Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Selv synes jeg slikking ikke er noe særlig, ja hva skal jeg si, smakfullt. Det er bare noe jeg gjør for partneren. Flere som er enig?

5568468[/snapback]

Kanskje det er noe med partner som gjør at du ikke syns noe om det? Hår evt lukt? Eller syns du bare det er jævlig sært?

Fordi viss hun liker det hun får vil hun sikkert at du skal like å gjøre det, så du kan jo sikkert si i fra viss det er noen som gjør at du ikke liker det:/

5568981[/snapback]

Jeg har ikke noe i mot og gjøre det for hennes skyld, men det smaker ikke Melkesjokolade om dere skjønner. Jeg synes i hvert fal ikke det. Som nevnt tidligere så glemmer man det mer etter hvert som man blir mer tent. Hva mener dere jenter om oral?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv synes jeg slikking ikke er noe særlig, ja hva skal jeg si, smakfullt. Det er bare noe jeg gjør for partneren. Flere som er enig?

5568468[/snapback]

Å slikke er fortsatt noe av det mest pirrende for meg. Lyder og bevegelser fra jenta, som viser at hun liker det jeg gjør, gjør at det er noe av det jeg liker best ved selve akten. Å gi nytelse er for meg minst like viktig som å få det selv. Ikke misforstå... jeg elsker å bli "kost" med selv, men min nytelse er ikke viktigere enn hennes. Og vond smak? Synes seriøst ikke det er så ille jeg... har for det første med hygiene å gjøre, samtidig som det sikkert varierer fra jente til jente. Samtidig så kan det variere etter hva hun har spist samme dagen. F.eks vil krydder med sterk smak gjøre at det vi utskiller av kroppsvæsker også inneholde sterkere smak og lukt.

Lenke til kommentar
Det var en slik dobbeltsidet massasjestav, så jeg tror ikke at det er meningen at jeg skal ta hele. Min bedre halvdel sa at hun selv hadde erfart at det var best med lengre dildoer da disse tillot deg å ha et godt grep om enden på dem slik at de ikke ble mistet inn i jungelen. :p

 

 

Anyway, takk for tillykkeønskningen. ;)

 

Er det ingen som har egne erfaringer å dele? Jeg har aldri prøvd dette før, så jeg lurer litt på hvordan det er og hvordan det føles å få sitt g-punkt massagert.

5567746[/snapback]

Kommer nok til å gjøre litt vondt i starten om du knaller på med dildo med en gang..

 

Ligg på ryggen med bena fra hverandre, på den måten slapper du best av. Rikelig med gli og start med en finger først og jobb deg oppover til målet. Hadde vært bedre med en buttplugg om du er nybegynner, liten i starten og blir gradvis større. På den måten kan du ta den ut og inn til du tilslutt får hele inni. Null stress, tar bare litt tid. (og ja, snakker av erfaring her, man kan jo ikke ha A4 sexliv heller!!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...