Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
har ikke hatt sex enda men en kompis jeg skal til utlandet med sier: "skal skaffe deg fitte" lol

 

noen som vet om du blir mindre kåt når du først har pult? er faen meg kåt hele tiden og får stå av nesten ingen ting lol

6443885[/snapback]

Førstegangssex skal visstnok ikke være så godt, så det legger nok en demper på kåtheten, i hvert fall en stund. :p

Lenke til kommentar
har ikke hatt sex enda men en kompis jeg skal til utlandet med sier: "skal skaffe deg fitte" lol

 

noen som vet om du blir mindre kåt når du først har pult? er faen meg kåt hele tiden og får stå av nesten ingen ting lol

6443885[/snapback]

Førstegangssex skal visstnok ikke være så godt, så det legger nok en demper på kåtheten, i hvert fall en stund. :p

6444609[/snapback]

Den første slurken gjør deg bare tørst på mer, spesielt hvis slurken ikke varte så lenge.

Lenke til kommentar
har ikke hatt sex enda men en kompis jeg skal til utlandet med sier: "skal skaffe deg fitte" lol

 

noen som vet om du blir mindre kåt når du først har pult? er faen meg kåt hele tiden og får stå av nesten ingen ting lol

6443885[/snapback]

Førstegangssex skal visstnok ikke være så godt, så det legger nok en demper på kåtheten, i hvert fall en stund. :p

6444609[/snapback]

Den første slurken gjør deg bare tørst på mer, spesielt hvis slurken ikke varte så lenge.

6444622[/snapback]

 

Kunne ikke sakt det bedre selv :)

 

Første gang(ene) er ikke så spesielt.. liksom bare å gjøre det :hrm:

men etter hvært så legger man mere følelser og slikt i det, kliner i en halvtime før man starter osv. Da blir det så mye mye bedre..

 

Også lærer man seg å ta det med ro.. Ikke bare full fart, men rolig :)

Lenke til kommentar
har ikke hatt sex enda men en kompis jeg skal til utlandet med sier: "skal skaffe deg fitte" lol

 

noen som vet om du blir mindre kåt når du først har pult? er faen meg kåt hele tiden og får stå av nesten ingen ting lol

6443885[/snapback]

Førstegangssex skal visstnok ikke være så godt, så det legger nok en demper på kåtheten, i hvert fall en stund. :p

6444609[/snapback]

vell nå har jeg jo wanket MAnge ganger det gjør vel at du ikke får vondt? lol

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva er det med jenter og "få meg fitte"-uttrykket? Hadde en gjeng jenter giret hverandre opp på vors (slik som vi ofte gjør), og deretter gått ut på byen med en ting i hodet: kuk!, hadde jeg synes det var helt greit. Hadde jeg blitt "offer" for en desperat jente hadde jeg følt meg ... brukt og stolt av det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

He.. Har ikke knulla før (kanskje like greit ettersom jeg er 13 år), og vil jo helst finne dama først. Er jo singel og har ikke EIN pen jente i klassen, så akkurat den delen er heller ikke så jævla enkel. Det er noen fine i parraell klassen min, men jeg er rett å slett for feig. Hun ene er så jævla fin at jeg får stivert bare av å se på henne. What to dooooo?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
He.. Har ikke knulla før (kanskje like greit ettersom jeg er 13 år), og vil jo helst finne dama først. Er jo singel og har ikke EIN pen jente i klassen, så akkurat den delen er heller ikke så jævla enkel. Det er noen fine i parraell klassen min, men jeg er rett å slett for feig. Hun ene er så jævla fin at jeg får stivert bare av å se på henne. What to dooooo?

6446263[/snapback]

 

Vente minst 3 år til? Du er født samme år som søsteren min og jeg visste ikke at gutter på den alderen tenkte slik en gang. Hvis noen i det hele tatt fantaserer om søsteren min før hun har nådd universitetsnivå tar jeg en jigsaw.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Ja, ikke sant? Men 3 år? Har da hørt om drit mange her på forumet som knulle som 13 åringer :p

 

...og de som ikke kyssa før de var 19...

 

Men:

 

Synes selv at det er veldig tidlig, men jeg vet jo faen meg ikke hvordan jenter tenker jeg. Er de kjempe kåte? Vet de hva sex er? Er de moden?

Så har du mine tviler; Er jeg klar? Vil jeg virkelig? Tør jeg?

 

osv.

Lenke til kommentar
Men:

Synes selv at det er veldig tidlig, men jeg vet jo faen meg ikke hvordan jenter tenker jeg. Er de kjempe kåte? Vet de hva sex er? Er de moden?

Så har du mine tviler; Er jeg klar? Vil jeg virkelig? Tør jeg?

osv.

6446302[/snapback]

 

Du burde nok vite litt mer om jenter på din egen alder før du begynner med sånt gitt.

 

Jeg tror ikke du er klar, du vil nok på en måte.. men synes nok du burde ha ventet da du skjønner hva du har gjort/prøvd. (evt. da du blir eldre innser du at du burde ha ventet.) og du tør nok, men kommer sikkert til å bli veeldig nærvøs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...