Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hvem bryr seg så hardt om du er jomfru eller ikke etter analsex? For det første bor vi i Norge, ikke i den 3. verden der preekteskapelig sex kan føre til drap, for det andre, hvem faen har analsex før de har vaginalsex? Nå ser jeg bort ifra homofile.

2. Hvorfor skal jomfruhinna bety noe særlig? Den går jo lett i stykk av tamponger, sykkelstenger, dildoer og andre ting. Uten at det forandrer på jentas status som o hellige jomfru.

3. Rompevandring er ikke det samme som sex? Hva mener du med rompevandring? Sex er et veldig udefinert ord, og et navn på seksuell omgang. Ordkløyvere vil gjerne ha det til at onani også er sex.

Lenke til kommentar

Dette er bare noe jeg tror, men ordet jomfru er vel laget for kvinner fordi de har en jomfru hinne, noe som menn ikke har. Men jomfru hinna forteller om jenta har hatt sex eller ikke, men som sagt her så kan den bli borte uten at de har hatt sex.

 

Dere hører om Jomfru Maria og Jomfru (husker ikke navnet på jenta i tårnet i den ridder historien), dere hører ikke Jomfru Lars og Jomfru Bård?

 

Det er ikke noe som heter "Jeg er jomfru fordi jeg ikke har hatt sex med en jente".

 

Det heter: "Jeg har ikke hatt seksuell omgang med en jente"

 

(Min Mening)

Lenke til kommentar
Definisjonen på jomfru, ifølge ordboken, er en kvinne som ikke har hatt samleie. Ordet brukes nå for begge kjønnene, og jeg ser ingen grunn til at dette ikke skal bli den nye definisjonen.

6433259[/snapback]

 

 

Det er samme for meg hva folk kaller dette, men jeg syns det er teit å bruke ordet "Jomfru" :)

Lenke til kommentar
BonFireMan: Stå på!

 

Vero_NiCa: Er jeg jomfru om jeg har hatt en tunge i øret, eller må det være en penis? Har ikke så stort øre, jeg. :flau:

6431194[/snapback]

 

Det minner meg på noe. Hva er det med gutter og det å slikke eller kose med øret? Øret er ett ekkelt sted. Slev hører ikke til der, og absolutt ikke tunger. Det finnes ikke noe erotisk over det.

Lenke til kommentar
BonFireMan: Stå på!

 

Vero_NiCa: Er jeg jomfru om jeg har hatt en tunge i øret, eller må det være en penis? Har ikke så stort øre, jeg. :flau:

6431194[/snapback]

 

Det minner meg på noe. Hva er det med gutter og det å slikke eller kose med øret? Øret er ett ekkelt sted. Slev hører ikke til der, og absolutt ikke tunger. Det finnes ikke noe erotisk over det.

6437032[/snapback]

Et kyss kan gjøres brutalt og påtrengende, med spytt nok til å drukne folk på naborommet samt en tunge som leker påhengsmotor. En kan også bli kysset av en lett ertende munn som forsiktig fukter ens lepper, napper såvidt i dem med tennene, lar tunga fare raskt over dem. Øreflipper er som lepper, nipler, peniser, klitoris og tær. godt å bli suttet på hvis vedkommende mestrer kunsten, ekkelt om han/hun ikke har snøring.

Lenke til kommentar
Hva er det med gutter og det å slikke eller kose med øret? Øret er ett ekkelt sted. Slev hører ikke til der, og absolutt ikke tunger. Det finnes ikke noe erotisk over det.

6437032[/snapback]

Å bli småbitt i øreflippen er ganske deilig, gir sitringer gjennom hele kroppen og oppleves ihvertfall av meg som ganske erotisk. Akkurat den opplevelsen har vært gjensidig av de jeg har prøvd det på også.

Lenke til kommentar
Hva er det med gutter og det å slikke eller kose med øret? Øret er ett ekkelt sted. Slev hører ikke til der, og absolutt ikke tunger. Det finnes ikke noe erotisk over det.

6437032[/snapback]

Å bli småbitt i øreflippen er ganske deilig, gir sitringer gjennom hele kroppen og oppleves ihvertfall av meg som ganske erotisk. Akkurat den opplevelsen har vært gjensidig av de jeg har prøvd det på også.

6437531[/snapback]

Samme her! Det er deilig når kjæresten småbiter og slikker på øreflippen mens man hører pusten fra henne. Erotisk! Mmmmm.

 

Tunga inn i øret er ikke akseptabelt.

Lenke til kommentar
BonFireMan: Stå på!

 

Vero_NiCa: Er jeg jomfru om jeg har hatt en tunge i øret, eller må det være en penis? Har ikke så stort øre, jeg. :flau:

6431194[/snapback]

 

Det minner meg på noe. Hva er det med gutter og det å slikke eller kose med øret? Øret er ett ekkelt sted. Slev hører ikke til der, og absolutt ikke tunger. Det finnes ikke noe erotisk over det.

6437032[/snapback]

Trenger ikke putte tunga inn i øret da:-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...