bortevekk Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Tungen i øret er en sikker vinner. Finnes ikke noe bedre. 6438116[/snapback] Penis da? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Penis da?6438127[/snapback] Litt trangt kanskje? :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Tungen i øret er en sikker vinner. Finnes ikke noe bedre. 6438116[/snapback] Penis da? 6438127[/snapback] Jeg flytter til Trondheim 13. august, vi kan finne ut sammen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Tungen i øret er en sikker vinner. Finnes ikke noe bedre. 6438116[/snapback] Penis da? 6438127[/snapback] Jeg flytter til Trondheim 13. august, vi kan finne ut sammen. 6438195[/snapback] weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee du skal vel ha innflyttningsfest?:flirt: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hos Lars. -- All kidding aside, så fungerer tungen utmerket uansett hvor du plasserer den. En av de bedre kroppsdelene når vi snakker kos. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 All kidding aside, så fungerer tungen utmerket uansett hvor du plasserer den. En av de bedre kroppsdelene når vi snakker kos. 6438210[/snapback] Tunge = 100% nytelse Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis man bruker tungen flittig, så kommer man nesten alltid til. Jeg har iallfall ikke en annen oppfatning. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Ingenting slår å tygge på klitoris. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Ingenting slår å tygge på klitoris. 6440089[/snapback] setter du tenna i clitten er du en vinner. du får intet annet en umiddelbar respons iallefall Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ingenting slår å tygge på klitoris. 6440089[/snapback] setter du tenna i clitten er du en vinner. du får intet annet en umiddelbar respons iallefall 6440745[/snapback] Jo hardere man tygger, jo bedre liker dem det. Endret 5. juli 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Tungen i øret er en sikker vinner. Finnes ikke noe bedre. 6438116[/snapback] Dama mi er utrolig kilen, så det funker ikke på henne Heller ikke tungen på så mange andre plasser, det killer tillome i skrittet hennes når jeg bruker tungen, men hun klarer å la være å le Edit: endret til mere forståelige ord Endret 5. juli 2006 av complexity Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Kan ikke noen av jentene her på forumet fortelle hva dem liker/andre jenter stort sett liker og det beste de vet om Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Vel, må bare få si dette: Kjæresten sitter nå "barnevakt" for naboen sin hund og katt. Dette har hun gjort i snart to uker. Ganske greit. Vi får være alene og slik, men det blir lite sex, siden hun er skeptisk til å ha sex i andre sine sofaer, senger osv,osv. Men, idag skjede det... Vil bare få sagt at sex på sofaen til naboen mens du er barnevakt, må være noe av det mest opphissende som finnes! Anbefales sterkt til alle sammen Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Vel, må bare få si dette: Kjæresten sitter nå "barnevakt" for naboen sin hund og katt. Dette har hun gjort i snart to uker. Ganske greit. Vi får være alene og slik, men det blir lite sex, siden hun er skeptisk til å ha sex i andre sine sofaer, senger osv,osv. Men, idag skjede det... Vil bare få sagt at sex på sofaen til naboen mens du er barnevakt, må være noe av det mest opphissende som finnes! Anbefales sterkt til alle sammen Måtte bare få det ut 6442048[/snapback] "Kjæresten sitter nå "barnevakt" for naboen sin hund og katt." Fikk noen grisetanker jeg nå Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Æsj, du tenker i feil koffert-format Hun passer på dem og går tur med hunden, sjekker mat osv. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hva er det med gutter og det å slikke eller kose med øret? Øret er ett ekkelt sted. Slev hører ikke til der, og absolutt ikke tunger. Det finnes ikke noe erotisk over det. 6437032[/snapback] Å bli småbitt i øreflippen er ganske deilig, gir sitringer gjennom hele kroppen og oppleves ihvertfall av meg som ganske erotisk. Akkurat den opplevelsen har vært gjensidig av de jeg har prøvd det på også. 6437531[/snapback] Jo, øreflippen er ett untak, det tenkte jeg faktisk ikke på da jeg skrev den posten. Jeg mente inni øret og bruk av tungen. Har opplevd det ett par ganger, stor turnoff for meg ihvertfall. Foresten, gutter, om dere er nysjerrig på jenter, sjekk ut dette : Klikk meg! Og seksualartikkelene på kvinneguiden.no er også ganske interesanne. Der kan dere sikkert pukke opp ett tips eller tre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Jo, øreflippen er ett untak, det tenkte jeg faktisk ikke på da jeg skrev den posten. Jeg mente inni øret og bruk av tungen. Har opplevd det ett par ganger, stor turnoff for meg ihvertfall. 6442663[/snapback] Største turnon for meg. Aner ikke hvorfor. Hvis hun hvisker søte ord samtidig, så blir det bare bedre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Jo, øreflippen er ett untak, det tenkte jeg faktisk ikke på da jeg skrev den posten. Jeg mente inni øret og bruk av tungen. Har opplevd det ett par ganger, stor turnoff for meg ihvertfall. 6442663[/snapback] Største turnon for meg. Aner ikke hvorfor. Hvis hun hvisker søte ord samtidig, så blir det bare bedre. 6442676[/snapback] Agree! Legg til halsen og, så er jeg solgt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Vil bare få sagt at sex på sofaen til naboen mens du er barnevakt, må være noe av det mest opphissende som finnes! Anbefales sterkt til alle sammen 6442048[/snapback] Passa på møbelbutikken te bestefaren min i fjor sommer, sex i sengeavdelinga der var også relativt opphissende Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Fy faen for et liv... Kom hjem fra amsterdam i går. Og da jeg våknet i dag tidlig (etter å ha blitt edru) gikk det opp for meg at jeg hadde pult ei av reisefølgene i halvveis alkohol/pillerus (dog ikke narkotika, det var urter ) klokka 8 om morran i går med rundt 35 grader på rommet lol. Med en kompis som ufrivillig halvsovende tilskuer... Gud bedre... Endret 6. juli 2006 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg