leifeinar Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 må bare si det at for en litt eldre kar som meg på 30 år virker det ganske sprøtt og treffe folk over nettet.... hva med jakta? jakt er viktig Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Gjennom venner på MSN vel ...Sånn blei søstra mi sammen med 2 stk men hu er ike sammen med dem nå da ... 6403156[/snapback] Hvor gammel er du?... Gå UT og finn deg en dame. Endret 28. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hvor gammel er du?... Gå UT og finn deg en dame. 6403204[/snapback] Har ingen planer om å finne noen over MSN jeg nei ... Har heller ingen planer om kjærste ennå ... Nyter singel livet Edit: er bare 15år Endret 28. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 må bare si det at for en litt eldre kar som meg på 30 år virker det ganske sprøtt og treffe folk over nettet.... hva med jakta? jakt er viktig 6403187[/snapback] Times change. Snart blir det ingen forskjell på blind date via venner og via MySpace. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Times change gjør nok det ja, henger bare litt etter jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Times change gjør nok det ja, henger bare litt etter jeg 6403263[/snapback] Ikke nødvendigvis en bra ting, denne utviklingen, men det får vi se. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg var morsom. Du lo ikke. 6402853[/snapback] Nei, jeg pleier ikke å le hvis jeg ser for meg peniser støte meg steder jeg ikke helt har forventet at de skal støte meg 6402867[/snapback] Sense of humor, you must have. Or else, fail, you will. Forøvrig er det noe som heter "forandring fryder", tror du ikke det gjelder i Nemo}s tilfelle også? Jeg har forresten mer tro på at damene bruker en halvtime "finding nemo" enn at du har unormalt stor penis, kjære venn Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 ¨var ikke akkurat de orda jeg brukte når jeg slo opp med x'n var sammen i ei uke 6402546[/snapback] Kaller man ei dame man har vært sammen med i ei uke for eks?? 6402864[/snapback] Nei, man kan ikke det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har forresten mer tro på at damene bruker en halvtime "finding nemo" enn at du har unormalt stor penis, kjære venn 6403383[/snapback] Hah! Mission Impossible 4: Finding Nemo. Herlig. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 ¨var ikke akkurat de orda jeg brukte når jeg slo opp med x'n var sammen i ei uke 6402546[/snapback] Kaller man ei dame man har vært sammen med i ei uke for eks?? 6402864[/snapback] Nei, man kan ikke det. 6403563[/snapback] egentli ikke nei, sier da den jenta jeg hadde et forhold til da? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Sense of humor, you must have. Or else, fail, you will. Forøvrig er det noe som heter "forandring fryder", tror du ikke det gjelder i Nemo}s tilfelle også? Jeg har forresten mer tro på at damene bruker en halvtime "finding nemo" enn at du har unormalt stor penis, kjære venn 6403383[/snapback] Hah! Mission Impossible 4: Finding Nemo. Herlig. 6403605[/snapback] Jeg føler diskusjonen dreier uventet langt inn på området hvorvidt størrelsen på mine mannlige kjønnorganer holder mål i forhold til den forvententede standard. Dere vil høre fra min advokat. Endret 29. juni 2006 av Nemo} Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Det at damer liker menn med megastor penis er jo en myte. Ihvertfall når det gjelder damer under 30 år og som ikke har hatt 5 unger. Det gjør jo vondt for dem jo! En annen myte er at alle damer liker det røft, hardt og fort. De gjør ikke det, de blir sår av det. Menn liker det, og det kan også virke som om damene gjør det, men det er av sakte elskov at de får orgasmer som varer i 5 minutter! DA føler du deg som en mann da! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg føler diskusjonen dreier uventet langt inn på området hvorvidt størrelsen på mine mannlige kjønnorganer holder mål i forhold til den forvententede standard. 6404256[/snapback] Nja, hvordan er det med dine kvinnelige kjønnsorganer? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Owned! ^^ hahaha! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Det at damer liker menn med megastor penis er jo en myte. Ihvertfall når det gjelder damer under 30 år og som ikke har hatt 5 unger. Det gjør jo vondt for dem jo! En annen myte er at alle damer liker det røft, hardt og fort. De gjør ikke det, de blir sår av det. Menn liker det, og det kan også virke som om damene gjør det, men det er av sakte elskov at de får orgasmer som varer i 5 minutter! DA føler du deg som en mann da! 6405728[/snapback] Det kommer jo helt an på da! Alle er forskjelllige og liker forskjellige ting. Og en person trenger ikke å like det samme hver gang... Så det så! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det at damer liker menn med megastor penis er jo en myte. Ihvertfall når det gjelder damer under 30 år og som ikke har hatt 5 unger. Det gjør jo vondt for dem jo! Er ikke dette temaet VELDIG utdiskutert? Ingen damer jeg har hatt sex med har likt det røft, hardt og fort. De har bare blitt såre av det. Alle menn jeg har hatt sex med derimot har likt det, og det kan også virke som om damene gjør det, men det er av sakte elskov at de får orgasmer som varer i 5 minutter! DA føler du deg som en mann da! Du var litt voldsom i generaliseringene dine. Fixed. Endret 29. juni 2006 av Nemo} Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Enig med Nemo her, er ikke alle som vil ha det rolig. Slitsomt noen ganger, men også ganske bra andre ganger. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Enig med Nemo her, er ikke alle som vil ha det rolig. Slitsomt noen ganger, men også ganske bra andre ganger. 6408373[/snapback] Uff, rolig er for feite folk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Enig med Nemo her, er ikke alle som vil ha det rolig. Slitsomt noen ganger, men også ganske bra andre ganger. 6408373[/snapback] Uff, rolig er for feite folk. 6409792[/snapback] QFT! Greit å begynne rolig til det går av seg selv, men tar det ikke voldsomt av i alle vinkler og former etter 5min eller noe - så kunne jeg likesågodt vært foruten den økta. Eneste gangene det er moro med rooooolig, er når man gjør det på steder man må være stille, eller det er folk i samme rom. God thats fønneh! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Hvilken kjønn har det best under seX? hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg