Neppe Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg vil ikke kvæle damene eller da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg vil ikke kvæle damene eller da 6410971[/snapback] Hvorfor skulle damene bli kvelt? Til din informasjon så er det flere damer som har gjennomført Deep Throat på John Holmes. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 LarsP: Tør jeg spørre hvor mange kvinner du har høvlet over under dine seksuelle undersøkelser vedrørende temaet "deep throat"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Det velger jeg å ikke fortelle, visse ting er rett og slett litt for personlig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Husker bestevenninda mi fortalte at hun hadde prøvd det på typen sin, endte med at hun kasta opp lol.. Jeg tror uansett Deep Throat er noe alle kan kvinner kan lære seg til hvis de bare gjør det nok ganger. Rett meg hvis jeg tar feil Endret 30. juni 2006 av Feh Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg foreterkker musa Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som har prøvd analsex? fortell! Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)? Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)? Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her 6412466[/snapback] kommer i alle farger omtrent da ;P men hun har sikkert bare hatt mensen siden den er brun. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)? Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her 6412466[/snapback] ææsj! :!: Veit ikke jeg ass, aldri opplevd det selv, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde fått døds noia hvis det hadde skjedd meg. Dong burde du uansett alltid bruke..ikke kult å få telefon om at du må teste deg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)? Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her 6412466[/snapback] kommer i alle farger omtrent da ;P men hun har sikkert bare hatt mensen siden den er brun. 6412478[/snapback] That's a big 10-4 on mensen ... opplevd det sjæl! Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Heh... Jaja.. men da er det sikkert normalt. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som har prøvd analsex? fortell! 6412453[/snapback] Ja. Fortelle hva? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som har prøvd analsex? fortell! 6412453[/snapback] Ekstremt så interesert du er i alle mulige varianter seksuell utfoldelse da! Prøv selv. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet om noen gode tips til å få kjæresten til å begynne med p-pille? edit: hvis noen kompiser ser dette, ikke si noe til guro, ok? 6410312[/snapback] Hvorfor vil hun ikke begynne? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Du kan jo si at det er trygt og gratis.. ( et par merker i vertfall ).. Men så er det jo ikke alle jenter som kan ta p piller, eller opplever mange bivirkninger som gjør at de negative fordelene topper de posetive. Ville helt rolig foreslått det, snakket om p piller. Bare ikke overfall henne helt og tving det på henne, akkuratt det der må nesten være hennes avgjørelse. Er jo faktisk noe man putter i kroppen, ikke bare putter utenpå.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Har dere snakket om det, eller er det du som har tenkt på det og ikke har snakket med henne om det ? Endret 30. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)? Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her 6412466[/snapback] ehm, brun utflod er ikke helt normalt om ikke det er rester av blod fra menstruasjon i det... Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Eheh... Er det normalt at jenter har litt brun utflod (Eller hva faen det heter)? Uansett, jeg lå med ei i går og brukte ikke dong, bare så jeg ikke får noen sykdommer her 6412466[/snapback] ehm, brun utflod er ikke helt normalt om ikke det er rester av blod fra menstruasjon i det... 6412992[/snapback] Faen asså... Bare jeg ikke får aids eller blir steril så driter jeg i det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Ang. P-piller så er det enkelte jenter som mister lysten fullstendig når de bruker de. En venninne av meg mistet helt lysten etter at hun begynte med P-piller. Det hjalp når hun begynte med et annet merke, men da fikk hun infeksjoner og dritt. Et tredje merke virket bra, så det kan lønne seg å eksperimentere litt om man merker uheldige bivirkninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg