Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Crawford's store Sex Tråd!

Mattlakk

Anbefalte innlegg

legger inn trådd 2000 i tråden da jeg hadde tråd nummer 1000 også...

edit:

Man kan også "bomme" og støte rett i en av "veggene". Dette fører til sviende sår som blør en del. Jeg snakker av erfaring.

6401408[/snapback]

det hørs ikke særlig digg ut. trodde også det var mer elastisk enn som så....

6401588[/snapback]

Kan jo hende penisen var svær som juling da :p

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lite morro? Bruk de magiske ordene.

"Jeg må bruke litt tid alene på å finne meg selv/Jeg føler vi glir fra hverandre/Det er ikke meg, det er deg/Oi, hun dama i hjørnet hadde DEILIGE pupper/Jeg må til Thailand et år for å spille gitar og røyke hasj/Søstra di er bedre i senga/Jeg fant noen morsomme sextips på internett, skal vi teste dem?"

Vips, så er du singel igjen.

6339529[/snapback]

¨var ikke akkurat de orda jeg brukte når jeg slo opp med x'n :p

var sammen i ei uke :ermm: var på besøk til hu(bor ute på ei øy her) i det jeg kom av båten såg jeg henne og tenkte "i helvete er det der? fysj" jaja tenkte jeg og prøvde og være hyggelig osv, hu spurte om jeg synstes hu var fin osv jeg jadda med hele dagen :p når det var natt og vi skulle legge oss kom farn ned og sa at hun måtte ligge oppe :p

vart sinnsykt glad da jeg heldigvis slapp henne i noen timer :D men idet jeg tenkte det kom jeg på at jeg måtte holde ut i 1 1/2 halv dag til :nei: neste morgen: spiste frokost alene og fikk øye på but ruten og der sto sandnessjøen-vandve kl.15.15 og fikk da den beste ideen ever :w00t: sa til hun at muttern "MÅTTE" skifte dekk på bilen pgat hun skulle bort på kvelds tid og hun trnegte meg til og ordne dette så jeg måtte komme hjem :roll: hu falt 4 på hu,var litt skeptisk i bynnelsen og ville ha andre til og gjøre det for henne men jeg nei må nok hjem og hjelpe henne med det..

jaja, båten kom og jeg var FRI!! herlig følelse :thumbup: kom hjem og venta 2-3 dager med og prate med hu og sendte mld og at jeg slo opp pga at jeg ikke trudde hun var den hun var osv.

men er "venner" enda. fikk fullt av mld om det hva hu som var stygg osv, ville svare ja men :p

så forguds skyld ikke møt jenter på bowlingen i mørke uten og se de i annsikte!! og så ta all prat over msn og et fucked webcam og så kommer du på døra og hu ser ut som et takras ifra uganda!!

Lenke til kommentar
støtter hansol123, man kommer i situasjoner da det gjelder og komme seg fort unna.... hvilken øy var det hun bodde på. har mye familie i de traktene......

6402710[/snapback]

du hadde akuratt blitt sammen med noen likte dritt godt. Får en melding en dag:

" hei, det har ikke noe med deg og gjøre (jo det har det, jeg kan ikke fordra tanken) det er bare meg (haha, god og lyge, er jeg ikke?). Så derfor slår jeg opp.(håper hun gikk på den?)

Lenke til kommentar
Da skal du faen meg "støte" hardt også. Har bommet flere ganger før, men har ikke fått skader av den grunn...

6402513[/snapback]

Ja, jeg støtet rimelig hardt. Akkurat detaljene holder jeg for meg selv, men det bør nevnes at jeg har en unormalt stor penis.

Lenke til kommentar
Halloen!

Ring ihvertfall!

Face-2-face er måten  :mad:

6402686[/snapback]

prata på tlf med hu etter på da, ja veit at det var dårlig gjort av meg! men når man havner i den situasjon vil man helst ungå og prate i tlf eller face2face!

eirikFN: joda hadde ikke likt og fått en sånn mld nei, men vi hadde kjent verandre i en uke kunne umulig ha likt meg så godt. hu tok det ganske lett egentli stop på msn i 2 min eller no. så 2 dager etter på hadde hu ny "elsker" tror faktiks han også sneik seg uann henne

Lenke til kommentar
støtter hansol123, man kommer i situasjoner da det gjelder og komme seg fort unna.... hvilken øy var det hun bodde på. har mye familie i de traktene......

6402710[/snapback]

familie :dontgetit: ikke si du er i familie med henne? hu bor på vandve lita øy utafør sandnssjøen.

kunne ha spilt inn nye episdoer av LOST der :p så øde er det

Lenke til kommentar
men det bør nevnes at jeg har en unormalt stor penis.

6402768[/snapback]

Selvfølgelig bør det nevnes, er virkelig relevant. Du kan jo støte hardt med en minipikk også, er ikke størrelsen som avgjør hvordan en støter da.

6402824[/snapback]

Jeg var morsom. Du lo ikke.

:(

Lenke til kommentar
men det bør nevnes at jeg har en unormalt stor penis.

6402768[/snapback]

Selvfølgelig bør det nevnes, er virkelig relevant. Du kan jo støte hardt med en minipikk også, er ikke størrelsen som avgjør hvordan en støter da.

6402824[/snapback]

Jeg var morsom. Du lo ikke.

:(

6402853[/snapback]

jeg gjorde :wee:

Lenke til kommentar
Lite morro? Bruk de magiske ordene.

"Jeg må bruke litt tid alene på å finne meg selv/Jeg føler vi glir fra hverandre/Det er ikke meg, det er deg/Oi, hun dama i hjørnet hadde DEILIGE pupper/Jeg må til Thailand et år for å spille gitar og røyke hasj/Søstra di er bedre i senga/Jeg fant noen morsomme sextips på internett, skal vi teste dem?"

Vips, så er du singel igjen.

6339529[/snapback]

*Whatever*

6402546[/snapback]

Ble du sammen med en jente du aldri hadde sett i virkeligheten? :p Why?!

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...