Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker bestevenninda mi fortalte at hun hadde prøvd det på typen sin, endte med at hun kasta opp lol..

Jeg tror uansett Deep Throat er noe alle kan kvinner kan lære seg til hvis de bare gjør det nok ganger. Rett meg hvis jeg tar feil :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)?

Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her  :(

6412466[/snapback]

ææsj! :!:

Veit ikke jeg ass, aldri opplevd det selv, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde fått døds noia hvis det hadde skjedd meg. Dong burde du uansett alltid bruke..ikke kult å få telefon om at du må teste deg :hrm:

Lenke til kommentar
Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)?

Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her  :(

6412466[/snapback]

kommer i alle farger omtrent da ;P

men hun har sikkert bare hatt mensen siden den er brun.

6412478[/snapback]

That's a big 10-4 on mensen ... opplevd det sjæl!

Lenke til kommentar

Du kan jo si at det er trygt og gratis.. ( et par merker i vertfall ).. Men så er det jo ikke alle jenter som kan ta p piller, eller opplever mange bivirkninger som gjør at de negative fordelene topper de posetive. Ville helt rolig foreslått det, snakket om p piller. Bare ikke overfall henne helt og tving det på henne, akkuratt det der må nesten være hennes avgjørelse. Er jo faktisk noe man putter i kroppen, ikke bare putter utenpå.. ;)

Lenke til kommentar

6412466[/snapback]

ehm, brun utflod er ikke helt normalt om ikke det er rester av blod fra menstruasjon i det...

6412992[/snapback]

Faen asså... Bare jeg ikke får aids eller blir steril så driter jeg i det.

Lenke til kommentar

Ang. P-piller så er det enkelte jenter som mister lysten fullstendig når de bruker de. En venninne av meg mistet helt lysten etter at hun begynte med P-piller. Det hjalp når hun begynte med et annet merke, men da fikk hun infeksjoner og dritt. Et tredje merke virket bra, så det kan lønne seg å eksperimentere litt om man merker uheldige bivirkninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...