Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, ikke sant? Men 3 år? Har da hørt om drit mange her på forumet som knulle som 13 åringer :p

 

...og de som ikke kyssa før de var 19...

 

Men:

 

Synes selv at det er veldig tidlig, men jeg vet jo faen meg ikke hvordan jenter tenker jeg. Er de kjempe kåte? Vet de hva sex er? Er de moden?

Så har du mine tviler; Er jeg klar? Vil jeg virkelig? Tør jeg?

 

osv.

6446302[/snapback]

Selfølgelig vil du :ermm:

Lenke til kommentar
Førstegangssex skal visstnok ikke være så godt, så det legger nok en demper på kåtheten, i hvert fall en stund. :p

6444609[/snapback]

Svar når du har prøvd det selv du :)

 

 

Første gang(ene) er ikke så spesielt..  liksom bare å gjøre det :hrm:

men etter hvært så legger man mere følelser og slikt i det, kliner i en halvtime før man starter osv. Da blir det så mye mye bedre..

6444674[/snapback]

Snakk for deg selv, min førstegang varte i et par timer.

 

 

vell nå har jeg jo wanket MAnge ganger det gjør vel at du ikke får vondt? lol

6445134[/snapback]

Det er umulig. Sex er synd og skam, og penis skal verke i etterkant med mindre du er besatt av djevelen. Og for guds skyld, slutt med lol'inga. Hvis ikke kan jeg garantere deg at du aldri kommer til å kjenne denne smerten.

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
men nei tror ikke jenter tenker på det på den aldern men hvem vet hva jenter tenker.. vent noen år

6446337[/snapback]

 

Finnes nok enkelte som både tenker på ditten og datten i den alderen, og det av begge typene, av begge kjønnene. En vennine av meg mistet jomfrudommen i denne tiden før hun ble fjortizz, og nesten på nippet til halvgammelt. Så jeg tror nok at det både finnes det ene og det andre som tenker på litt av hvert i denne alderen.

Lenke til kommentar
Førstegangssex skal visstnok ikke være så godt, så det legger nok en demper på kåtheten, i hvert fall en stund. :p

6444609[/snapback]

 

Trodde du! :!:

 

Første gang(ene) er ikke så spesielt..  liksom bare å gjøre det :hrm:

men etter hvært så legger man mere følelser og slikt i det, kliner i en halvtime før man starter osv. Da blir det så mye mye bedre..

6444674[/snapback]

Snakk for deg selv, min førstegang varte i et par timer.

6446344[/snapback]

 

 

Min og :D

Heftigheftig! :yes:

Lenke til kommentar
men nei tror ikke jenter tenker på det på den aldern men hvem vet hva jenter tenker.. vent noen år

6446337[/snapback]

 

Finnes nok enkelte som både tenker på ditten og datten i den alderen, og det av begge typene, av begge kjønnene. En vennine av meg mistet jomfrudommen i denne tiden før hun ble fjortizz, og nesten på nippet til halvgammelt. Så jeg tror nok at det både finnes det ene og det andre som tenker på litt av hvert i denne alderen.

6446378[/snapback]

 

Var vel 13-14 da vi fikk internett..

Maskina var passe stappa med spyware og dritt..

Gla jeg har lært mye om pc siden da, og den maskina er formatert og brukt av fattern dritlenge nå.. Eneste den brukes til er netthandelen.no.

 

Men nokk off topic

Lenke til kommentar
Min og :D

Heftigheftig! :yes:

6446489[/snapback]

Du er jente?

 

Btw, hvem pokker er det som gidder å jokke i over en time?

6446513[/snapback]

Jeg jukket ikke. Jeg begynte å slikke, også turte jeg ikke komme fram fra dynen igjen når det var på tide å fortsette. Rakk å miste/få ereksjon igjen tre ganger før jeg tok mot til meg. Forøvrig var jeg døden nær på tidspunktet, grunnet oksygenmangel.

Lenke til kommentar
Min og :D

Heftigheftig! :yes:

6446489[/snapback]

Du er jente?

 

Btw, hvem pokker er det som gidder å jokke i over en time?

6446513[/snapback]

 

om det er skikkelig kose-jukking og ikke hardcore i en time er det da bare kos vel ?

6446530[/snapback]

 

 

er jo drive på så lenge da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Saa sant som det er sagt. Kan til noed strekkes til pausen i en fotballkamp. Under sterk tvil. Maratonsex er dessuten utrolig kjedelig og uten hjelp av type glidemiddel etc. kan det bli skikkelig vondt etter hvert ogsaa.. Unntaket er hvis man ser paa tv samtidig, da er man jo egentlig underholdt litt der ogsaa

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...