BonFireMan Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor så liten tid da? Lenke til kommentar
afable Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Glemmer å se på klokka før, og stort sett etterpå også... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er denne tråden bare aktiv på kveldstid Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er denne tråden bare aktiv på kveldstid 6446938[/snapback] Fordi da kan man snakke fritt uten små barn som hører på. (Ja jeg er bare 14 år og har ikke mye å bidra med i denne tråden men jeg er her for å lære. og jeg er voksen i sinnet) (Nesten ivertfall) Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 når dere sikker jukking, mener dere tørrpuling da? Hvis dere mener tørrpuling må jeg si at jeg misliker det... jeg føler ikke at jeg får noe ut av det, men kjæresten min elsker det... det er bare kjedelig, med mindre jeg får mye respons, da er det gøy. Hvis dere ikke mener tørrpuling har jeg driti meg ut Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Kanskje et dumt spørsmål men hva er tørrpuling Lenke til kommentar
afable Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 tørrpuling? tørrtrening? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor er denne tråden bare aktiv på kveldstid 6446938[/snapback] det er jo godt over 200 innlegg i denne tråden på en ukes tid.... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 tørrpuling er å ha sex med klær på.. altså samme bevegelsen og sånn, men med klær. er visstnok mange jenter som liker det har jeg funnet ut. men ellers... hehe Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 mr.Lunarion, det er da ikke unaturlig å snakke med kompiser om sex? Jeg ser mer naturlig på det at man gjør det enn om man ikke gjør. 6446480[/snapback] Jeg har pervo fjortiss venner ( ) Tror ikke dama hadde blitt så glad hvis hun fant ut at jeg skrev om oss på nettet... Det er det jeg liker med nettet, man kan være anonym! Men ikke når man har venner som kan nicket... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 tørrpuling? tørrtrening? 6446978[/snapback] var det et svar til meg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 mr.Lunarion, det er da ikke unaturlig å snakke med kompiser om sex? Jeg ser mer naturlig på det at man gjør det enn om man ikke gjør. 6446480[/snapback] Jeg har pervo fjortiss venner ( ) Tror ikke dama hadde blitt så glad hvis hun fant ut at jeg skrev om oss på nettet... Det er det jeg liker med nettet, man kan være anonym! Men ikke når man har venner som kan nicket... 6446997[/snapback] haha, barnslig gutta dine eller ? Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 mr.Lunarion, det er da ikke unaturlig å snakke med kompiser om sex? Jeg ser mer naturlig på det at man gjør det enn om man ikke gjør. 6446480[/snapback] Jeg har pervo fjortiss venner ( ) Tror ikke dama hadde blitt så glad hvis hun fant ut at jeg skrev om oss på nettet... Det er det jeg liker med nettet, man kan være anonym! Men ikke når man har venner som kan nicket... 6446997[/snapback] haha, barnslig gutta dine eller ? 6447006[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
afable Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 nei. lurte på tørrpuling selv. om det skulle være noe lignende tørrtrening. puling bør uansett generelt ikke være tørt. hvertfall ikke under klærne. aldri vært borti det selv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 tørrpuling er å ha sex med klær på.. altså samme bevegelsen og sånn, men med klær. er visstnok mange jenter som liker det har jeg funnet ut. men ellers... hehe 6446994[/snapback] tørrpuling er også hvis jenta ikke er skikkelig oppvarmet og du prøver deg på en penetrering.. prøvd det kun en gang.. det er ganske vondt for begge to... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 tørrpuling er ofte forverret om jenta er 14, jomfru, og ikke akkurat så slapp i klypa. og du ikke veit at man burde vente litt ;P Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 tørrpuling er også hvis jenta ikke er skikkelig oppvarmet og du prøver deg på en penetrering.. prøvd det kun en gang.. det er ganske vondt for begge to... 6447016[/snapback] ok, men det var ihvertfall ikke den jeg tenkte på.. Det vil jeg aldri prøve Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 tørrpuling er å ha sex med klær på.. altså samme bevegelsen og sånn, men med klær. er visstnok mange jenter som liker det har jeg funnet ut. men ellers... hehe 6446994[/snapback] hvem gidder å ha klærene på Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hørt om sexual outercourse før? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 husker jeg har hørt ordet outercourse og innercourse men kan ikke huske hva der er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg