Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tviler på at vi har fått et stort oppsving i alle aldersgrupper uansett. Statistikken holder seg nok nogenlunde jevn, med verving av nye medlemmer, gamle som faller bort og lignende.

6423824[/snapback]

Det faller da aldri av brukere. Er du først blitt med på forumet er du dømt til et evig liv på forumet.

6424882[/snapback]

 

Jeg vet om minst to brukere som ... nei, de kom tilbake de ja.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at vi har fått et stort oppsving i alle aldersgrupper uansett. Statistikken holder seg nok nogenlunde jevn, med verving av nye medlemmer, gamle som faller bort og lignende.

6423824[/snapback]

Det faller da aldri av brukere. Er du først blitt med på forumet er du dømt til et evig liv på forumet.

6424882[/snapback]

 

Jeg vet om minst to brukere som ... nei, de kom tilbake de ja.

6424896[/snapback]

Hehe
Lenke til kommentar
Jeg pratet her om dagen med min mor om analsex. Etterhvert kom far og kom med sine innspill. Det vi diskuterte var om du fremdeles er jomfru, hvis har blitt pult i rompa. Jeg mener at du fremdeles er jomfru, siden du ikke kan lage noe annet enn "drittunger":p , mens mor mente at et knull er et knull. Jeg håper på flere innspill. Har jeg rett eller har min mor rett?

Jeg må si ble imponert, over hva du prater med dine foreldre om...

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Mange vil se på det som at man ikke er jomfru, mens andre vil si at man ikke er jomfru hvis man har hatt vaginalt samleie. Er vel ganske subjektivt, men jeg vil tro at de fleste synes man må ha sistnevnte.

 

Edit: Kunne forøvrig aldri tenkt meg å snakke om analsex med foreldrene mine :ermm:

Endret av -Mithrandir-
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hei jeg har et spørsmål som egentlig ble stengt. Jeg ble henvist hit. Det jeg lurer på er om man fremdeles er jomfru hvis man blir tatt i rompa?

6428991[/snapback]

Klara Klok ftw.

 

 

Ja, det er man. Sex er sex.

 

Leder spørsmålet videre til: er man jomfru om man har hatt oralsex? På det spørsmålet er jeg derimot usikker hva jeg ville ha sagt, haha. *Gå og diskutere med mor og far mens vi spiser pølser til middag.*

 

-Du, mamma *ta en bit av pølsa*, er man egentlig jomfru om man har hatt oralsex?

-Ehm.. Jeg vet ikke helt...

-Mmm, ostegrill! *Gjøre som jeg pleier med ostegrill, nemlig bite av tuppen av pølsa og suge ut den varme osten* Nei, hva synes du? Om man blir sugd, så har man ikke gjort noe selv, på en måte...

-Jeg er ikke helt sikker, jeg...

-*Ta pølsa ut av munnen og la litt av den varme osten henge ned ut fra munnen.* Ai, det var hot! Mmm, digg. *Slikke det i seg*

 

 

Ser for meg diskusjonen gå mest ensidig, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...