jo også ha noe med utseendet mitt å gjøre for alt jeg vet. Endret 8. juli 2006 av warpig Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Så klart må man det. Hva anbefaler du å bruke da? 6453714[/snapback] Av parfymer som er verdt å merke seg ligger disse høyt på listen hos meg; Dolce & Gabbana - By, men og Mont Blanc - Individuel. Fortsatt ikke funnet jenter som kan motstå disse, men det kan jo også ha noe med utseendet mitt å gjøre for alt jeg vet. 6456857[/snapback] Det er en ting jeg ikke forstår. Jeg kjenner nesten ingen gutter som liker Jean Paul, men har enda tilgode å møte en jente som ikke liker den. Ofte jenter spør hvem som lukter så godt. Jean Paul kommer jo også som deo, så man kan lukte godt under akt også egentlig Kanskje litt off topic. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det er en ting jeg ikke forstår. Jeg kjenner nesten ingen gutter som liker Jean Paul, men har enda tilgode å møte en jente som ikke liker den. Ofte jenter spør hvem som lukter så godt. Jean Paul kommer jo også som deo, så man kan lukte godt under akt også egentlig Kanskje litt off topic. 6457419[/snapback] da har du ikke møtt mange jenter! eller er de ikke over 14 år ? Jean Paul er vel litt 0ld.. Hvertfall de fleste.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det er en ting jeg ikke forstår. Jeg kjenner nesten ingen gutter som liker Jean Paul, men har enda tilgode å møte en jente som ikke liker den. Ofte jenter spør hvem som lukter så godt. Jean Paul kommer jo også som deo, så man kan lukte godt under akt også egentlig Kanskje litt off topic. 6457419[/snapback] da har du ikke møtt mange jenter! eller er de ikke over 14 år ? Jean Paul er vel litt 0ld.. Hvertfall de fleste.. 6457433[/snapback] Old, still good. Men nok off topic. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Og mens du fortsatt har skarpt utstyr for hendene, kutt av strengen rett bak kukhodet. Da får du mye større tiss. 5981998[/snapback] ..og når strengen grodde på plass så så hodet ut som tuppen på et concorde fly, vinklet nedover?;P Kan vi ikke kjøre en opptelling på hvor mange som er i fantomklubben her da? Har ikke fått helt den store muligheten til å "melde meg inn" selv ennå, men det skjer snart! 5988150[/snapback] Med i fantomklubben her også, men det var ikke akkurat første gang jeg hadde sex, men virkelig en av de bedre! Røyk ikke bare strengen, men fikk også fikset forhuden, den revnet rett og slett. Ikke noe mer trang forhud etter den episoden nei. Og den ble større, men det er kanskje bare pga forhuden?! Kan vel ikke si det var vondt, men jeg fikk litt sjokk når dama nevnte at jeg blødde; skremmende å se blod på lillegutt ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Tror fremdeles dere har overvurdert dere selv. Sex er laget for reklamepauser, ikke spillefilmer. 6446639[/snapback] Ikke bra sex Og sex er mye, ikke bare sjølve penetreringa. 6453783[/snapback] Joda, god sex kan også gå unna på null komma niks. Et par minutters intensiv knulling og begge to ligger glade og fornøyde igjen i senga, uten antydning til stive muskler og ømme kjønnsorgan. 6453862[/snapback] Alt til sin tid? Sex trenger heller ikke gå unna på null komma niks for å unngå stive muskler og ømme kjønnsorgan. Og stive muskler er ikke så ille når man får det på den rette måten Herre, hva er gærnt med å ta seg good tid, sexe, leike og nyte masse? Hadde jeg fått valget mellom reklamepausa og spillefilmen, veit jeg hva jeg hadde valgt i hvert fall. Men kanskje jeg bare er bortskjemt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Hadde jeg fått valget mellom reklamepausa og spillefilmen, veit jeg hva jeg hadde valgt i hvert fall. Men kanskje jeg bare er bortskjemt? 