mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Intercourse (typo?) er sex hvor noe går inn et annet sted, for å si det sånn... Outercorse er mer... tja... hmm... hva skal jeg kalle det? Motsatt! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Intercourse (typo?) er sex hvor noe går inn et annet sted, for å si det sånn...Outercorse er mer... tja... hmm... hva skal jeg kalle det? Motsatt! 6447293[/snapback] Motsatt? Penetrerer vagina... Penis? Endret 6. juli 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Vel, må bare få si at tørrpuling er greit hvis du ikke har lyst til noe særlig og dama liker det Hehe, bare får å skryte av mitt lille, spennende og utrolige herlige sex-liv så satt jeg å dama å passet på dyrene i dag også Lenke til kommentar
warpig Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) outercourse 6447283[/snapback] "Outcourse" er seksuell samkvem uten noen videre form for penetrering, dette gjør slik at par kan ha intime affærer seg i mellom uten penetrering. En slik form for seksuell samkvem kan bli så intens at en til og med kan få orgamse av det, og siden det ikke foregår en penetrering er en helt trygg på å slippe slike blemmer som gravid dame kan være. Av diverse former for dette kan det nevnes; intim og kanskje litt pirrende snakking, erotiske fantasier, forskjellige rollespill, intimmassje, smøre hverandre inn med diverse guffer du helst ikke vil vite hva er, stripping, flørting og telefon- eller e-mailsex. Endret 6. juli 2006 av warpig Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Nettop det jeg mente Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 outercourse 6447283[/snapback] "Outcourse" er seksuell samkvem uten noen videre form for penetrering, dette gjør slik at par kan ha intime affærer seg i mellom uten penetrering. En slik form for seksuell samkvem kan bli så intens at en til og med kan få orgamse av det, og siden det ikke foregår en penetrering er en helt trygg på å slippe slike blemmer som gravid dame kan være. Av diverse former for dette kan det nevnes; intim og kanskje litt pirrende snakking, erotiske fantasier, forskjellige rollespill, intimmassje, smøre hverandre inn med diverse guffer du helst ikke vil vite hva er, stripping, flørting og telefon- eller e-mailsex. 6447413[/snapback] Fy faen, hvor kjedeligt er ikke det da Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 berre for dei uten fantasi =) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Fy faen, hvor kjedeligt er ikke det da 6447993[/snapback] sett "60 days and 60 nights"? der er det en legendarisk scene med en fjær... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Fy faen, hvor kjedeligt er ikke det da 6447993[/snapback] Aldri hatt lyst på litt intimmassje eller smøre damen eller typen din i krem for å så slikke det av? Jeg ville i hvert fall ikke kalle det kjedelig, pirrende kanskje, men kjedelig da gitt ... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 den filmen med han som ikke skal ha sex på 60 dager og 60 netter? eller tenker jeg på feil film? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 40 Days and 40 Nights Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 ja det var den filmen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Fy faen, hvor kjedeligt er ikke det da 6447993[/snapback] Aldri hatt lyst på litt intimmassje eller smøre damen eller typen din i krem for å så slikke det av? Jeg ville i hvert fall ikke kalle det kjedelig, pirrende kanskje, men kjedelig da gitt ... 6450303[/snapback] Intimmasasje og slikt er greit nokk, men man må jo pule fra seg etterpå Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Ny stilling! I stedet for doggystyle: doggytrick! Mann: sitter og tigger Dama: ruller seg over på siden og spiller død Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det beste som finnes er gutter som lukter godt. Ikke for mye parfyme, deodorant, hårgele. Men sånn akkuratt passe.. Mmmm.. * savne kjæresten* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det beste som finnes er gutter som lukter godt. Ikke for mye parfyme, deodorant, hårgele. Men sånn akkuratt passe.. Mmmm.. * savne kjæresten* 6453449[/snapback] Og du er jente antar jeg? Har en sånn parfymeting i pappas skap på badet som dama mi elsker Hun bruker å ligge å lukte med halsen min dritlenge av å til :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det beste som finnes er gutter som lukter godt. Ikke for mye parfyme, deodorant, hårgele. Men sånn akkuratt passe.. Mmmm.. * savne kjæresten* 6453449[/snapback] Og du er jente antar jeg? Har en sånn parfymeting i pappas skap på badet som dama mi elsker Hun bruker å ligge å lukte med halsen min dritlenge av å til :!: 6453557[/snapback] Ja er jente. Gutter som lukter godt er dødssexy.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Det beste som finnes er gutter som lukter godt. Ikke for mye parfyme, deodorant, hårgele. Men sånn akkuratt passe.. Mmmm.. * savne kjæresten* 6453449[/snapback] Og du er jente antar jeg? Har en sånn parfymeting i pappas skap på badet som dama mi elsker Hun bruker å ligge å lukte med halsen min dritlenge av å til :!: 6453557[/snapback] Ja er jente. Gutter som lukter godt er dødssexy.. 6453563[/snapback] Hva anbefaler du å bruke da? Lenke til kommentar
Pasient2 Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Av personlige erfaringer vil jeg anbefale "Tommy Hilfiger Cologne". Helt standard flaske med Hilfiger logoen på. ALLE venninnene mine mener den lukter nydelig. Aldri møtt noen som ikke liker den parfymen. <3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Tror fremdeles dere har overvurdert dere selv. Sex er laget for reklamepauser, ikke spillefilmer. 6446639[/snapback] Ikke bra sex Og sex er mye, ikke bare sjølve penetreringa. tørrpuling er å ha sex med klær på.. altså samme bevegelsen og sånn, men med klær. er visstnok mange jenter som liker det har jeg funnet ut. men ellers... hehe 6446994[/snapback] hvem gidder å ha klærene på 6447174[/snapback] Jeg har heller aldri skjønt vitsen, men fant ut at det kan tenne no jævlig når en ikke har hatt seksuell omgang med anna pers på flere mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg