Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fingrer jenter ofte?

( de sier jo de ikke gjør det )

:p

6410273[/snapback]

Ronker gutter ofte? Det varierer jo helt an på personen. Jenter er også seksuelle vesener med lyster og behov som oss gutter. Om man gjør det "ofte" avhenger av din definisjon av "ofte" og fra person til person, samt om man får dekket sine behov andre steder (kjæreste).

Noen gutter/jenter gjør det flere ganger hver dag, andre gjør det sånn en gang i uka eller enda sjeldnere.

Lenke til kommentar
Hvilken kjønn har det best under seX?

6410215[/snapback]

Jenter som oppnår serieorgasmer. Uten tvil.

Fingrer jenter ofte?

6410273[/snapback]

Ja.

Noen som vet om noen gode tips til å få kjæresten til å begynne med p-pille?

6410312[/snapback]

"Hvis du ikke begynner med p-piller får du en unge som ligner på meg!"
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen gode tips til å få kjæresten til å begynne med p-pille?

edit: hvis noen kompiser ser dette, ikke si noe til guro, ok? :)

6410312[/snapback]

Vil ho ikke så vil ho ikke, kan være flere grunner til det. Men jeg tipper at grunnen ikke er for å plage deg. Om du vil knulle uten kondom så finnes det alternativer til p-piller/sprøyte/plaster/gudane veit, nemlig femidom :D RFSU har et som heter reddi eller noe i den dur. Kan kjøpes på apotek eller fra rfsus nettbutikk.Det finnes også ekstra tynne kondomer produsert i et stoff som leder kroppsvarme og det finnes en kondom med skrudd tupp som i følge RFSU skal øke nytelsen.

Uansett så synes jeg ikke du skal overtale kjæresten din til å begynne med p-piller om ho selv ikke vil det. Du kan eventuellt si at det finnes p-sprøyte og noe implantatgreier, men det vet hun nok mye bedre enn deg uansett.

Lenke til kommentar
Man kan også "bomme" og støte rett i en av "veggene". Dette fører til sviende sår som blør en del. Jeg snakker av erfaring.

6401408[/snapback]

Jeg lå med en dame som var så trang, at store deler av mine kosedings ikke kom inni. Det er faan meg irriterente.

Lenke til kommentar
Sånn apropos, er det faktisk noen her, gutter eller jenter, som har forsøkt deeptroath? Jeg prøvde det på ei en gang, men hun fikk det ikke helt til.

6410933[/snapback]

I min seksuelle undersøkelse så klarer 10% av alle kvinner å gjennomføre skikkelig Deep Throat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...