6458037[/snapback] Du vet, litt lettere med spillefilmen for jenter, ingen gutter involvert, selv om vi har være øyeblikk vi også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har da fått spillefilm med gutt involvert, jeg. Spennende spillefilm, faktisk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har da fått spillefilm med gutt involvert, jeg.Spennende spillefilm, faktisk 6458084[/snapback] Som sagt, vi har våre øyeblikk Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Er det noe som ikke trekker så er det Jean Paul. Skiiiit lei av den lukten. Mye bedre med en mer individuell lukt..noe maskulint Er ikke digg med en fyr som lukter klin likt som resten av guttegjengen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Eller gutter som har lånt av faren sin, og den er tilfeldigvis den samme som pappa bruker. Det blir bare ekkelt .... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Eller gutter som har lånt av faren sin, og den er tilfeldigvis den samme som pappa bruker. Det blir bare ekkelt .... 6458256[/snapback] Hmmm, hvor gamle er disse verdensvante unge menn egentlig? Med unntak av den perioden da jeg og pappa faktisk brukte samme type deo så må jeg si det at jeg aldri har vært borti den der. Den beste lukten er forsåvidt Van Gils - Basic Instinct Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Eller gutter som har lånt av faren sin, og den er tilfeldigvis den samme som pappa bruker. Det blir bare ekkelt .... 6458256[/snapback] Hmmm, hvor gamle er disse verdensvante unge menn egentlig? Med unntak av den perioden da jeg og pappa faktisk brukte samme type deo så må jeg si det at jeg aldri har vært borti den der. Den beste lukten er forsåvidt Van Gils - Basic Instinct 6458274[/snapback] Bare en opplevelse jeg hadde før mange år siden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Hmmm, hvor gamle er disse verdensvante unge menn egentlig? Med unntak av den perioden da jeg og pappa faktisk brukte samme type deo så må jeg si det at jeg aldri har vært borti den der. Den beste lukten er forsåvidt Van Gils - Basic Instinct 6458274[/snapback] Bare en opplevelse jeg hadde før mange år siden. 6458292[/snapback] Du vet, profilen din mangler fødselsdato så var nødt til å spørre. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Hmmm, hvor gamle er disse verdensvante unge menn egentlig? Med unntak av den perioden da jeg og pappa faktisk brukte samme type deo så må jeg si det at jeg aldri har vært borti den der. Den beste lukten er forsåvidt Van Gils - Basic Instinct 6458274[/snapback] Bare en opplevelse jeg hadde før mange år siden. 6458292[/snapback] Du vet, profilen din mangler fødselsdato så var nødt til å spørre. 6458303[/snapback] Er 17. Valgte å la være å skrive det. Folk får bedømme meg etter innleggene mine, ikke etter alderen. Skriver jeg som en fireåring så ligger jeg tynt ann da, men men.. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Er det noe som ikke trekker så er det Jean Paul. Skiiiit lei av den lukten. Mye bedre med en mer individuell lukt..noe maskulint Er ikke digg med en fyr som lukter klin likt som resten av guttegjengen. 6458241[/snapback] Hva kan da være bedre enn Mont Blanc - Individuel? Navnet virker jo forlokkende i seg selv. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Bah.. Jeg kanskje får ha seksuell omgang med det motsatte kjønn i kveld da, greit nå? 6444477[/snapback] Du må slutte å skryte av det snart? Du fikk jo kunn sleiket på nipplene hennes, og slutt å brief av alt du sier du skal hele tiden, for du får jo deg aldri noe av henne omtrent! Endret 9. juli 2006 av Axes Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Bah.. Jeg kanskje får ha seksuell omgang med det motsatte kjønn i kveld da, greit nå? 6444477[/snapback] Du må slutte å skryte av det snart? Du fikk jo kunn sleiket på nipplene hennes, og slutt å brief av alt du sier du skal hele tiden, for du får jo deg aldri noe av henne omtrent! 6460599[/snapback] Fordi hu hadde uka si ja, har avtale til uka nå vi så Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Møtte en heelvetes deilig og hyggelig jente for noen dager siden, hun virket sånn små interissert i meg, men nå kommer det som skjedde! Jeg lå i sengen hennes på kvelden (hos andre, sammen med andre folk) så begynnte jeg å stryke henne oppover beinet, og småflørtet! Ut på kvelden, så spør kameraten min henne; "Åssen går det med guttene da Jannike?". Og da svarer hun; "Æ har ein ja"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg