Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var morsom. Du lo ikke.

:(

6402853[/snapback]

Nei, jeg pleier ikke å le hvis jeg ser for meg peniser støte meg steder jeg ikke helt har forventet at de skal støte meg ;)

6402867[/snapback]

Sense of humor, you must have. Or else, fail, you will.

 

Forøvrig er det noe som heter "forandring fryder", tror du ikke det gjelder i Nemo}s tilfelle også?

 

Jeg har forresten mer tro på at damene bruker en halvtime "finding nemo" enn at du har unormalt stor penis, kjære venn :tease:

Lenke til kommentar
Sense of humor, you must have. Or else, fail, you will.

 

Forøvrig er det noe som heter "forandring fryder", tror du ikke det gjelder i Nemo}s tilfelle også?

 

Jeg har forresten mer tro på at damene bruker en halvtime "finding nemo" enn at du har unormalt stor penis, kjære venn :tease:

6403383[/snapback]

 

Hah! Mission Impossible 4: Finding Nemo. Herlig.

6403605[/snapback]

Jeg føler diskusjonen dreier uventet langt inn på området hvorvidt størrelsen på mine mannlige kjønnorganer holder mål i forhold til den forvententede standard. Dere vil høre fra min advokat.

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar

Det at damer liker menn med megastor penis er jo en myte. Ihvertfall når det gjelder damer under 30 år og som ikke har hatt 5 unger. Det gjør jo vondt for dem jo! En annen myte er at alle damer liker det røft, hardt og fort. De gjør ikke det, de blir sår av det. Menn liker det, og det kan også virke som om damene gjør det, men det er av sakte elskov at de får orgasmer som varer i 5 minutter! ;) DA føler du deg som en mann da! :lol:

Lenke til kommentar
Det at damer liker menn med megastor penis er jo en myte. Ihvertfall når det gjelder damer under 30 år og som ikke har hatt 5 unger. Det gjør jo vondt for dem jo! En annen myte er at alle damer liker det røft, hardt og fort. De gjør ikke det, de blir sår av det. Menn liker det, og det kan også virke som om damene gjør det, men det er av sakte elskov at de får orgasmer som varer i 5 minutter! ;) DA føler du deg som en mann da! :lol:

6405728[/snapback]

Det kommer jo helt an på da!

 

Alle er forskjelllige og liker forskjellige ting. Og en person trenger ikke å like det samme hver gang... Så det så! :p

Lenke til kommentar
Det at damer liker menn med megastor penis er jo en myte. Ihvertfall når det gjelder damer under 30 år og som ikke har hatt 5 unger. Det gjør jo vondt for dem jo!
Er ikke dette temaet VELDIG utdiskutert?
Ingen damer jeg har hatt sex med har likt det røft, hardt og fort. De har bare blitt såre av det. Alle menn jeg har hatt sex med derimot har likt det, og det kan også virke som om damene gjør det, men det er av sakte elskov at de får orgasmer som varer i 5 minutter! ;) DA føler du deg som en mann da! :lol:

Du var litt voldsom i generaliseringene dine. Fixed.

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
Enig med Nemo her, er ikke alle som vil ha det rolig. Slitsomt noen ganger, men også ganske bra andre ganger.

6408373[/snapback]

Uff, rolig er for feite folk.

6409792[/snapback]

QFT! Greit å begynne rolig til det går av seg selv, men tar det ikke voldsomt av i alle vinkler og former etter 5min eller noe - så kunne jeg likesågodt vært foruten den økta. Eneste gangene det er moro med rooooolig, er når man gjør det på steder man må være stille, eller det er folk i samme rom. God thats fønneh!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...