Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting slår å tygge på klitoris.

6440089[/snapback]

 

setter du tenna i clitten er du en vinner. :roll:

 

du får intet annet en umiddelbar respons iallefall

6440745[/snapback]

Jo hardere man tygger, jo bedre liker dem det. :p

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Tungen i øret er en sikker vinner. Finnes ikke noe bedre.

6438116[/snapback]

 

Dama mi er utrolig kilen, så det funker ikke på henne :(

 

Heller ikke tungen på så mange andre plasser, det killer tillome i skrittet hennes når jeg bruker tungen, men hun klarer å la være å le :)

 

Edit: endret til mere forståelige ord :)

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Vel, må bare få si dette:

 

 

Kjæresten sitter nå "barnevakt" for naboen sin hund og katt. Dette har hun gjort i snart to uker. Ganske greit. Vi får være alene og slik, men det blir lite sex, siden hun er skeptisk til å ha sex i andre sine sofaer, senger osv,osv. Men, idag skjede det... :w00t:

 

Vil bare få sagt at sex på sofaen til naboen mens du er barnevakt, må være noe av det mest opphissende som finnes! Anbefales sterkt til alle sammen :yes:

 

 

Måtte bare få det ut :p

Lenke til kommentar
Vel, må bare få si dette:

 

 

Kjæresten sitter nå "barnevakt" for naboen sin hund og katt. Dette har hun gjort i snart to uker. Ganske greit. Vi får være alene og slik, men det blir lite sex, siden hun er skeptisk til å ha sex i andre sine sofaer, senger osv,osv. Men, idag skjede det... :w00t:

 

Vil bare få sagt at sex på sofaen til naboen mens du er barnevakt, må være noe av det mest opphissende som finnes! Anbefales sterkt til alle sammen  :yes:

 

 

Måtte bare få det ut  :p

6442048[/snapback]

 

"Kjæresten sitter nå "barnevakt" for naboen sin hund og katt."

 

Fikk noen grisetanker jeg nå :yucky:

Lenke til kommentar
Hva er det med gutter og det å slikke eller kose med øret? Øret er ett ekkelt sted. Slev hører ikke til der, og absolutt ikke tunger. Det finnes ikke noe erotisk over det.

6437032[/snapback]

Å bli småbitt i øreflippen er ganske deilig, gir sitringer gjennom hele kroppen og oppleves ihvertfall av meg som ganske erotisk. Akkurat den opplevelsen har vært gjensidig av de jeg har prøvd det på også.

6437531[/snapback]

 

Jo, øreflippen er ett untak, det tenkte jeg faktisk ikke på da jeg skrev den posten. Jeg mente inni øret og bruk av tungen. Har opplevd det ett par ganger, stor turnoff for meg ihvertfall.

 

Foresten, gutter, om dere er nysjerrig på jenter, sjekk ut dette : Klikk meg!

 

Og seksualartikkelene på kvinneguiden.no er også ganske interesanne. Der kan dere sikkert pukke opp ett tips eller tre.

Lenke til kommentar
Jo, øreflippen er ett untak, det tenkte jeg faktisk ikke på da jeg skrev den posten. Jeg mente inni øret og bruk av tungen. Har opplevd det ett par ganger, stor turnoff for meg ihvertfall.

 

6442663[/snapback]

Største turnon for meg. Aner ikke hvorfor. Hvis hun hvisker søte ord samtidig, så blir det bare bedre.

Lenke til kommentar
Jo, øreflippen er ett untak, det tenkte jeg faktisk ikke på da jeg skrev den posten. Jeg mente inni øret og bruk av tungen. Har opplevd det ett par ganger, stor turnoff for meg ihvertfall.

 

6442663[/snapback]

Største turnon for meg. Aner ikke hvorfor. Hvis hun hvisker søte ord samtidig, så blir det bare bedre.

6442676[/snapback]

 

Agree!

Legg til halsen og, så er jeg solgt :D

Lenke til kommentar

Fy faen for et liv... Kom hjem fra amsterdam i går. Og da jeg våknet i dag tidlig (etter å ha blitt edru) gikk det opp for meg at jeg hadde pult ei av reisefølgene i halvveis alkohol/pillerus (dog ikke narkotika, det var urter :p) klokka 8 om morran i går med rundt 35 grader på rommet lol. Med en kompis som ufrivillig halvsovende tilskuer...

 

Gud bedre...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...